CONSILIUL BISERICESC AL CULTULUI CREȘTIN PENTICOSTAL ANULEAZĂ UNILATERAL ACORDUL DE COLABORARE CU PENIEL

Iată o decizie corectă, bine elaborată și absolut necesară! Indiferent de atitudinile nervoase, batjocoritoare și sfidătoare ale liberalilor, este timpul ca adevărații slujitori ai Evangheliei să dea dovadă de verticalitate (chiar dacă unii vor trebui să dea cu călcâiul într-un țepuș) apărând principiile credinței sfinte! Nu vă amăgiți cu idei de moderație, războiul este pentru însuși sufletul mișcării penticostale române. Comunismul și colaboraționismul nu au fost niciodată în stare să producă pagube spirituale de proporțiile celor cauzate de modernism și agenții lui. Acum este timpul unei întoarceri grabnice la mărturia unei vieți curate, unei slujiri neîntinate și a unui adevăr proclamat cu orice preț! Acum este timpul să ne pocăim mai întâi noi, cei care avem responsabilitatea de a hrăni și păzi turma Domnului! Să ne întoarcem împreună cu bisericile noastre la faptele neprihănite ale sfinților pentru a redobândi credibilitatea pe care am risipit-o prin tăcere sau prin compromis! Așa să ne ajute Dumnezeu!

http://www.cuvantuladevarului.ro/Iulie%20201110.pdf

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

56 răspunsuri to “CONSILIUL BISERICESC AL CULTULUI CREȘTIN PENTICOSTAL ANULEAZĂ UNILATERAL ACORDUL DE COLABORARE CU PENIEL”

  1. Cred ca orice om de bun simt va condamna dansul de la Oradea si angajarea unei echipe necrestine sa faca pantomime. Observ totusi un lucru in comunicat care merita dezbatut si anume:
    „Asumându-si riscul de a fi etichetat drept tradiþionalist, îngust sau chiar retrograd, el a afirmat consecvent principiile curate si statornice ale Sfintelor Scripturi în ce priveste valorile eterne ale Împãrãtiei lui Dumnezeu: solemnitatea, evlavia, smerenia, simplitatea, separarea de
    spiritul lumii, etc.”
    Sunt surprins sa constat ca valorile eterne ale Imparatiei lui Dumnezeu sunt: solemnitatea, evlavia, smerenia, simplitatea, separarea de spiritul lumii, etc. Vreau sa-l intreb pe cel care a redactat acest comunicat care sunt versetele din Biblie care sustin ca acestea sunt valorile eterne ale Imparatiei lui Dumnezeu? Cu siguranta ca Biblia ne vorbeste despre evlavie, smerenie, simplitate, sfintenie, etc. Oare cine poate spune ca acestea nu sunt valori ale vietii de credinta, dar sunt astea valorile eterne ale Imparatiei lui Dumnezeu? Ar fi interesanta argumentarea cu Biblia. Dar oare in ce Biblie o fi gasit autorul acestui comunicat ca o alta valoare eterna a Imparatiei lui Dumnezeu este solemnitatea? Si oare cum defineste autorul solemnitatea?
    Iata ce spune DEX-ul despre SOLEMNITÁTE, solemnități, s. f. 1. Însușire a ceea ce este solemn; ceremonial care însoțește îndeplinirea unui act solemn. ♦ Măreție, seriozitate, gravitate, sobrietate. 2. Act solemn săvârșit cu fast. ♦ Ceremonie publică pentru sărbătorirea sau comemorarea unui eveniment ori a unei persoane. 3. Îndeplinire a unor forme care fac valabile actele juridice.
    Cum sa interpretez aceasta solemnitate in bisericile noastre?
    Oare cum se mai citeste Romani Romani 14:17 „Căci Împărăţia lui Dumnezeu nu este mîncare şi băutură, ci neprihănire, pace şi bucurie în Duhul Sfînt.” Or fi astea valori eterne ale Imparatiei lui Dumnezeu sau cele mentionate de comunicat?

    • Foarte simplu: valorile eterne ale Împărăției ne-au fost încredințate spre a le comunica lumii. Parte din valorile acestea este și metodologia de prezentare!

      • Si care sunt acele valori frate Cristi in acord cu ceea ce spune Biblia depre Imparatia lui Dumnezeu?

