SCRISOARE DE LA PASTORII IOAN PEIA ȘI ILIE POPA

Biserica Crestina Baptista Isus Lumina Lumii din Bucuresti

Comunicat

Dragi frati si surori,

La ultima intalnire a pastorilor Bisericii Isus Lumina Lumii cu Comitetul Comunitatii Baptiste Bucuresti din 15.02.2011 a fost exprimat puctul de vedere al pastorilor Bisericii fata de lucrarea Duhului Sfant in Biserica. Ei au spus ca Duhul Sfant da Bisericii si in zilele noastre toate darurile duhovnicesti scrise in Biblie si ca membri Bisericii folosesc toate darurile pentru zidirea Trupului lui Hristos. Cei doi pastori au fost intrebati insistent daca mai sunt baptisti sau nu. Ei au raspuns ca din acest punct de vedere ei se considera baptisti completi sau impliniti, si ca din punctul de vederea al darurilor vindecarilor, al proorociei si al vorbirii in alte limbi sunt mai aproapte de fratii penticostali. Replica a fost ca cei doi pastori nu sunt impliniti ci stirbiti. Celor doi pastori li s-a comunicat ca in cadrul Comitetului Comunitatii se va discuta retragerea ordinarii lor din Uniunea Baptista.

In fata modului de abordare a diferentelor doctrinare si a exercitarii darurilor spirituale in Biserica cei doi pastori au comunicat liderilor baptisti ca vor prezenta aceasta situatie Bisericii Isus Lumina Lumii. Ei au spus liderilor Comunitatii Baptiste Bucuresti intentia de continua relatia de partasie frateasca indiferent daca Biserica Isus Lumina Lumii va mai fi membra sau nu a Uniunii Baptiste.

In data de 06.03.2011 adunarea generala a membrilor Bisericii Crestine Baptiste Isus Lumina Lumii din Bucuresti a analiza alternativele continuarii activitatii spirituale in conformitate cu convingerile si marturisirea de credinta.In procesul verbal al adunarii generale este scris:

In ultimile luni de zile reprezentanti ai conducerii Uniunii Baptiste si ai Comunitatii Baptiste Bucuresti si-au exprimat dezacordul direct si indirect fata de intelegerea pastorilor Bisericii Isus Lumina Lumii legata de lucrarea Duhului Sfant si in special fata de Darurile Duhului Sfant: al vindecarilor, al proorociei si al vorbirii in alte limbi.Biserica Isus lumina lumii respinge interpretarea cesationista fata de lucrarea Duhului Sfant a liderilor Uniunii Bisericilor Crestine Baptiste din Romania si afirma ca toate Darurile Duhului Sfat sunt date si astazi Bisericii pentru zidirea Trupului lui Hristos.Biserica Isus Lumina Lumii considera pozitia actuala a unor lideri a Uniunii Bisericilor Crestine Baptiste din Romania ca ofensatoare fata de Persoana si lucrarea Duhului Sfant si in special pozitia doctrinarului Cultului Baptist Ioan Bunaciu prezentata in cartea „Conceptia baptista despre lucrarea Duhului Sfant”, publicata in ianuarie 2011.

Membri Bisericii Isus lumina Lumii considera aceasta o deosebire doctrinara majora si ca atare hotarasc sa supuna la vot apartenenta Bisericii la Uniunea Bisericilor Crestine Baptiste din Romania. Se voteaza daca Biserica Baptista Isus Lumina Lumii din Bucuresti renunta la calitatea de membru sau ramane membru a Uniunii Bisericilor Crestine Baptiste din Romania. Se trece la vot individual fiecare membru primind un buletin de vot. Toti membri Bisericii hotarasc ca Biserica Isus Lumina Lumii sa renunte la calitatea de membru a Uniunii Bisericilor Crestine Baptiste din Romania datorita conceptiei actuale a conducerii Uniunii Baptiste fata de lucrarea si darurile Duhului Sfant.”

Puteti citi intregul proces verbal in documentul atasat.

Biserica Isus Lumina Lumii multumeste Domnului Isus Hristos pentru anii petrecuti in partasia bisericilor baptiste din Romania si ne rugam ca Harul lui Dumnezeu sa coboare peste zecile de mii de credinciosi baptisti care cu o inima curata se pregatesc pentru si pregatesc venirea Domnului.

Fiti binecuvantati!