      • Frate Cristi, imi pare rau ca nu doriti sa raspundeti intrebarii mele care nu tine de politica religioasa, ci de ce spune Biblia.
        Raspundeti la un mod generalist, ceea ce nu satisface atunci cand vorbim de valorile Imparatiei lui Dumnezeu. Eu inteleg ca trebuie sa abordam Biblia ca intreg pentru a avea un raspuns echilibrat.
        Daca timpul nu va permite sa raspundeti la intrebarea cu valorile Bibliei, totusi va intreb unde scrie in Biblie ca solemnitatea este o valoare vesnica a Imparatiei lui Dumnezeu?

        • Dragă Geo,
          Solemnitatea are conotații diferite funcție de context, ca de altfel și alți termeni cum ar fi… liberalism. Putem vorbi de context social, politic, teologic, etnic, denominațional și chiar personal, ba mai mult, o multitudine de combinații a acestora. Când frații au folosit acest cuvânt, este clar că s-au referit la manifestările de concert lumesc / stadion / maidan.

  2. Dupa aceasta decizie, sint curios daca asa subit, se mai face rascumpararea vreunei memorii . de catre (…), ca nu cred ca numa (…..) o avut dosar, poate o sa se faca iarasi la intilnirea de la (…) unde in culise fratele (…) o sa-l forteze pe (….) care a fost instrumental la aceasta hotarire , sa se marturiseasca ” benevol”

  3. Frate Ionescu, cine spunea ca blogareala nu rezolva nimica??? Cel putin PPS a miscat ce se parea ca e de nemiscat.. CP iin sfirsit a facut ceva

    • Dragă Gabi,
      chiar credeai că noi ne pierdem timpul așa fără rost?… 🙂

    • Gabi, depinde ce vrea CP să miște!
      Pe toți cei ce au colaborat cu Securitatea Comunistă trebuie sa-i iertăm și să-i lăsăm in continuare în scaunele pe care cu așa greu le-au câștigat. (Chiar dacă nu au recunoscut, ce să mai vorbi, de regret, pocaință și cerutul scuzelor)
      Penielul…………………………trebuie desfințat! (chiar dacă au recunoscut că au greșit și si-au cerut scuze) Nu putem să iertăm!!!!!!!!!!
      WOW WOW WOW

      • Acest argument merge și invers: vrem să luăm gâtul celor care au colaborat dar să trecem cu vederea pe cei ce aduc lumea în biserici…

      • Vaduvadaniel:
        Intilnirile acestea de tineret, si serile de tineret, si bisericile de tineret, sint total unbiblice, au la baza teoria evolutionista care a inventat un stagiu de tranzitie intre copil si adult, acela fiind adolescent, sau tinar. Nu a existat niciodata in istoria lumii pina in sec. 19, cind teoria evolutiei a devenit populara. Copilul pina la 14 ani, era copil, dupa care trecea la faza de adult in care trebuia sa actioneze ca un adult. Nimica din spalatura aceasta de porci ca tinerii tre sa fie cu tinerii, si ca tre sa-i intelegem. Am trecut si eu prin stagiul acela, am gindit ca si tine, nu le bag vina celor tineri, nu stiu mai mult,dar cei in maturi ar trebui sa fie maturi, nu adolescenti si la 30 de ani, si sa rupa biserici, si sa aduca necazuri in familii sa desparta parinti de copii. Mare le va fi pedeapsa.
        Dar stiu batalia este pierduta si pe acest front. We have to make the best out of it.
        Si exista legalismul conservativ, ai dreptate, dar la ora aceasta cel mai raspindit este legalismul liberal. Am fost in biserici destea moderne romane, si daca nu cinti ca ei( cintari cu 5 cuvinte pe care orice incult cu o chitara in mina le poate compune), nu te imbraci ca ei, imediat iti spune ” ce ba, esti de la Moldova?” Ala legilsm frate.
        Si am fost si eu de 18 ani, am trecut si eu pe la conferinte de genul Peniel, am avut si eu emotii , dar stiu si starea spirituala a mea si a celor mai multi , una in sala , alta afara, ca sa nu intru in detalii.

      • Si cum se va intampla frate Cristi ? Varianta 1 sau cea de-a doua ?

    • Hihi , frate Ionescu, v-ati luat aplaudaci ! La mai mare … 🙂

  4. Frate Cristy
    Deja nu te mai inteleg.Te unesti cu oricine pentru a-ti atinge scopurile si a-ti stisface ambitiile.Este clar ca nu ai principii.
    Te-ai luptat impotriva CP.(fostilor colaboratori ai securitati)
    Apoi te-ai luptat cu Gabi Bogdan pentru ca este un Calvinist, iar acum te-ai impretenit si cu Gabi si cu CP pentru a darama Penielul.
    IPe cine ai urmatorul pe lista, poate apelezi la Oli Oniga sa te ajute.
    Te-ai compromis de-a binelea.

    • Dragă Tudor A,
      să vedeți de ce o să mă înțelegeți perfect:
      Nu mă unesc cu nimeni la nimic și nici împotriva cuiva cu cineva! Faptul că am fost de acord cu Răscumpărarea memoriei nu înseamnă că m-am unit cu fratele Vasilică Croitor. Faptul că nu sunt de acord cu fratele Gabi Bogdan în ce privește calvinismul nu înseamnă că m-am unit cu cineva împotriva lui și nici cu el împotriva liberalilor și nici cu liberalii împotriva mai știu eu cui. Se întâmplă să ne intersectăm pe traiectoria principiilor noastre când pe același sens când în sens opus. Repet, nu înseamnă că facem coaliții. Iar dacă cineva spune ”sunt de acord cu dvs.” ce urmează să-i spun: ”pleacă de aici?”… Am avut poziții diferite cu pastorul Chiu, dar i-am publicat articolele și atunci și când am fost de aceeași părere. Nu m-am luptat cu cineva și nu m-am împrietenit cu nimeni. Este o sferă a schimbului de poziții. Vă asigur că nu am nimic personal împotriva lui Oli Oniga și oricând dorește putem sta de vorbă. Dar îmi voi exprima pozițiile și – în anumite cazuri – opiniile fără să caut la fața omului! Uneori asta mă pune de acord iar alteori în dezacord cu alții. Cred că acest lucru nu mă compromite ci îmi dă credibilitate! De-a binelea!
      Cât privește ambițiile și scopurile, din cauza acestei insulte gratuite, putem să vă trimit comentariul la plimbare. Nu am făcut-o de data aceasta pentru că trag nădejde să vă schimbați atitudinea!

    • Frate Ionescu , dar de cind sint eu Calvinist? Am fost nascut penticostal. Din parinti. Acuma sint biblicist.
      Tudor A. pina se darima Penielul, invata cind este civilizat sa fi la per tu cu o persoana si cind nu…

  5. CP a gresit cand a semnat un acord (contract) cu o organizatie fara sa isi asume si responsabiliatea de-a se implica… Li s-a dat autoritate fara responsabilitate. Acolo trebuia sa fie cineva din conducerea CP si el sa raspunda/decida de ce se da sau nu se da tinerilor.
    Conducerea CP a fugit de responsabilitate… Tinerii au incercat sa suplineasca lipsa de interes din partea bossilor CP, si iata ce a iesit.
    Din pacate se arunca si copilul cu apa. Dar nimic nu este nou sub soare. Oamenii care nu vor sa fie responsabili ci doar sa detina autoritatea sunt atrasi de pozitiile cultice. Ei sunt vinovati de ceea ce s-a produs la Oradea. Lipsa de implicare, de interes si nu in ultimul rand de grija pastorala, ca doar toti sunt pastori. Impreuna cu cei de la Peniel care au gresit, si celor din conducerea CP sa le fie rusine de pata de pe obrajul Miresei lui Hristos. Vina cea mai mare o au ei dupa parerea mea. In cazul acesta o demisie ar fi potrivita, una de onoare. In „schimbul” lor s-au intamplat aceste lucruri…

  6. In sfarsit CP a luat o decizie, eu personal le multumesc, asteptam ca mai multi pastori din Romania sa-si exprime pozitia, pana acum eu stiu ca pastorii penticostali din Romania au avut pozitii laudative cel putin pe bloguri, nu vreau sa le dau numele ca sigur ma cenzurati desi cei de pe bloguri se exprima public.