Pastorii Bisericii Isus Lumina Lumii

Ioan Peia / Ilie Popa

–––––––––––––––––––––––––––––––

BISERICA CRESTINA BAPTISTA

„ISUS LUMINA LUMII”

STR. CHITAREI 2, SECTOR 3

BUCURESTI

PROCES VERBAL

Incheiat astazi 06 martie 2011 in cadrul Adunarii Generale a Bisericii Crestine Baptiste „Isus Lumina Lumii” din Bucuresti

Ordinea de zi:

1. Discutii pe tema: „Viziunea Bisericii Isus Lumina Lumii – identitate confesionala si lucrarea Evangheliei Depline”

2. Hotararea prin votul adunarii generale a apartenentei Bisericii Isus Lumina Lumii la  Uniunea Bisericilor Crestine Baptiste din Romania.

Pentru desfasurarea lucrarilor adunarii generale, conform art. 31, alin. 1 din statut s-a ales comitetul de zi format din:

Presedinte: Pastor Ioan Peia

Secretar de zi: Marian Ilie

Numaratori de voturi: Mihai Petrescu si Dorin Popa

Se face numaratoarea membrilor prezenti si se constata ca se intrunesc conditiile statutare de desfasurare a adunarii generale a Bisericii Crestine Baptiste „Isus Lumina Lumii” Bucuresti.

Dupa aprobarea ordinii de zi se trece prezentarea temei adunarii generale: „Viziunea Bisericii Baptiste Isus Lumina Lumii – identitate confesionala si lucrarea Evangheliei Depline”

Pastorul Ioan Peia prezinta activitatea de-a lungul anilor a Bisericii Baptiste Isus Lumina Lumii din Bucuresti si aspecte ale dinamicii membrale si spirituale a Bisericii.

Este prezentata pozitia liderilor Comunitatii Baptiste Bucuresti si a Consiliului Uniunii Baptiste din Romania fata de pastorii Bisericii Isus Lumina Lumii si fata de doctrina referitoare la lucrarea si darurile Duhului Sfant in Biserica.

Iau cuvantul fratii: Ilie Popa, Marian Ilie si Stermin Valerica care prezinta aspecte ale lucrarii lui Dumnezeu in viata personala cat si in viata Bisericii. Vorbitorii accentueaza ca Biserica Isus Lumina Lumii este o comunitate de credinciosi uniti in dragostea Domnului Isus Hristos, care urmaresc in viata personala si a bisericii sfintirea radicala, lucrarea Evagheliei Depline pentru extinderea Imparatiei lui Dumnezeu si compasiunea exprimata in fapte pentru cei in nevoi spirituale si materiale.

La punctul a doilea de pe ordinea de zi se discuta apartenenta confesionala a Bisericii Isus Lumina Lumii. Se subliniaza ca intre Biserica Isus Lumina Lumii si reprezentantii Uniunii Baptiste si a Comunitatii Baptiste Bucuresti au existat relatii  de comunicare amiabila si partasie frateasca. In ultimile luni de zile reprezentanti ai conducerii Uniunii Baptiste si ai Comunitatii Baptiste Bucuresti si-au exprimat dezacordul direct si indirect fata de intelegerea pastorilor Bisericii Isus Lumina Lumii legata de lucrarea Duhului Sfant si in special fata de Darurile Duhului Sfant: al vindecarilor, al proorociei si al vorbirii in alte limbi. Biserica Isus lumina lumii respinge interpretarea cesationista fata de lucrarea Duhului Sfant a liderilor Uniunii Bisericilor Crestine Baptiste din Romania si afirma ca toate Darurile Duhului Sfat sunt date si astazi Bisericii pentru zidirea Trupului lui Hristos.

Biserica Isus Lumina Lumii considera pozitia actuala a unor lideri a Uniunii Bisericilor Crestine Baptiste din Romania ca ofensatoare fata de Persoana si lucrarea Duhului Sfant si in special pozitia doctrinarului Cultului Baptist Ioan Bunaciu prezentata in cartea „Conceptia baptista despre lucrarea Duhului Sfant”, publicata in ianuarie 2011. Membri Bisericii Isus lumina Lumii considera aceasta o deosebire doctrinara majora si ca atare hotarasc sa supuna la vot apartenenta Bisericii la Uniunea Bisericilor Crestine Baptiste din Romania. Se voteaza daca Biserica Baptista Isus Lumina Lumii din Bucuresti renunta la calitatea de membru sau ramane membru a Uniunii Bisericilor Crestine Baptiste din Romania.