  7. O parte dintre bisericile penticostale, de mai multi ani au „rupt” colaborarea cu Peniel numai ca nu s-a facut public (desi sustinatori spun ca sunt discriminati public). Accidentul de la Oradia a intarit mai mult si decisiv inlaturarea Penibelului din viata tinerilor nostri. Dumnezeu nu se lasa batjocorit. Domnul sa aiba mila de ei pentru ca nici acum in ultim ceas nu-si dau seama de greseleile facute. si pacat de multimea tinerilor inselati.
    Ei spun ca nu numai accidenta ca si la Oradia se desfasioara in activitatea Penielului ci si botezuri cu Duhul Sfant si alte lucrari duhovnicesti, ma indoiesc ca dintr-un izvor de apa amara poate curge si apa dulce … desi Dumnezeu poate sa o faca daca i se permite.

  8. Ce părere aveți despre gruparea a cărei doctrină și practici sunt reflectate în revista „Lumina vechilor cărări”?

  9. ‘A fi îngust’ la fel cum ‘a fi larg’ pot duce în aceeași măsură la concretizarea unor erezii. (Vezi multe exemple în cursul istoriei bisericii)

  10. Frate Cristi Ionescu,
    Spuneti-mi sincer ce credeti –
    1. In cer ne vom inchina in stilul de monolit penticostal romanesc sau Biserica, Mireasa lui Cristos, va avea un mod de inchinare universal unde toti cei impacati cu Isus vor sarbatori impreuna Nunta Mielului?
    2. Aveti in minte un stil ideal de inchinare ce trebuie adoptat de toate natiunile pamantului ce vreau sa-I slujeasca lui Cristos?
    3. Dansul, pantomima, blue jeans, cerceii n-au ce cauta in biserica celor de pe pamant din orice cultura?
    4. Cum credeti ca ar trebui sa se manifeste niste tineri la o conferinta crestina in zilele de astazi, fie ea in Romania, Africa, USA? Nu-mi raspundeti generic – „cuviincios”, pentru ca daca o sa intrebi pe un mare procentaj din acesti tineri ce inseamna „smerit” si „cuviincios” ori nu vor sti or vor lua-o ca o gluma…
    Va multumesc.

  11. Slava Domnului pentru decizia Cultului Pentecostal de a anula colaborarea cu Peniel. Multi liberali si libertini si-au facut socotelile gresit, si anume ca evanghelicii clasici pot fi manipulati usor. Domnul este bun si inca mai este nadejde pentru evanghelicii din Romania. Intradevar Penielul punea in pericol cultul Pentecostal si prin extensie tot tineretul evanghelic Roman. Celebram victoria evangheliei curate a sfinteniei si a temerii de Dumnezeu.

    Pastor Paul Dan

  12. Am vizionat si eu clipul respectiv.
    Impartasesc si eu parerea mea, desi realizez ca este doar o parere.

    Reactia initiala a fost de dezgust.
    Pur si simplu un exemplu de lipsa de simt muzical, ce sa mai spunem de o potrivire a coreografiei cu muzica folosita.

    Daca nu stiam ce istorisire este prezentata, nu as fi ghicit niciodata.

    In acelasi timp, stilul de dans si interactiunea personajelor au fost total nepotrivite si total indecente pentru un eveniment crestin, cel putin in clipul limitat pe care l-am vizionat eu.

    Tot am incercat sa inteleg o posibila legatura intre idea muzicala din „Carmen” a lui Bizet, si ceea ce se petrecea in sceneta – nimic. O alegere slaba, ce sa mai vorbesti de backgroundul istoric al piesei. Ca si cum ai fi vazut baletul „Spargatorul De Nuci” al lui Tchaikovsky pe o muzica Rap de-a lui Snoop Doggy Dog!

    In concluzie, sunt de acord cu decizia luata de CP si de declaratia pe care au facut-o in mod public. Ma intreb, totusi, de ce nu au facut o declaratie asemanatoare cu putina vreme in urma, cand RM a iesit public cu dezvaluirile respective. Atunci au fost mult mai linistiti, si ‘declaratia’ mult asteptata de multi a venit mult mai tarziu, fiind de fapt o scuza, mai mult decat o declaratie de pozitie.

    Opinia mea.

    In ce priveste concluziile facute de fr. Cristi Ionescu, cu privire la dans si scenete, nu vad nici o acoperire Biblica, care ar sustine concluziile sale.

    „Unde scrie in Biblie ca sfintii vor dansa si vor face scenete?”

    Este un argument indirect si nu tine. Aceeasi intrebare poate fi pusa pe alte subiecte, si e o directie alunecoasa.

    Eu nu danses, si cand se canta in biserica, nu m-as simti comfortabil sa dansez.
    Dar cand vizitez o biserica de Americani, sau mai ales o biserica de frati de culoare, nu sunt deranjat daca unii dintre ei danseaza cand se inchina. Credeti ca Dumnezeu este deranjat?

    De asemenea, unele scenete prezinta Cuvantul lui Dumnezeu mult mai eficient decat o predica. Depinde de subiect, si de cei ce prezinta sceneta, si cum, binenteles. In acelasi timp, depinde si de cel ce predica.

    Dumnezeu este oare limitat la modalitatile de comunicare cu care suntem NOI comfortabili?

    Cred ca prea multi crestini astazi sunt prea inclinati sa impuna obiceiurile sau preferintele personale tuturor crestinilor, ca si cum Dumnezeu a declarat ca un stil anume de muzica, sau un stil anume de prezentarea evangheliei, sunt singurele aceptabile.

    Ma intreb ce-ar spune altii de muzica fanfarelor din unele biserici protestante, care canta un repertoriu fara indoiala nascut din repertoriul vechi comunist. Acest fapt poate fi dovedid istoric si stilistic, in doar 3-4 minute, cu doar 3-4 partituri folosite ca exemplu.

    Intorcandu-ma la intrebarea mai sus pomenita „Unde scrie in Biblie…” ce sa spunem atunci de muzica instrumentala in NT? Nu este nici o indicatie ca in biserica NT credinciosii au folosit instrumente. Sunt unii autori mari ai secolelor trecute, si unul de la sfarsitul secolului XIX, care sustin tare ca din moment ce muzica instrumentala este gasita strict in inchinarea VT, aceasta nu ar trebui sa fie prezenta in bisericile crestine ale NT.

    Bine, eu nu sunt de acord cu aceasta pozitie, dar am vrut doar sa spun ca argumentul „Unde scrie in Biblie…?” nu tine totdeauna.

    De ce nu intrebam… „UNDE INTERZICE BIBLIA…?”
    Uneori intrebarea poate fi inversata.

    Ma opresc, ca-i tarziu.

    Sunt de acord ca prezentarea in programul Peniel a fost penibila.
    Totusi, nu cred ca putem aplica aceeasi pozitie de respingere la tot ce este dans si sceneta, bagangu-i pe toti in aceeasi „oala”.

    Cu mult respect.

    • Dumnezeu ne-a lasat in Cuvint marea trimitere;
      El ne-a spus si modul in care sa o facem;
      vorbind pentru ca altii sa auda Cuvintul.
      A venit diavolul care e liber(al) de orice lucru sfint si a spus ca „putem face de toate”
      si teatru, care e un lucru fals, pantru ca acolo mintim atunci cind „jucam rolul unui personaj”
      pantomima….maimutareala pentru cei care ar fi buna in cazul in care unii au deficiente de auz poate…
      si mai nou dans.
      Este atita lipsa de putere, pentru ca nu mai este ungere;
      se pot face mii de lucruri azi,dar le facem pentru ca nu mai avem SARE.
      Dureros este ca ne vom pierde vesnicia si ca Il dezonoram pe Dumnezeu cu buna stiinta;
      facind ca schimbarea mintii npoastre sa nu aiba loc niciodata.
      Stia Domnul ce zile vor fi la urma, cind a intrebat daca va mai gasi El credinta pe pamint, cind va veni…
      dar acest lucru nu mai infioara pe nimeni..adica pe cei putini alesi…restul ridica sus steagul slobozeniei desarte, prin care lumea li s-a facut prietena;
      unde nu mai incape prietenia cu Dumnezeu.
      Ai mila Doamne de noi!
      indura-Te pina mai este timp sa ne pocaim.

      • @ Vechile Carari,

        Suna frumos ce ati scris, si are asa o aroma de ‘evlavie’ care s-ar putea sa impresioneze pe unii.

        Totusi, nu vad nici o acoperire Biblica la cele scrise de d-voastra.