Se trece la vot individual fiecare membru primind un buletin de vot. Toti membrii Bisericii hotarasc ca Biserica Isus Lumina Lumii sa renunte la calitatea de membru a Uniunii Bisericilor Crestine Baptiste din Romania datorita conceptiei actuale a conducerii Uniunii Baptiste fata de lucrarea si darurile Duhului Sfant.

Conform statutului Uniunii Baptiste din Romania se va inmana autorizatia de functionare si stampila Bisericii Baptiste Isus Lumina Lumii reprezentatului legal al Comnitatii Baptiste Bucuresti, impreuna cu prezentul proces verbal.

Adunarea Generala se incheie cu rugaciunea de binecuvantare.

Pastor, Ioan Peia

Pastor, Ilie Popa

Secretar, Marian Ilie

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

27 răspunsuri to “SCRISOARE DE LA PASTORII IOAN PEIA ȘI ILIE POPA”

  1. Frate Ionescu, stiti la ce data a fost inregistrata aceasta biserica in Bucuresti? La 10/23/2003. La data respectiva, pastorul Peia nu vorbea in limbi, nu vindeca, nu isi schimbase viziunea. Mi se pare normal ca acum cind practica dinsului difera de practica noastra sa isi reevalueze apartenenta la cult. Nu cred ca este nici un pacat in aceasta, asa ca nu ar trebui ca acest lucru sa se transforme iar in subiect sau motiv de „razbel”. Sint ferm convinsa ca orice biserica penticostala care si-ar schimba modul de practica, renuntind la vorbirea in limbi si alte moduri de manifestare specifice cultului dvs. ar fi intr-o situatie similara. Plus ca mi se pare corect sa doreasca sa nu fie asociati cu o grupare, uniune cum vreti sa ii ziceti, care nu impartaseste acelasi mod de practicare a viziunii lor.

    • Dacă mergeți puțin înapoi, veți observa că nicăieri eu nu am acuzat pe frații baptiști că se delimitează teologic de mișcarea străjerilor de fratele Țon sau de alte ideologii care nu corespund mărturisirii de credință baptiste. E fosrte normal să fie așa. Ceea ce m-a ofensat pe mine a fost manifestarea unui instinct de conservare extrem de agresiv care a culminat cu batjocorirea unor manifestări întâlnite și la penticostali și care, în înțelegerea noastră biblică, sunt justificate.
      Comunicatul și procesul verbal le-am publicat fără comentarii, tocmai pentru că mie mi s-au părut de sine explicative. Deci, niciun conflict 🙂 .

      • Aici aveti perfecta dreptate, pe parcursul acestor luni nu am comentat atitudinea fratilor baptisti cu privire la fr Ţon ci atacurile indirecte pe care le-au indreptat si impotriva miscarii penticostale.

    • Ar fi bine să întrebăm, înainte să publicăm date referitoare la oameni care încă sunt părintre noi. Iată ce spune fratele Nelu Peia:

      „Biserica ‘Isus Lumina Lumii’ s-a înfiinţat pe 07 01 2000 şi a primit autorizaţia de funcţionare pe 23.01.2003

      Am primit darul proorociei în martie 1987 şi darul vorbirii în alte limbi în aprilie 1993. Am început sa exercit darul vindecărilor din 1992 în Biserica Surzilor din Bucureşti pe care o păstoream atunci.”

      • Frate Petrică,
        Mulțumesc pentru intervenție.
        După cum vedeți, nu le este de ajuns să te scoată dintre ei. Trebuie să te scoată ”șifonat”, să nu mai fii bun de nimic. Ce mai contează adevărul în toată afacerea asta. Aștept clarificări de la sora Mia, de unde a adus (dez)informațiile.

      • de la surorile (in Domnul) ei informatoare. imediat ce-a vazut aceasta postare o inceput sa dea telefoane incolo si incoace. asa a zis ea odata pe un blog… in pragul sarbatorilor, dadea telefoane sa intrebe de ton ce-o facut el in comunism. : ))

      • @Petru Lascau 03.11.11
        Şi i-a vindecat pe surzii din Biserica în care slujea dacă a primit darul vindecărilor? Sunt foarte curios sa stiu cum a înţeles ca a primit acel dar şi cum s-a manifestat în comunitatea surzilor care aveau nevoie de vindecare.
        Al vostru frate Leon

    • Sora Mia,

      Știți că în 1971, când eu am fost botezat și primit membru în Biserica Baptistă, în Mărturisirea de Credință Baptistă scria:
      „Noi credem în roada Duhului și în darurile Duhului Sfânt”. Apoi, din motive pe care nu le știu, după anul 2000 a dispărut acest articol.

      Apoi, știți că în anul 2003-2004, când am crezut în darurile Duhului Sfânt și mai ales când a apărut manifestarea lor în viața mea (și a la mai multe zeci de persoane din Biserica Baptistă)am fost caterisit, fără ca sentința să menționeze temeiul legal (respectiv, un motiv biblic, un articol de Statut incălcat sau Marturisire de credință? Capul de acuzare menționa simplu: ÎNCALCAREA LINIEI BAPTISTE ÎN DOMENIUL MANIFESTĂRII DARURILOR DUHULUI SFÂNT! Contestația s-a respins!

      Desigur, orice Cult poate avea propriile legi, DAR:

      1. Există un principiu universal și totodată biblic – orice nu interzice legea este permis (nu poate fi condamnat!

      2. Legislația baptistă te introduce într-un paradox, descris la:

      Baptiștii au exclus ce-au avut mai frumos (4)

      • Frate Joldeș,
        păstrez o amintire plăcută a vizitei pe care ne-ați făcut-o la Biserica Elim!
        Mulțumim pentru aceste informații de care nu aveam cunoștință.
        Asta înseamnă că frații baptiști nu numai că s-au delimitat de ceea (cei) ce nu i-a(u) mai reprezentat ca formă, dar s-au lepădat de propriile principii de credință pe care le-au revizuit funcție de realitatea de pe teren și nu (cum ar fi trebuit) invers!

      • @ Joldis C.
        Frate Joldiş, am auzit (…)
        ____________________________________________
        Ca și în cazul comentatoarei Mia, pe acest site nu tolerez astfel de postări care atacă personal sau intră în detaliile vieții personale ale cuiva.
        Fratele Joldeș are blog, așa că puteți să-i adresați personal aceste întrebări.
        Menționez că nu am acceptat asemenea comentarii cu privire la frații baptiști implicați în aceste discuții (și cei care atacă și cei atacați!).

  2. Frate Ionescu, am sa revin cu amanunte cind ajung acasa de la servici. Spre deosebire de multi care comenteaza pe aici il cunosc pe Nelu Peia de cind s-a pocait, fratele ginerelui lui imi e verisor, iar cumnatul meu inca este pastor la biserica din care a plecat Nelu Peia. Biserica pe care o pastoreste are doar 40-50 de membrii, majoritaite familie a lui. Nu a avut o crestere in tot acesti ani de cind a luat fiinta. Iar darurile despre care scrie Nelu Peia, nu au fost cunoscute sau manifestate in nici un fel in biserica din Bucuresti in care am mers amindoi. Iar sa vorbesti de vorbirea in limbi la o biserica de surzi mi se pare chiar caraghios. (…) Oricum voi reveni cu informatii care le stiu, nu de la telefoane date la „informatoare”, asta ca sa se linisteasca comentatoarea elior.

    • Sora Mia,
      am editat o mică porțiune care mi s-a părut prea de tot…
      În ce privește, celelalte afirmații, vă așteptăm comentariul.
      Totuși, afirmațiile dvs. nu mi se par pertinente. Dacă biserica are 40, 50 de membri, ASTA îl descalifică? Atunci de ce menționați acest lucru?
      Și altele la fel…

  3. Nu inteleg ce este „prea de tot”? Era vorba de darul vindecarii, ce nu e in regula? Pacat ca lasati sa se creada ca as fi scris ceva urit sau nepotrivit. Pentru mine e o dovada ca sinteti partinitor.

    • Nu, nu sunt părtinitor. Și nu, nu ați scris nimic vulgar. Doar, prea de tot. Este o referire la probleme personale, dureroase, pe care nu am dorit să le fac parte din dezbatere deoarece nu sunt pertinente. Pavel a avut un țepuș, Domnul nu s-a dat pe sine jos de pe cruce… Ceea ce am editat chiar vă punea pe dvs. într-o postură de lipsă de compasiune și ar fi rănit nejustificat.
      Îmi pare rău, atât s-a putut.