        Va pun o intrebare, daca-mi permiteti:

        Cand Cristos a trimis pe ucenici sa predice Evanghelia, le-a spus sa PREDICE sau sa SCRIE aceasta veste buna?

        Daca doriti sa fiti asa pretentios la cuvinte, s-ar putea sa gresiti, pentru ca in original, nici macar nu este folosit cuvantul ‘predica’.

        Ar insemna atunci ca apostolii NT, evanghelistii, Pavel, s.a.m.d. au luat-o razna, pentru ca nu au implinit porunca Mantuitorului mot-a-mot? Cand Pavel a SCRIS bisericilor epistolele sale, a incalcat porunca lui Cristos?

        Felul acesta de gandire duce inspre erezie, fara indoiala.
        Absurd.
        Ca si cum Dumnezeu ar fi limitat la o singura forma de expresie.

        Este o scuza care nu are nici o acoperire Biblica. Pur si simplu o opinie personala, bazata mai degraba pe preferinte personale decat pe Scriptura.

        Maretia Domnului este ‘predicata’ chiar si fara cuvinte. Cititi Ps.19. Oare natura incalca porunca Mantuitorului, cand in fiecare dimineata, „fara vorbe, al caror sunet sa fie auzit” vesteste maretia Domnului? Vai, saraca natura, este vinovata pentru ca nu poate ‘predica’.

        ???

        Vorbind specific despre scenete, nu este aceasta vestire a naturii un fel de sceneta? Este o aratare glorioasa a maretiei lui Dumnezeu, fara cuvinte. Si cine a programat, sau creat aceasta sceneta, pentru a fi vazuta de toti oamenii?

        Eu as putea sa va dau exemple de scenete folosite in Scriptura, dar poate le gasiti d-voastra. Ar fi un proiect grozav.

        In ce priveste dansul, va invit sa studiati putin traditia inchinarii Iudaice, si veti gasi exemple suficiente.

        Ce bine va fi in Imparatie, cand in sfarsit vom intelege toti ca nu numai ROMANII sunt copiii lui Dumnezeu, si ca in Trupul lui Cristos sunt multe alte madulare.

        Va doresc multe binecuvantari.

    • Daca tot ce se scrie pe bloguri ar fi documentat biblic, nu ar mai fi comentarii, deci s-ar pierde farmecul ”dialogului”. De aceea se cauta subiecte contradictorii sa poata intretine ”dragostea frateasca”. Ce mare dezbatere ar fi un blog cu subiectul furtului sau al curviei?…..s-ar da doua-trei referinte biblice si gata…..nimeni nu ar mai avea nimic de comentat…..pina la urma si fara referinte biblice toata lumea stie ca e pacat sa furi sau sa curvesti…..! Dar cind vrei 100+ de comentarii pe articol, atunci vii cu subiecte ”taioase” cum ar fi hainele, baticul, parul, TV, muzica si reteta este garantata.

  13. Frate Ionescu,
    Nu vreau sa te magulesc, sunt un frate mai batran, dar dumneata ai curajul sa spui raspicat ceea ce trebuie impotriva liberalismului si modernismului aparut pe bloguri si poate in multe adunari. Nici un (…) nu va cauta la acest articol in care comentati ca trecem cu vederea pe cei ce aduc lumea în biserici. Lovind cu putere in toți cei ce au colaborat cu securitatea comunistă, ma asteptam sa se faca la fel si cu privire la curentele moderniste, dar nu se face. De aici o intuitie foarte simpla: lovirea inaintasilor, vii si morti, are ca scop paralizarea a ceea ce era bun in ei, ca pe langa aceia nu avea loc ce se vede astazi. Armata ridicata de modernisti (…) are ca scop intimidarea celor in care Dumnezu a turnat fagaduinta Tatalui. Chiar si (…) vor sa tempereze acum excesul liberal al lui (…)

  14. Stimate Frate Cristian Ionescu,

    Am inteles raspunsul d-voastra „mai mult ceapa decat clisa”

    Incepe sa fie clar ca d-voastra favorizati raspunsurile care se potrivesc mai mult cu ceea ce ganditi d-voastra. Un fel de ‘sedinta’ de pe vremea celui ‘preaiubit de popor’.