  4. Cred ca deviati discutia intentionat. (…)
    _________________________________________________________
    Nu. Dumneavoastră ați deviat-o în afara acestei postări.
    Insistați pe probleme neverificabile și, mai mult, extrapolați în mod tendențios, prea personal.

  5. Este clar ca nu va intereseaza adevarul si nu numai atit, aveti dublu standard ca toti popii. Ce este neverificabil frate Ionescu cind toata Romania stie ce eu am aflat mult mai tirziu. De ce nu lasati sa pic de mincinoasa daca nu e adevarat. Stiti care e adevarul, dar nu vreti sa il afle eventual si altii. De fapt eram sigura ca nu veti da drumul mesajului, sinteti la fel ca fratele Lascau si asa cum e bancul ala cu dalmatienii, care zice ca toti sint patati si toti latra. Imi pare rau ca folosesc asa expresii, dar asta e adevarul. Nu va faceti griji, I saved the comments si se vor putea citi, chiar daca nu la dvs. Cu mare parere de rau pentru reaua vointa care de fapt nu ma surprinde. Eram singura ca neavind nici un argument, asa veti proceda.

    • Am lăsat acest comentariu pentru un singur motiv: să vadă cititorii de ce nu le-am lăsat pe celelalte.
      Cât privește fratele Lascău și cu mine, nu suntem nici popi, nici pătați. Nu ne cunoașteți (deloc!) dar o spuneți. Ce credibilitate doriți să mai aveți în toate celelalte afirmații!?!

      • Parca nu imi vine cred ce citesc in aceste comentarii, fr Cristi. Cum poate o persoana crestina sa faca asemenea afirmatii cu privire la doi pastori, afirmatii fara frica de Dumnezeu? Cuvinte de genul „latra” „patati, popi” „vorbirea in limbi la o biserica de surzi” sunt aproape blasfemie la adresa oamenilor ordinati in slujba divina, si la adresa lucrarii Duhului Sfant.

        I highly recommend that you don’t comment or even visit the healer’s blog anymore, to avoid from getting… sick.

        Maybe that will help defervesce this „unhealing fever.” But after seeing the fuss over there (and other places too) I somehow doubt it.

        Save your energy for Elim.

        🙂

  6. Imi pare rau ca se vorbeste despre baptisti ca nu mai au in marturisirea de credinta despre roada Duhului Sfint.
    Nu este adevarat.
    Fara roada Duhuli Sfint NIMENI nu va intra cu Domnul la Masa Sa.
    Fara darurile Duhului Sfint se paote, fara roada BA.
    Am prietene penticostle dar niciuna nu se lauda(de fapt si prieteni frati)ca ar avea darul vorbirii in limbi;
    sunt smerite si fara veleitati de mari credinciosi.
    Orice desbinare vine de la Cel Rau; a ne rastigni firea: iata momentul greu pentru baptisti si penticostali la fel. 🙂
    Sa ne ajute Domnul sa nu „credem” mai”deosebiti” unii fata de altii , ci sa fim robi unii altora;
    iata asta e greu de laudat…pentru ca nu suntem.
    Mi-s dragi multi predicatori penticostali ; baptisti deasemenea.
    Urmariti pacea si sfintirea fara de care nimnei nu va vedea pe Dumnezeu.
    Domnul sa ne arta o Cale mai buna;
    darurile sunt date pentru zidirea altora nu spre a ne lauda cu ele.

    • @elisa
      Bineînteles cã a trata pe altii de pe o pozitie de superioritate este total gresit.
      As recomanda totusi, sã nu uitãm de unde pleacã aceastã „tulburare”.
      Nu de la niste frati penticostali care dintr-odatã au început sã-i arate pe altii cu degetul râzând de ei cã n-au daruri spirituale, ci de la mai multi frati care au avut experiente duhovnicesti si care acum au fost caterisiti, batjocoriti, contestati si defãimati în toate felurile.
      Sã fim foarte atenti cu roada Duhului (dragostea, bucuria, pacea…) de care (desi s-a fãcut caz de ea, insinuându-se cã n-am avea-o) nu au prea dat dovadã tocmai cei care au invocat-o pentru a justifica respingerea manifestãrii darurilor. Roada si darurile Duhului nu sunt în conflict, ci stau împreunã foarte bine.
      Deci, în concluzie, în praful învãlmãselii sã nu confundãm victima cu agresorul, sã nu uitãm cine a ridicat primul piatra, si sã nu pierdem din vedere cine loveste si cine rãmâne cu vânãtãi.
      Pentru cã sunt unii care tot ei muscã si tot ei tipã…

    • Mahala e acolo unde se permite…

      Dacă Cristian Popescu s-a apucat și el, ca și alții, să dea gaură la macaroană…

      Știm bine cum înjură pocăiții, nu ne mai trebuie alte exemple…

  7. Interesant, toate au fost spuse inainte de 2007…
    _______________________________________________________
    Dragă Gabi,
    știi care e și părerea mea.
    Dar, sunt sătul de… conflicte.
    Dacă las comentariul tău, m-am ars 🙂 .

  8. Wow…..I do not get it. Inca nu inteleg care e flacara…..

  9. E drept că baptistii sunt de acord cu Roada Duhului Sfant, dar problema este alta: DARURILE. Le considera pur optionale, aleg doar ce le place din listă, nici o problemă dacă putem fi mantuiti c-o astfel de atitudine; Nu-i asa că primim ceea ce credem si nu avem ce nu ne dorim? Motivul excluderii din cult a unora ca Iosif Ton si altii, este manifestarea reala a Darurilor Duhului, dar mai ales, atentie, FRICA DE IMPOSTORI care apar inevitabil. Vorba aia: decat s-avem faradelege, tăiem harul; decat s-avem profeti falsi, mai bine n-avem deloc; exemplele pot continua. „Ai cercetat pe cei ce zic că sunt apostoli dar nu sunt si i-ai găsit mincinosi” – zice scriptura – iar teologia baptistă face ceva de genul, de ce să cercetăm? Mai bine n-avem nimic de cercetat. Referitor la atitudinea Biblică fata de Duhul Domnului, redau un comentariu preluat de pe un alt blog dar pe care tot eu l-am postat acolo:

    Dacă eu dau un dar cuiva, să zicem o carte, persoana respectivă face ce vrea cu cartea, să o rupă, s-o arunce, s-o dea altcuiva. Nu tot aşa e cu darurile spirituale; Dumnezeu dă daruri “conform voii Sale”. Nu facem noi ce vrem sau cum vrem, cu-atat mai putin sa ne mandrim cu-n dar care, oricum poate fi retras. Frati penticostali, suntem administratori ai darurilor, nu stăpîni. Dumnezeu dispune dacă vrea sau nu să vindece pe cineva. Vindecarea sau proorocia la comandă mai are un defect, anume că “expertul” nu simte intrutotul cu “subiectul”; Vrei să fie cineva vindecat? Roagă-te, posteste, plângi in cămăruţa ta pentru cel ce suferă; Poate sunt prea dur, dar feriti-vă de tot ce miroase a spectacol, magie, etc. Vezi Fapte 9:34, adică este o comunicare clară intre Hristos şi slujitorul Său. Dacă aţi sesizat relaţia ce-o aveau cu Domnul profeţii Samuel sau Elisei aţi vedea limpede că omul este doar ţărînă trecătoare, un vas de lut in mâna Domnului, folosit de El pentru o lucrare bună. Ex’ 2 Regi 4:27 arată oarecum “panica” lui Elisei că Domnul nu i-a comunicat ceva important in acel moment, poate uimirea profetului. Vorba apostolului Pavel: cine are un dar…. să-l folosească. Adică să nu dispreţuiască darurile spirituale, dar nici să nu falsificăm. Adevăraţii servi ai Domnului trebuie să se conformeze principiului enunţat in Ieremia 23:18.

    ??

Trackbacks/Pingbacks

  1. 10 postări în Top 50 WP (11.03.2011) « România Evanghelică - 11 martie 2011

    […] teologic trinitar (mariuscruceru.ro) 11. Portrete de farisei – Imitatorul (lascaupetru) 20. Scrisoare De La Pastorii Ioan Peia Și Ilie Popa (popaspentrusuflet) 31. Baptiștii au exclus ce-au avut mai frumos (4) (constantinjoldes) 35. […]

  2. 3 postări în Top 10 WP (11.03.2011) « România Evanghelică - 11 martie 2011

    […] Exodul din Uniunea Baptistă (lascaupetru) 8. Parteneriat Stat-Biserică? (mariuscruceru.ro) 9. Scrisoare De La Pastorii Ioan Peia Și Ilie Popa […]

Lasă un răspuns către Leon A. Anulează răspunsul