    Cu alte cuvinte, raspunsul meu miroase, iar cel al postatorului caruia ii raspundeam este ‘hrana tare’.

    Am sa invat lectia si am sa las loc pentru altii care raspund altfel.

    Multe binecuvantari.

  15. Chiar daca a trecut momentul fierbinte doresc sa specific un aspect care ar trebuii sa dea de inteles CP si celor care gandesc la fel care vor sa tina calea ingusta.
    Doar pe vremea comunistilor se facea procese in lipsa „inculpatilor” si de dadeau pedepse.in acest caz Rascumparerea Memoriei dovedeste ca pastorii nostrii din conducerea CP si-au invatat bine lectia si nu se pot dezvata de acel obicei. Isus este DRAGOSTE.

    PS Nu sutin gresala facuta la Peniel dar nu pot sustine nici gresala CP de a judeca si da sentinta in lipsa apararii.

  16. Datorita unor greseli pentru care imi cer scuze revin cu varianta corectata.

    Chiar daca a trecut momentul fierbinte doresc sa specific un aspect care ar trebuii sa dea de gandit CP , celor care gandesc la fel si celor care vor sa tina calea ingusta.
    Doar pe vremea comunistilor se facea procese in lipsa “inculpatilor” si se dadeau sentinte.In acest caz Rascumparerea Memoriei dovedeste clar ca pastorii nostrii din conducerea CP si-au invatat bine lectia si nu se pot dezvata de acel obicei. ISUS este DRAGOSTE.

    PS Nu sustin gresala facuta la Peniel(trebuie tinut cont ca si-au cerut iertare) dar nu pot sustine nici gresala CP de a judeca si da sentinta in lipsa apararii.


  17. si spre surprinderea mea Hillsong church se definesc ca penticostali…
    ma intreb in ce masura sunt asemenea cazuri sunt izolate sau e ceva simtomatic pt faza prin care trece acum penticostalismul ca miscare

Trackbacks/Pingbacks

  1. Declarația zilei – 2 iulie 2011 « România Evanghelică - 2 iulie 2011

    […] Cristian Ionescu: “Ar trebui să facem o recapitulare a întregii Scripturi!” […]

  2. 12 postări în Top 100 WP (02.07.2011) « România Evanghelică - 2 iulie 2011

    […] Consiliul Bisericesc Al Cultului CreȘtin Penticostal AnuleazĂ Unilateral Acordul De Colaborare Cu … (popaspentrusuflet) 11. Un zbor – guest post (mariuscruceru.ro) 16. Peniel. Guest post […]

  3. 4 postări în Top 10 WP (02.07.2011) « România Evanghelică - 2 iulie 2011

    […] Consiliul Bisericesc Al Cultului CreȘtin Penticostal AnuleazĂ Unilateral Acordul De Colaborare Cu … (popaspentrusuflet) 7. Biserica noastră… (mariuscruceru.ro) 8. Peniel. Guest post – […]

  4. 7 postări în Top 20 WP (03.07.2011) « România Evanghelică - 2 iulie 2011

    […] Consiliul Bisericesc Al Cultului CreȘtin Penticostal AnuleazĂ Unilateral Acordul De Colaborare Cu … (popaspentrusuflet) 4. Biserica noastră… (mariuscruceru.ro) 7. Cultul PENTICOSTAL anulează […]

  5. 11 postări în Top 100 WP (03.07.2011) « România Evanghelică - 2 iulie 2011

    […] noastră… (mariuscruceru.ro) 6. Despre “dansul de la Oradea” (penticostalul) 8. Consiliul Bisericesc Al Cultului CreȘtin Penticostal AnuleazĂ Unilateral Acordul De Colaborare Cu … (popaspentrusuflet) 9. Cultul PENTICOSTAL anulează acordul de colaborare cu PENIEL […]

  6. 11 postări în Top 50 WP (03.07.2011) « România Evanghelică - 2 iulie 2011

    […] noastră… (mariuscruceru.ro) 6. Despre “dansul de la Oradea” (penticostalul) 8. Consiliul Bisericesc Al Cultului CreȘtin Penticostal AnuleazĂ Unilateral Acordul De Colaborare Cu … (popaspentrusuflet) 9. Cultul PENTICOSTAL anulează acordul de colaborare cu PENIEL […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: