MICROCHIP-UL 666, FOARTE APROAPE…

Cred că acest videoclip merită văzut și… crezut!

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

90 răspunsuri to “MICROCHIP-UL 666, FOARTE APROAPE…”

  1. Fr.Ionescu as dori sa stiu parererea dumneavostra legata de aceste afirmatii.

    • Interesant! Nu este sănătos să mergem chiar atât de departe cu ”potrivelile” de calendar, evenimente și intuiții profetice. S-a mai încercat și nu întotdeauna s-a întâmplat. Bineînțeles, odată și odată tot se vor potrivi și chiar de minune. Nu știu dacă chiar de data asta și chiar în Septembrie. Dar, totuși… foarte interesant!

  2. Cînd citeam 1 Regi 10:14 m-am gîndit c-ar fi un indiciu pentru numărul 666 din Apocalipsa 13, adică ceva legat de bogăţie, de bani. Cine vrea să-şi asigure bugetul dacă nu cei ce au prea mulţi bani?… Revin cu-ntrebarea: În cine ne punem încrederea? În ISUS Hristos, sau în Mamona, zeul acestui veac 21

    • an isus hristos desigur!!!am cauta an biblia deo are mama deacum 10ani sa nu exagerez an trun timp credeam ca dumnezeu nu exista dar am ajuns la concluzia ca El exista cu adevarat!! scrie an biblie de aceste cipuri si spune ca ori an mana se pune ori pe frunte si am vazut si acest video si zic ca au pieltuit 1,5 milioane de$ doar ca sa afle unde ar putea implanta.

    • an isus hristos desigur!!!am cauta an biblia deo are mama deacum 10ani sa nu exagerez an trun timp credeam ca dumnezeu nu exista dar am ajuns la concluzia ca El exista cu adevarat!! scrie an biblie de aceste cipuri si spune ca ori an mana se pune ori pe frunte si am vazut si acest video si zic ca au pieltuit 1,5 milioane de$ doar ca sa afle unde lar putea implanta. si an biblie deja scriau aceste lucruri.gasiti an apocalipsa. 22, 16 20

  3. Biblia spune că Dumnezeu îi va pedepsi pe cei care au semnul fiarei. Dar să accepţi un semn al fiarei ar presupune ar trebui să implice şi un lucru pe condamnabil… biblic. Altfel nu are sens. Dacă respectivul cip, cel de la Motorola, nu vine şi cu lucruri reprobabile, el nu are cum să fie acel semn al fiarei din Biblie. Dacă ţi-ar cere cineva să te lepezi de credinţă, sau să crezi vreo blasfemie pentru a primi cipul, atunci aş mai zice, dar aşa… toată povestea din video e abureală. Un creştin autentic poate să fie umplut de cipuri, că tot e degeaba. Doar un necreştin poate fi „victima” cipului.
    Pentru mine e încă o dezamăgire faptul că promovaţi o asemenea teorie.

    • Dragă Florin Pușcaș,
      conceptul nu îmi aparține. Ideea cu semnul care va fi pus pe frunte sau mâna dreaptă este biblică. Puteți transmite dezamăgirea Apostolului Ioan sau, cine știe, mai sus…

      • Grija mare cu Florin Puscas.El e ziarist si cam face ce vrea.Si bunainteles,e de partea liberalilor asa ca PAZEA.

      • „Un creştin autentic poate să fie umplut de cipuri, că tot e degeaba.”

        Ce înseamnă „creştin autentic”? Şi ce va însemna lepădarea de credinţă? Nu tot un creştin autentic va face gestul acesta pentru a primi cipul cu care să se poată integra social? să-şi poată lua de mîncare?

        Evreii au fost mereu obligaţi, în cursul istoriei lor din ultimii o mie de ani să se lepede de credinţă şi să devină creştini cu forţa.

        Creştinii au fost islamizaţi de turci în cursul a sute de ani. Greci, sîrbi şi bulgari au trecut la mahomedanism în număr mare, de teamă. Noi, românii, am fost rezistenţi la convertiri de acest gen.

        Pe acest fond de lepădare de credinţă în masă, atît de frecventă în ţările din peninsula balcanică, a strălucit figura emblematică a lui Constantin Brâncoveanu, decapitat împreună cu fii săi şi consilierul de o viaţă, pentru că nu s-au „turcit”.

        Dacă cipul va fi condiţia de a subzista în anii ce vor veni, experienţa istorică mă îndeamnă să spun că mulţi din acei „creştini autentici” se vor lepăda de credinţă.
        De argumentul biblic nu mai amintesc…

        • deci daca dumnezeu zice ca nu trebuie ar trebui sal ascultam anseamna ca nu e bine.el nu ne vrea raul .var placea sa fiti manipulati de acel cip .cu cat mai multi suntem contra cu atat mai bine am putea face fata a ne ampotrivi

    • Da mai Forinele.Hai sa nu promovam nimic nu-i asa?Hai sa scriem despre nimic.Apropo.Ce cauti in barlogul conservatorilor liberalule?
      Feel free to send your complaints to John the apostole.

      • Lasă-l bre că poate se mai schimbă omul. 🙂
        Pe de altă parte, uneori nu zice chiar rău…

      • @ADrian.S.
        🙂 Mi-am mai câştigat un „fan”? Nu eşti primul şi trag nădejde că nu o fii nici ultimul.
        Sunt niţel prea obosit pentru a-mi lăsa vanitatea zgândărită la ora asta (după o zi în care nu am fost doar „un ziarist care cam face numai ce vrea”, ci am mai avut vreo două norme în plus).
        Te-am apostrofat o dată şi ai rămas cu resentimente. Hai, lasă-le, că nu sunt bune pentru un creştin. Cu atât mai puţin pentru unul „conservator”. 🙂 De fapt, nici pentru un necreştin nu sunt bune. Viaţa-i prea scurtă ca să târăşti sacul cu amărăciuni după tine.
        Mai încerc, totuşi, încă o dată, să-ţi explic faptul că nu am nicio treabă cu tine. Ceea ce e deranjant la tine e atitudinea. Ai convingeri fără să accepţi dileme. Răspunzi cu o duritate exagerată când nu eşti de acord, dar te ofensezi când ţi se răspunde la fel. Emiţi judecăţi şi raţionamente cu pretenţii de postulate, dar nu faci dovada că stăpâneşti şi cunoştinţele necesare pentru a demonstra ceea ce zici. Cam te comporţi ca un taliban ideologic. (Scrie undeva în Biblie o frază de genul „încredinţarea pe care o ai păstreaz-o pentru tine”. Un sfat bun pentru cazurile în care eşti convins de ceva, dar nu ai nici putinţa de a explica şi de a demonstra că e o chestie valabilă pentru toată lumea). Ai preluat din mers o semi-cruciadă începută de Cristian Ionescu şi te-ai avântat în luptă, transformând-o într-o cruciadă în toată regula.
        Dacă vrei să înţelegi ce am împotriva ta, bine, dacă nu, iarăşi bine. Oricum, nu stă viaţa nimănui în loc. Nu-mi doresc să-ţi mai zic încă o dată toate astea. Am eu defectele mele personale şi, în ciuda enervării de moment, nu vreau să stau să le bibilicesc pe ale altora. Pe Dumnezeu oricum nu o să-L închidem niciunul dintre noi într-o cutie. Fie ea conservatoare sau liberală.
        Hai succes! Mai ia o gură de aer înainte de a comenta, mai gândeşte-te că, poate, cu unii dintre cei pe care îi ataci o să împarţi un „colţ” de rai etc. 🙂

      • Ho bre FLorine.ho.Ca ce spui tu e cam fals.Amu faceam si io putina gluma.No need to be upset.Cat despre demonstrat,realitatea ne cam demonstreaza ca noi conservatorii avem dreptate.It was better in the good old days.Nu trebuie sa vin cu diverse statistici sau explicatii sau altele.E suficient sa te uiti pe fereastra,in curte,in casa si sa-ti dai seama ca noile metode moderne de worship o cam dau in bara. (…) la Peniel.Atmosfera de disco.Tot la Peniel.Pana cand putem tolera toate astea?Ai si tu partea de dreptate.Dar prea multa iubire si dragoste si protectie strica.
        Amu ,problema mea cu ziaristii e ca publica numai lucruri negative.Cand citesc mainstream,nu gasesc altceva decat scandal politic,minciuni,crime,etc.O stire buna nu gasesti in toate ziarele.Chiar si ziaristi crestini s-au apucat sa scrie articole despre FABRICI DE BERE.Amu sa sti ca va inteleg.Sunteti controlati de redactori si trrrrrrrrrrrebuie sa va supuneti.Stai linistit ca nu am luat in considerare apostrofarea,nici nu am rams cu amaraciune.
        Cat despre liberali,in rai,asta nu o prea cred.Calea spre cer e aia ingusta nu aia larga.Asa ca no worries.De altfel,eu nu ma grabesc sa trimit oamenii in rai sau sa le spun ca sutn salvati.Asta e prerogativa Dumnezeiasca,nu omeneasca,calvineasca.Afterall. God owns Heaven not you or me.
        P.S. Ma bucur totusi ca te-ai mai calmat.Vorba fratelui Cristian.Poate treci de partea conservatorilor si de partea capitalistilor.Ca prea mult socialism strica.

      • @ADrian.S.

        Păi ce faci stimabile? De trimis oameni în rai nu trimiți, dar văd că de scos îi scoți. 🙂

        Te-ai pus pe citit materiale scrise de mine? Dacă ai ajuns și la rubrica de premiere bănățene și ai citit despre prima fabrică de bere de pe teritoriul actual al României (actuala fabrică Timișoreana), înseamnă că ai mai aflat un lucru interesant despre Timișoara, ți-ai diversificat cultura generală și eu nu pot decât să mă bucur. Ție ți se pare revoltător, dar nu ai stat să te gândești cât de importantă a fost fabrica aia la vremea ei. Mă rog, ziceai ceva de niște cunoștințe de istorie. Presupun că nu mai trebuie să stau eu acum să-ți prezint contextul socio-economic din vremea lui Eugeniu de Savoya. Dacă ajungi vreodată prin Timișoara, dă un semn și te duc în vizită pe acolo. Bem și o bere împreună. Fără alcool, dacă doar așa vrei. 😆 (Deși nu sunt mare amator de bere. Beau mai degrabă o cola, care e mai rea pentru sănătatea mea decât berea).
        Și apropo, nu mă obligă nimeni să scriu ce nu vreau și nu mă controlează niciun redactor. Poziția mea îmi permite, așa cum ai zis mai sus, să „cam fac ce vreau”. 😉

        În rest, dă-mi voie să nu dau o prea mare importanță felului în care înțelegi (sau se înțelege pe aici) conceptul de „cale îngustă”. Deocamdată, constat că vă place să îngustați calea (doar?) când vine vorba de lucrurile care se văd.

        Ok, și o ultimă chestiune. Dacă ai citit ce am mai scris eu pe ici pe acolo, nu ai făcut-o cu suficientă atenție. Dacă ai fi fost atent, ai fi putut vedea că am scris destul de des împotriva stângiștilor. Nu o dată am declarat public (deși statutul de jurnalist nu prea îmi permite asta) că am convingeri de centru-dreapta. Păi cum să nu ajung, în felul ăsta, la concluzia că folosești termeni fără să le stăpânești înțelesul? (capitalism, socialism, conservatorism etc.)

        Sănătate și virtute!

      • ADrian.S,
        „Ho bre FLorine.ho.Ca ce spui tu e cam fals.Amu faceam si io putina gluma”.

        Un limbaj neacademic, miştocar şi plin de superioritate. Ţi-ar fi permis un astfel de limbaj dacă ai fi prieten bun cu Florin dar asta doar într-un cerc restrâns şi nu atât de public cum e un blog. Dar am uitat: e democraţie şi poţi face ce vrei, nu-i aşa?

      • HeHe Florine.Amu cand am zis de scoialism vorbeam de contextul cultural nu de contextul economic.Sti doar ca un capitalist se ocupa singur de ograda sa(famile+gospodarie) si nu cauta sa se imprumute de la altul pentru a-si acoperii nevoile si bunanteles nu are incredere in institutiii pentru educarea copiilor.Citeste blogul Cristinei Micsa si o sa intelegi de ce e bine sa fi self suficient.Totodata un capitalist stie sa reduca costurile si sa rabde de foame daca trebuie.
        Referitor la fabrica de bere,Timisoara are edificii mai bune.De exemplu castelul Huniade.Sau palatul Baroc.
        I don’t drink coke,but i do water.It’s healthier and cheaper.

        Trecand la problema spinoasa a caii inguste,ei bine, cine-i pe ea s-ar putea sa supravietuiasca.Cine posteste des nu va suferii el mult de foame in timpul marii stramtorari.Adeptii si practicantii caii inguste(ca de teoreticieni nu ducem lipsa) au costuri mici si nu prea pot fi dusi de nas cu pomeni antihristice.Caci inaitne de a implanta chipul,nenea antihrist trebuie sa controleze fiecare cm patrat de pamant si proprietate privata.Trebuie sa controleze utilitatile(electricitate,petrol,gaz) si distributia alimentelor.Cum reuseste el?PRIN CREDIT BANCAR.Sa sti ca nu degeaba ti-am zis ca e pacat sa iti finanteti proprietatile prin credite.Cand antihrist pune mana pe sistemul financiar,daca ai credit la banca esti a lui.Ori asta ori iti pierzi proprietatea.Pe cand daca nu ai credit,nu poti fi controlat asa de usor.Totodata ,daca ai pamant la tara,iarasi ai avantaj,altfel,nu prea.

        Intelegem deci,ca o cale ingusta nu iti ofera mari satisfactii dar te poate scutii de o gramada de probleme.

      • Corneliu Rotar.Vezi ca sti.:D

    • in apocalipsa scrie: „o rana rea si dureroasa a lovit pe oamenii, care aveau semnul fiarei” apoi in clpiul de mai sus spune ca daca cineva incearca sa scoata cipul acesta se sparge. Am auzit de la cineva ca in acest moment cel care a incercat sa scoata cipul este contaminat cu o substanta din microcip care ajungand in sange ar produce aceste rani. Ceva similar cu iradierea nucleara. Astfel ar avea o logica. Gandeste-te: crestinii autentici care nu au acceptat cipul au fost rapiti, cei ramasi ar zice: „astia ne-au tot spus sa nu acceptam cipul, ei acum au plecat la cer, am facut rau ca am acceptat cipul, hai sa-l scoatem” si in acel moment s-ar intampla dezastrul pt ei. Asta ar fi o teorie foarte probabila.

  4. Totul v-a ancepe de la colapsarea burselor pe plan mondial,burse care controleaza valoarea tuturor comoditatilor si implicit a mancarii!!
    Dupa asta se v-a creea un sistem international care v-a Promite acea mult rivnita EGALITATE financiara de cei mai multi oameni de pe pamint.Super bogatii vor suferii fiind adusi la realitate, super saraci vor aplauda, iar noi crestini vom fi prinsi la mijloc neacceptind cipul.
    Dumnezeu sa ne dea intelepciune sa pricepem vremurile in care traim.

  5. Informatia este veche, iar detaliile tehnice depasite..
    am vazut acest videoclip cu 2-3 ani in urma..

    in primul rand cardurile cu chip au aparut de mai mult timp si nu este nici o problema.. iar chestia cu GPS-ul este foarte haioasa.. GPS-ul este doar un sistem de localizare nu si de alertare al autoritatilor; pentru aceasta este nevoie de un alt sistem;

    afirmatia „nu il poti scoate chirurgical” este o alta chestiune naiva; ce, il contecteaza la „cabluri”, ii pun alarma cand il introduc? si mai tare este chestia cu explozia;
    cum este introdus chirurgical fara probleme, la fel va fi si scos fara probleme, tot chirurgical; fiind un chip eletronic, acesta se poate defecta in multe feluri si va fi nevoie de schimbare, asa ca este nevoie sa fie scos;

    in al doilea rand nu stiu cand si daca se va ajunge la obligativitatea unui implant; mai este destul pana acolo; ca sa nu mai vorbim de un sistem corespunzator la nivel mondial; sa vedem cum vor face implanturi in Africa sau Tibet, dar mai ales cum le vor citi; aia nu au vazut nici carduri dar sa mai citeasca si cipuri;

    au uitat sa spuna ca prin chip oamenilor li se va controla gandirea si vointa; dar poate altadata.. 🙂

    din punctul meu de vedere clipul este naiv, nedocumentat tehnic si nefondat biblic; singura legatura este „mana dreapta sau fruntea” in rest nu sunt alte argumente; nu ne spune care este lagatura cu 666 si de ce trebuie calulat numarul numelui ei.. Apocalipsa 13:18;

    daca este vorba doar de bani, atunci de ce Apocalipsa vorbeste despre inchinare inaintea fiarei? Care este legatura dintre chip si inchinare?

    este usor de acceptat un asemenea clip cand tot timpul esti bombardat cu astfel de „profetii”, insa daca este analizat situatia nu este chiar asa cum se prezinta;
    Domnul sa ne dea intelepciune.

    • Probabil toate informațiile tehnice prezentate la un moment dat ajung să fie depășite. Ceea ce este credibil este conceptul. Însuși faptul că vorbim de posibilități tehnice ca acestea și chiar mai uimitoare, dovedește că spectrul apocaliptic este unul realist și de actualitate.

      • pai problema nu este dat de posibilitatile tehnice din prezent, ci problema este modul de interpretare al textului din Apocalispa 13;

        intreg pasajul este plin de simboluri, gen – balauri care ies din mare, care sunt raniti, etc, si li s-au dat in consecinta interpretari simbolice, iar cand vine vorba de un semn al fiarei si un numar – acestea primesc interpretari literare, in cadrul aceluiasi pasaj si cu referire la aceleasi simboluri; DE CE?
        – un raspuns este ca nu poti interpreta un balaur in mod literar, dar cuvintele „semn” si mana dreapta” pot fi pentru ca sunt palpabile , desi contextul cere totusi o interpretare simbolica a intregului pasaj;

        aici este de fapt problema
        – iar in ce priveste spectrul apocaliptic cred ca acesta a fost mai tot timpul supra-exagerat inca de cand s-a reinfiintat Israelul in 1948; si de atunci mai toate interpretarile au trebuit sa se schimbe in fiecare decada, pentru ca evenimentele nu se implineau asa cum fusesera profetite; Uniunea Europeana ba avea 10 capete, ba i-a crescut mai multe in ultimii anii, asa ca nu mai stim care este adevaratul balaur din Apoc. 13, s.a.m.d.

        subscriu si eu la o afirmatie a lui Petru Lascau, intr-o predica: sfarsitul va fi o surpriza pentru toti.

      • Sunt de acord cu Emi Zarnescu, sfarsitul nu l stie nici Fiul,apoi noi,muritorii, ne tot dam cu parerea,Fratilor cere ti lumina de la Dumnezeu pentru a intelege tainele din Apocalipsa sau din Daniel, nu vedeti ca deja suntem toti prinsi in ele, faptul ca suntem identificati prin CNP si se stie despre noi aproape tot nu e tot un fel de CIp, intram in aceste fapte lin fara sa putem face mare lucru, doar sa stam langa Domnul Isus si sa sa i cerem zilnic inndoita putere pe cale vom biruii pana la sfarsit.De ex.acei cai negri din apoc.sunt deja lucruri care sau intamplat,urmeaza acel cal galben,care va inconjura lumea si etc.cine sa fie,oare?poporul chinez,care a impanzit deja tot globul cu produsele sale ieftine si de doi lei….sunt multe semne…Hai sa nu fim noi ,,vrajitori,, sa deslusim viitorul.Stai in pocainta si rugati va neincetat.

      • „iar in ce priveste spectrul apocaliptic cred ca acesta a fost mai tot timpul supra-exagerat inca de cand s-a reinfiintat Israelul in 1948…”

        Poate pentru că trebuie să se împlinească profeţiile, nu credeţi?

        Statul israel este o treaptă pe o cale care va duce la ceea ce spune Cuvîntul în Apocalipsa şi cartea lui Daniel.

        Anul acesta, de Tisha B’Av, evreii au bocit distrugerea Templului de la Ierusalim şi s-au rugat fierbinte pentru ca Dumnezeu să-i ajute să-l reconstruiască.

        Nu mai insist ce semnificaţie are asta pentru creştini şi ce semnal ne dă.

        Moda „apocalipsei” promovată mai ales de cinematografia americană din ultimii zece ani e o altă poveste, aşa cum profeţiile mayaşilor sunt un alt tip de legendă.

      • Sa nu uitam ca Domnul Isus ne-a spus:”Vegheati dar pentru ca nu stiti in ce zi va venii Fiul Omului”…,”Luati seama ,vegheti si rugati-va,caci nu stiti cand va veni vremea aceea”.Oricum vremea venirii Antichristului este mai aproape ca oricand.
        Nu trebuie sa ne culcam pe o ureche pentru ca Satan e foarte siret ,el vrea sa-i piarda chiar si pe cei alesi daca nu vegheaza. Deaceea sa avem privirea indreptata la Domnul Isus si sa mergem pe urmele Lui.

      • @rasvancristian
        probabil ca o discutie mai ampla ar trebui sa avem pe marginea interpretarii cartii Daniel, in special capitolul 9.. si atunci am putea sa varbim ce profetii (mai) trebuie sa se implineasca…

        in ce priveste poporul Israel aici cred ca trebuie discutat daca ce avem astazi reprezinta cu adevarat descendentii lui Avraam; intrebarea se pune daca mai exista intradevar rasa pura evreiasca ca sa formeze cele 12 semintii si care sa poata sa reprezinta pe cei ce au facut legamant cu Dumnezeu in vechime insa intre timp a aparut un Nou Legamant de care trebuie sa tinem seama;

        bineneteles ca aici trebuie analizata si sitatie celor 10 semintii care nu s-au mai intors din robia asiriana, ci s-au pierdut; ce s-a intamplat cu ele, unde sunt copiii lor, si de ce avem referiri in Noul Testament catre cele 12 semintii;

        sunt intrebari si chestiuni la care nu prea s-a raspuns, ci s-a luat totul asa cum a fost promovata invatatura de John Darby;

        Emanuel Contac se intreba pe blogul personal daca intradevar avem interpretarea corecta a cartii Daniel, si cred ca acolo este cheia unei intelegeri mai clare a escatologiei;

    • Emil Zarnescu te felicit pentru claritatea viziunii tale. Subscriu la cele scrise de tine.

    • Inchinarea nu se referă strict la a pune trupul în genunchi, deşi poate include şi acest aspect. Închinarea sufletească este dovedită prin ataşament total, ceva de genul „bazează-te pe mine!”

      OBLIGATIVITATEA: La mine la servici salariile se pun pe card, de fapt de la nivel judeţean sunt viraţi în bancă, în cont. Acum doi ani s-au impus cardurile cu microcip. Nu-i mare-lucru ca-n curînd înloc de card să impună microcipuri. Ce-i drept, se poate utiliza contul şi fără accesorii, pur şi simplu să merg la bancă să iau banii.

      Scoaterea microcipului se poate face dacă poate fi localizat. Sunt opinii care spun că microcipul, datorită mărimii infime, se poate deplasa prin spaţiul subcutanat nefiind posibilă scoaterea lui.

      Scriu şi eu din ce-am auzit, dar oricum, apreciez comentariul tău. Trebuie să veghem.

  6. Fr. Ionescu,

    am pretentii de la un om ca dvs. Stirea asta este veche, iar subiectul cu cipul este doar o pregatire psihologica a ceea ce cu adevarat se va implementa in viitor. Scriptura arata ca oamenii vor primi un ” semn ” si nu un obiect, ori un cip electronic este un obiect, chiar daca este redus in dimensiuni. Cuvintul folosit in Biblie pentru ” semn ” inseamna o inscriptie care va contine ceva scris. Deocamdata nu se cunoaste tehnologia aplicarii cu laser a unei inscriptii pe, pielea umana si care sa poata fi citita cu un scaner. Totusi deocamdata acest subiect ramane inca neelucidat datorita faptului ca, doar dupa aparitia ” icoanei fiarei ” se va implementa acel nou sistem economic care din punct de vedere tehnic va fi perfect infailibil ca, cineva sa-l falsifice si infailibil ca el sa se strice. Acea ” icoana a fiarei ” dupa ce va fi facuta si dupa ce va incepe sa vorbeasca va incepe sa interactioneze cu oamenii. Ea va da oamenilor informatiile necesare pentru cum se va putea implementa acel nou sistem economic, fara efecte negative. Parerea mea este ca, acum pe noi ne depaseste puterea de intelegere a ceea ce are sa fie. Clar este ca, ce are sa fie cu privire la insemnare va fi 100% satanic.
    Curind voi prezenta punctele negative al implementarii unui asemenea sistem bazat pe cipul electronic.

    • Dragă Remus,
      conceptul nu este vechi de câțiva ani ci de două mii de ani. Că va fi un artificiu tehnologic sau orice altceva pentru mine este secundar. Însă faptul în sine că vorbim despre asemenea posibilități tehnologice este relevant.

    • Cer scuze pentru orientare, am plasat comentariul meu mai sus, mă adresam lui Remus.

  7. O clarificare care probabil se cerea în cadrul postării:
    Personal nu cred că microchip-ul (sau orice altceva înseamnă ”semnul” fiarei) va fi administrat cu forța. Biblia spune că oamenii nu vor avea acces în spațiul comercial fără acest semn. Cu alte cuvinte, fiecare va fi interesat să obțină semnul. Întrebarea este care vor fi condițiile. Probabil ceva care să aibă direct de a face cu loialitatea noastră față de Dumnezeu și care va fi inacceptabil. În faza a doua, cei care nu au acceptat semnul fiarei vor fi prigoniți/exterminați. Nu numai că acest semn nu va fi administrat forțat, dar este în interesul sistemului anticristic să identifice cu acuratețe adevărații creștini.

    • Păi şi eu ce vă ziceam? Nu tot asta? 🙂 Că fără condiţii care să încalce statutul de creştin, un asemenea cip nu poate fi semnul fiarei…

    • Fr. Ionescu,

      acel semn al fiarei va fi de conceptie satanica 100%. El va in contradictie totala cu Scriptura. El va fi ca o pecete ( satanica ) aplicata omului, care nu se mai poate anula de pe om, de aceea Biblia atentioneaza asupra consecintei primirii acelui semn ( vezi Apoc.14:9-11 ).

  8. Faptul că promovaţi informaţii care nu au nicio bază (alta decât că cineva spune că Motorola x, y şi z) este mai îngrijorător decât conţinutul acestui clip. Sunteţi pastor, persoană publică, ascultată şi citită de sute de oameni. În opinia mea, abdicaţi prea uşor de la funcţia dvs. de a informa onest şi întemeiat comunitatea pe care o slujiţi. Din păcate, asemenea informaţii nu au nicio confirmare independentă. E nevoie să vă atrag atenţia că mărturia noastră trebuie să fie bazată pe surse solide (2 sau 3 martori)? În cursurile de jurnalism pe care le-am făcut (la o facultate seculară) am fost învăţat ca trebuie să am 2 sau 3 surse independente, când prezint o informaţie. Fiii lumii acesteia sunt mai înţelepţi decât fiii luminii…

    • Vreți să-mi spuneți că vă îndoiți de capacitatea tehnologică de a realiza asemenea instrumente?
      Ceea ce mă interesează pe mine este să înțelegem că aceste concepte apocaliptice sunt aplicabile (abia) astăzi din mai multe motive printre care și capacitatea de a le produce.
      Citiți vă rog AICI, AICI și AICI.
      Nu am abdicat nimic! OK?

      • Se cunoaste ca deja s-a aplicat pe animale(nu cipul acela de identificare) ci 666 si pe unii condamnati pe viata.
        Aceste lucruri s-au facut cunoscute tot prin intermediul inernetului.
        Sursele (Doua?) nu le mai retin.

    • @Vaisamar:
      Citat „Faptul că promovaţi informaţii care nu au nicio bază”
      Intrebare: ce informatii nu au nici o baza?
      1.Existenta acelor cipuri?
      2. Faptul ca acestea ar putea sa devina fie semnul fiarei ?
      3 Semnul fiarei este un simbol si nu neaparat un semn fizic?

      O sursa independenta( foarte apreciata de romanii din Romania ) New York Times. ( dar ptr. majoritatea romanilor din USA, hirtie de aprins focul in fire place)
      http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9D07EED71F3BF937A25753C1A9629C8B63

      Interesant, la editarea „acele carti celebre” , a-ti folosit numai o sursa,(dupa cite imi amintesc) aceea fiind arhivele unei organizatii specialista in dezinformare.

    • lol exagerezi. nu-i cazul de asa ceva aici.

  9. Frati si surori,

    stati linistiti in privinta semnului fiarei. Problema mare este atunci cand icoana fiarei va cere inchinare. Acel sistem va merge in paralel cu cel vechi. El va avea o perioada limitata de implementare, iar oamenii vor fi lasati liberi sa decida daca il accepta sau nu. Nimeni nu va veni sa-i forteze pe oameni sa accepte insemnarea, doar ca, cine nu se va conforma pina la termenul limita, se va exculde singur din sistemul de vanzare-cumparare. Conform Luca17:34-36 se vede ca, atat oamenii nepocaiti cat si crestinii autentici vor duce o viata financiara normala pina in ceasul si ziua rapirii, fiindca cine mai merge la camp sa lucreze, daca nu mai poate cumpara cu banii pe care-i primeste sau cine merge sa macine la moara, daca nu mai poate plati serviciul primit ? Apoi doi oameni vor fi in acelasi pat, unul va fi luat si altul va fi lasat. Deci, crestinul care va fi luat nu se va afla in padure din pricina noului sistem ( conform unor teorii cum ca, va exista martiraj pe seama semnului fiarei ), fiindca el nu va mai putea cumpara sau vinde, ceea ce inseamna ca, pina la ceasul rapirii timpul de implementare a noului sistem economic nu va fi expirat, altfel atunci toti oamenii care refuza semnul fiarei ar trebui sa se retraga din societate si sa traiasca intr-un alt mediu, unde pot supravietui fara vanzare si cumparare.
    Apoi cat despre martiraj el va exista in perioada Apoc. 13 in ce priveste inchinarea la icoana fiarei , care va face sa fie omorati toti cei carora li se va cere inchinare si vor refuza sa faca acest lucru.

  10. Mi se pare plauzibil ca un regim totalitar sa poata controla, cel putin in teorie, cine poate cumpara si in ce conditii. Ceea ce nu va absolva de responsabilitatea , amintita mai sus de Vaisamar, verificarii surselor pe care le folositi. Problema care o vad cu clipul – care, in opinia dumneavoastra, “trebuie crezut” – este nu atat informatia tehnica de o calitate indoielnica (sesizati eufemismul), ci apucatura eisegetica de a impune textului biblic tot felul de nazbatii care ne trec prin cap.

    Personal, n-am nevoie de conspiratii cu cipuri ca sa pot rosti din toata inima Maranatha. Si, btw, (inca) lucrez pentru Motorola.

    • Pentru Remus

      Mulţumesc Domnului pentru argumentul ce mi l-ai dat; de fapt devine tot mai logic pentru mine de cîţiva ani încoace că răpirea „…Unul va fi luat, celălalt va fi lăsat…” nu se referă la răpirea bisericii. Niciodată n-am discutat acest subiect ca să nu intru-n polemică, poate altădată vă expun argumentele biblice. Pavel vorbeşte de răpirea bisericii la 1 Tesaloniceni capitol 4, dar Domnul Isus vorbeşte de o altă răpire,vezi de exemplu Luca 17:37.

      Oricum, nu sunt pastor, nici predicator, un oarecare, aşa că-ncredinţarea mea o păstrez pentru mine. Biserica va fi prigonită scurt timp, la-nceputul necazului cel mare.

      • KRSt,

        eu zic ca te pacalesti. Si intr-un text si in altul vorbeste despre aceeasi rapire a Bisericii.

      • Am spus că nu intru-n detalii ca să nu fac polemică. Am pus totuşi un indiciu, dar asta e… În plus, obicei ciudat la pocăiţi e că nu prea citesc Vechiul Testament. deşi Biblia este un tot unitar (2 Timotei 3:16). N-am găsit nicăieri un studiu serios la Apocalipsa, (poate doar Itinerarul Biblic de John Vernon McGee) ajuns acolo e necesar să cunoşti toată Biblia.

  11. Imi cer iertare, v-am citat gresit: nu „trebuie”, ci „merita crezut”.

  12. Remus esti foarte interesant tot ce spui tu trebuie sa fie litera de lege , fiecare mai da cite o parere dar nimeni nu pretinde ca si tine ca la ce spui tu nu mai trebuie adaugat nimic

  13. Nu cred ca trebuie sa ne alarmam. Eu am vreo citeva persoane pe care le urmaresc, daca intr-o buna zii observ ca au disparut( si eu sint inca pe aici 🙂 ) atunci o sa incep sa ma ingrijorez, pina atunci nu-mi fac probleme. De abea astept sa nu mai trebuie sa folosesc credit carduri, sau cash.Se aude ca nu mai trece mult ,si o sa avem toti un cip in mina, care o sa aiba toate informatile personale, si se numeste „smart phone”.

  14. Am citit tot va salut fratilor avem cv Domnului in fata si calauzirea Duhului Sfint . Cum este scris in biblie de Isus cei ce sunt ai mei ami cunosc glasul si vor merge dupa mine si ma vor urma .de asta si ne rugam pentru intelepciune sa ne vb singur Duhul Sfint El ne va invata in tot si ne va calauzi cum sa procedam ca sa stam linga Domnul tari in credinta .. Dar iata cum unii va citesc comentariile stiti sunt unii slabi de caracter credinta si nu le este inteles nimic ramin ingreuiati cu vorbe . Eu cred prin cuvintul biblic ce lam citit si iarasi recitesc si cum au intrebat apostolii cind Doamne se vor itimpla toate acestea ? isus lia raspuns nu va este dat voua sa cunosteti dinainte timpul pe viitor va arata conform biliei cum este cuvint in cuvint asta ca Domnul nea intimpinat sa fim cu intelepciune sa o avem din plin pentru viitor cum va fi sa nu acceptam GBU>

  15. Fr. Ionescu , un lucru pe care l-am observat la evanghelicii romani(din Romania), este ca in majoritate, cu toate ca sint (somewhat)conservativi in problemele morale , in cele politice sint mai liberali ca si Robert Kennedy. Multi nu inteleg politica americana ( dar se dau experti) cu despartirea intre crestini/conservatori/republicani de o parte, cu ateisti/liberali/democrati de partea cealalta. Si nu inteleg bazele biblice pe care aceasta tara a fost fondata . Intr-un fel nu le bag de vina, sint sigur ca informatile pe care le primesc vin de la mass-media europeana (100% seculara) , care la rindul ei o preia de la main stream media( NY Times, Associated Press, etc) , care la rindul ei este controlata de aripa liberala a democratilor americani. Asa ca nu va mirati la comentarile lui Alin Cristea sau Manastireanu, deoarece informatile lor sint destul de .. neinformate. Ptr. ei „the Christian Right” este prostimea americana cu cromozom lipsa, care asculta la propaganda zilnica a canalului Fox News si se culca cu pusca supt cap.Plus ca ei se cred superiori ( tipical european snobbism) datorita faptului ca vezi Doamne sint mai educati si au multe muzee. Se vede ce rezultat a adus zecile de ani de indoctrinare liberalo/socialista in Anglia. Cel putin noi aici mai avem o speranta, cind stinga chiar o ia pe ulei, America todeauna se duce in dreapta si alege pe cineva de genul lui Reagan, Anul viitor va fi (cred) . Rick Perry.

  16. Se pare ca in ultima luna am „sfintit” doua bloguri de …. Alin Cristea. 🙂 Cel putin ptr. O perioda.
    Daca cineva il vede pe A.C. , transmitetii acest link.
    http://www.dailymail.co.uk/debate/article-2024284/UK-riots-2011-Liberal-dogma-spawned-generation-brutalised-youths.html

    • Ai grija Gabi,ca imediat va veni un comentariu a lui A.C. care il va ameninta pe Fratele Ionescu cu represalii daca nu te blocheaza.
      Dar,noi vom fi iertatori cu fratiorul Alin si-l vom ierta de 70 de ori cate 7 pe zi.Adica pentru fiecare comentariu al sau.

      • Nu mai vine nici un comentariu de la AC, deoarece a sanctionat acest blog datorita faptului ca un comentariu de al meu a fost postat. Ma gindesc serios sa vad ce se va intimpla daca o sa comentez pe blogul Mariei Sale A.C. , oare isi va boicota propriul blog ? You never know! I have a hunch he doesn’t like me much, and is not like i stole money from him.

      • @Adrian.S. si Gabi Bogdan:

        Aveţi mare grijă, că Măria Sa are pretenţia să fie apelat cu „Alin Cristea”, nicidecum cu A.C. sau alte prescurtări de genul acesta. (Eu m-am încumetat să-i prescurtez numele într-o postare anterioară, şi am fost beştelit bine pentru asta.)

  17. „”ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν,”””.In limba greaca nu spune ca vor primi un semn,ci vor primi haragma.Cuvantul haragma inseamna linii,nu o linie ,ci multituduine de liniicare stau impreuna.Si este destul de vizibil astazi prin barcode ca este acesta haragma.Oriunde in Biblie la cuvintul semn este folosit cuvintul σημεῖον,doar aici in Apocalipsa este folosit cuvintul χάραγμα,.Nu va inselati singuri ca nu va fi nici un microchip,va fi barcode,si numarul fiarei va fi 666.Astazi toate produsele au barcode,astazi toate animalele sunt stampate cu barcode in urechi pe un card de culoare galbena cel putin aici in irlanda si ma refer la vacute.La oameni in schimb il vor pune pe mana dreapta sau pe frunte.Cercetati sa vedeti cite lucruri poate stora barcode si mai vorbim.

      • Pentru CIMM

        Domnul să te binecuvînteze cu multă-nţelepciune. După ce-am citit ce-ai scris, am studiat problema pe textul original. Într-adevăr, „semnul fiarei” (caragma) este alt termen iar de exemplu „semne şi minuni” (shmeia) este alt termen. Este un singur verset care utilizează ambii termeni, anume Apocalipsa 19:20. Pentru comparaţie puteţi citi acest verset în diverse traduceri. La noi în româneşte se foloseşte „semne” pentru a traduce doi termeni diferiţi, asta-i limba noastră, nu redă toate nuanţele. Dacă n-ai fi scris comentariul, n-aş fi ştiut diferenţa.

  18. Da de 5 ani in urma animalele au in urechi cipul asta cu numar . Daca te duci la piata sa cumperi o vaca purcel pina nu are in ureche numaru asta cu galben, oamenii nu pot vinde daca nu au vad ca produsele sunt cu stamp numai era inainte asa ? Credca se incepe de la animale si produse ?

  19. Imi pare rau ca nu acceptati cipurile si tehnologia secolului 21, inca din anul 1800 soldatii americani aveau cipuri la git, asa ca in razboiul din Vietnam erau mai multe cipuri decit soldati. La colectiv in timpul comunismului toate animalele aveau cipur in urechi, cind mureau pastorul raminea cu cipurile pentru indentificare. Astazi toti canii si pisicile au cipuri si sint controlate de un gard electric. Uniunea Europeana poate are 10 coarne pentru ca Grecia a cazut iar Spania si Portugalia poate nu vor mai fi… De exemplu statul Texas multi nu considera anexarea la US asa ca nu stim cite state are USA. Ceea ce este importaant cine este proprietarul cipului, Multi crestini dja au cipuri care sint manipulati de preoti, pastori, patroni, bisnitmeni etc.La citi preoti li se pupa mina si la citi pastori li se pupa fruntea, oare nu au cipuri acolo? Nu cumva cipul este in inima noastra si nu vedem cine ne manipuleaza sau cine ni la pus? Doamne pazestene de cipuri!

  20. @cimm, comentariul tau mi se pare foarte obiectiv, documentat strict pe textul biblic.Deci, nimeni nu poate spune ca acel semn nu v-a veni, ar insemna sa nu credem scripturile, dar, de la semn pina la stiinta care acuma se lafaie in tot si in toate si cind toti crestinii o negam dar o folosim cit mai din plin, si facem legaturi intre cipuri si semn, cred ca nu este cazul.Mai avem inca un suport biblic legat de aceasta problema: cum pot eu crede ca cipurile sunt finalul, cind despre timp si soroace Domnul nu a ingaduit nici macar Fiului sa le stie?Doar Dumnezeu cunostea inima Fiului si stia ca daca EL stie, ne v-a spune si noua, nu? Asa ca a pastrat aceasta taina a vremilor. Avem si o incurajare: cercetati toate lucrurile si luati numai de ce aveti trebuinta! Oare avem trebuinta de asemenea discutii? Oare este necesar sa ne dam cu parerea despre ce si cum ? Eu cred ca noi am fost chemati… si cuvintul ne indeamna ca fiecare sa ramina la ce a fost chemat.Aceasta cred eu ca este cel mai important.Si in final spun: sunt foarte bucuros cind fratii, fie ei si de confesiuni diferite, lasa securea razboiului si incep si propun pacea si dragostea ca mijloc de comunicare.MARE DUMNEZEU AVEM. FITI BINECUVINTATI cu ingineri, cu doctori,cu ziaristi, cu totii din aceasta lume zbuciumata.

  21. Domnului Emi Zărnescu, care îmi răspunde mai sus, i-am scris un comentariu mai amplu. Nu vreau să-l reproduc aici, pentru că aş bloca o pagină întreagă şi nu sunt decît musafir.
    Cer iertare gazdei, şi din tot acel comentariu nu dau decît un fragment, restul fiind de consultat pe blogul meu:

    …Din punctul meu de vedere este absolut scandalos ce scrieţi în cele două afirmaţii pe care le reproduc:
    1. “in ce priveste poporul Israel aici cred ca trebuie discutat daca ce avem astazi reprezinta cu adevarat descendentii lui Avraam”
    2. “intrebarea se pune daca mai exista intradevar rasa pura evreiasca ca sa formeze cele 12 semintii si care sa poata sa reprezinta pe cei ce au facut legamant cu Dumnezeu in vechime…”
    Este scandalos pentru că dvs. contraziceţi Cuvîntul lui Dumnezeu, care vorbeşte de întoarcerea poporului lui Israel la Domnul.
    …Citiţi, la mizeriile pe care le debitaţi, ce scria Richard Wurmbrand, poate vă schimbă mintea de la rătăcire:

    “Oriunde se găseşte, evreul este evreu. El nu este un rus evreu ci un evreu rus. Evreii rămân evrei, deşi nu au nici o forţă care să-i concentreze şi nici un guvern pe scară mondială.
    Evreii sunt un popor care n-a putut fi distrus, în ciuda suferinţelor fără seamăn. Faraonii egipteni, regii asirieni, împăraţii romani, cruciaţii, iniţiatorii inchiziţiei şi naziştii au folosit împotriva lor expulzarea, exilul, robia, confiscarea averilor, chinuri, masacrarea a milioane de oameni — care toate ar fi zdrobit inima oricărui alt popor — însă evreii rămân.”

    Oricum, teorii asemănătoare le-am auzit şi la palestinieni, care neagă nu numai existenţa statului Israel, ci şi faptul că evreii de acolo ar fi aceeaşi cu cei din vechime.
    După un comentariu pe blogul dlui Mănăstireanu, unde cineva spunea că statul Israel este fascist, ceea ce afirmaţi aici despre evrei e cea mai mare blasfemie din cîte am citit pe bloguri…

  22. hot, hot, hot Fiindca tot vorbeam de cipuri, acesta este un articol ce a aparut pe drudge acum citeva minute sub titlul „mark of the beast, electronic tattoo.
    http://www.breitbart.com/article.php?id=CNG.6e1e2ad90e2d94b12b6258b7e9c5b33d.611&show_article=1
    Se pare ca nu sinteti chiar asa de iresponsabil, frate Ionescu. De fapt se poate spune ca sinteti un ” visionary” 🙂

  23. Cind va veni vremea sa se aplice obligatoriu semnul fiarei nu va fii nevoie sa ne convinga sau sa ne forteze anticristul caci dupa cum se vede pe aici sint foarte multi escatologi si experti care sa ne convinga ca nu-i asa de rau si poate este si necesar sa-l primim ca vezi doamne doar no sa murim de foame .

    • @Pete,

      Bine ai zis de escatologi şi experţi! Mă întreb, oare putem conta pe aceştia la vremea respectivă – deci pe cei ce vor accepta semnul, să ne cumpere şi nouă cîte o pită şi ceva cartofi?

  24. Gaby ,sau poate Drudge da si el o raita pe aici dupa info.

  25. Am vazut din ceva comentari de mai sus ,ca atunci cind este vorba sa credem Cuvantul scris ,preferam sa credem opiniile unuia si al altuia.Ne grabim repede sa asociem chiar si acest cuvint de „semnul fiare” (desi in original nu este semn ci este haragma),cu microchipuri sau placute si etc.Clar este un singur lucru ,ca la vremea cind fiara o sa conduca deimpreuna cu cei zece imparati,si cind va incepe sa si pecetluiasca oameni cu „haragma”,Dumnezeu nu va lasa lumea in necunostinta .Dumnezeu va trimite un inger care va striga tuturor neamurilor sa nu primeasca haragma si sa nu se inchine fiarei.
    „9. Apoi a urmat un alt inger, al treilea, si a zis cu glas tare: „Daca se inchina cineva fiarei si icoanei ei si primeste semnul ei pe frunte sau pe mana,
    10. va bea si el din vinul maniei lui Dumnezeu, turnat neamestecat in paharul maniei Lui; si va fi chinuit in foc si in pucioasa, inaintea sfintilor ingeri si inaintea Mielului.
    11. Si fumul chinului lor se suie in sus in vecii vecilor. Si nici ziua, nici noaptea n-au odihna cei ce se inchina fiarei si icoanei ei si oricine primeste semnul numelui ei! „Apoc 14:9-11.
    Pai intreb eu asa de ce nu va striga Biserica catre omenire aceste lucruri.?
    Pai la cate pareri au uni si alti ,ce sa mai inteleaga lumea.Fratilor sail rugam pe Dumnezeu sa ne dea talmacire la Cuvant ,ca e bai de noi. Pot sa va arat o gramada de lucruri ce le posed acum ca toate au pe ele aceasta taina a faradelegi ,toate au aceasta haragma (barcode).De la alimente ,pina la carduri de shopinguri ,cartele pentru saving-uri,am 5 bilete de avion si la toate board pass-urile mi le am scos personal de pe online au barcode pe ele.Si inca mi au atras atentia sa nu se deterioreze barcode pe aceste board pass-uri de calatorie.De citeva seri in urma am intrat intr un peco aici in irlanda si era tarziu ,am mers sa alimentez,trebuia sa fac payment cu cardul la poampa,dar cardul de banca nu era deajuns trebuia sa fiu inregistrat cu ei si sa am un card de la ei ,fara de care nu pot sa alimentez,chiar daca am avut bani in contul meu din banca.M am dus la ghiseul din incinta benzinariei ca sa le platesc lor ,si nu au acceptat nimic,spunand ca trebuie sa ai fuel card ca sa poti cumpara diesel la ei,.Pai si am zis cum pot sa il am? Trebuie sa te inregistrezi cu noi au spus de acolo.Am plecat socat de acolo dar si bucuros,pentru ca imparatia cerurilor este aproape.

    Si, daca trambita da un sunet incurcat, cine se va pregati de lupta? (1Cor.14:8)

    • De acord.
      Am studiat mai de mult problematica bar-code. Potenţialul de stocare informaţii prin cod barat este impresionant. De exemplu: produsele chineze utilizează cod barat cu opt cifre. Acest sistem e suficient dacă o firmă produce in acelaţi timp zece mi, deschide-n baza de date i de sortimente de produse, ceea ce-i puţin probabil. Se impune internaţional formula de cod barat cu 12 cifre (6 plus 6) al Uniunii Europene. în acest caz codul e suficient pentru posibilitatea ca o firmă să facă-n acelaşi timp un milion sortimente de produse. E uluitor. Citeşti codul care e ca o adresă it. găseşte-n baza de date informaţiile precise despre produs, producător, localizare firmă, toate detaliile. Am auzit că microcipurile la animale n-au nimic deosebit, doar un barcode care odată scanat poate da informaţiile stocate-ntro bază de date. Asta e realitatea, nu mai poţi cumpăra nimic dacă nu are cod barat, nu mai poţi vinde produse fără cod barat, poate doar la tarabe-n piaţă.
      Amuzantă mi se pare chestia cu explozia microcipului. Ce explozie poate fi aia?
      Cartea lui Mircea Vlad – „Apocalipsa 13, sfârşitul libertăţii umane” dezvoltă bine acest subiect.

      • Ai vazut prietene,toate astea se intampla sub ochii nostri.Nu ne a ramas mult timp pe aici .Domnul sa se indure de noi .Domnul sa ne dea talmacire la Cuvantul Lui.

      • Dumnezeu a facut omul cu capacitatea de a crea, nu va fie frica de tehnologie , barcode, microcipuri etc , satan a amagit omul l-a nivel mental iar omul nu a vegheat, cineva mai sus spunea , inchinarea nu este numai pe genunchi ci este dovedita prin atasament total (adevarat) Pe cine iubesti m-ai mult, esti gata sa-l intilnesti pe ,,EL,, sa nu ai alti D-zei sa te inchini lor, atunci cind vrei sa ai anumite lucruri si inima ta nu este linistita Satan te ataca piezindu-ti pacea , linistea, dezamagirea, ura ,invidia te vor controla , Fiara (putere) militara ,economica,etc ,icoana ei( baniii care au printat pe ei chipul fiarei de fiecare data cind pui mana pe ei ai chipul fiarei in mina sau in pe frunte( in minte) sau fiecare biserica dupa rugaciune sau predica face colecta, Isus a facut colecta vreodata ?,, 666 the clue is ,,the gold of solomon,, fiara sa ridicat din pamint si avea 2 coarne ca de miel ( Imbracaminte si hrana) si vorbea ca un balaur ( satan spune lui Isus,, inchinate Mie (sau atasament total) si toate Imp… ti le voi da tie. Numai lui D-zeu sa te inchini(atasament,sa iubesti,sa te gindesti ,sa cugeti ziua si noaptea la…… PS , 1,, Cu siguranta D-zeu poarta de grija la copiii lui, daca umblam prin credinta. si iubim peD-zeu si pe aproapele nostru, daca nu pedeapsa; nici ziua nici noaptea nu au odihna in veciii vecilor.. Odihna aceasta, ,o alta zi , cei ce se odihnesc in Domnul,, Eu va voi da odihna,, Acolo nu va mai fii plins. Sa traim si sa-l laudam pe D-zeu cu bucurie.

    • Da adevarat cuvintul Domnului trebuieste cercetat deamanuntul si Apocalipsa si totusi nu in orce biserica se predica si cartea Apocalipsa eu chiar pusesem intrebarea de ce nu se predica mia raspuns ca este prea comlicata si adinca .?

  26. Interesant! Crestinii de azi sunt mai evlaviosi si spirituali pe web.Acolo in societate ar trebui sa vorbim, nu aici in lumea virtuala…Societata are nevoie de crestini in mijlocul ei(adica fapte intai si apoi declaratii…) N-ar trebui sa ne preocupe asa tare cand sau cum va veni semnul.Ci sa fim pregatiti la venirea lui Hristos.Degeaba stim cand va veni sau cum, daca vom fi nepregatiti.

    P.S: spun aceste lucruri dupa ce am citit commenturile de mai sus.

  27. pina va veni 666 nici nu stiu daca vor mai fi pocaiti…..ca defapt bisericile pendicostale au ajuns ca cele ortodoxe…….cei multi sunt lepadati……..dar haideti sa ne mai rugam ptr nr cel mic de credinceosi ca d-zeu sa le dea putere sa nu primeasca 666…..sa se duca marturia mai departe

  28. Don’t you want it all to end? Why do you say run from it? Why don’t you just pray and set your heart right all the whining and crying about it is just going to weaken your faith

  29. Janik Ligia-Gabriela Răspunde 9 octombrie 2013 la 7:01 PM

    Nu doresc sa fac un comentariu pe baza predicii din video. Problema care ma deranjeaza, chiar daca unele persoane sunt de mult, foarte multi ani plecati din Romania sau chiar nascuti in Diaspora, nu inteleg de ce numele proprii se le scrie cu litere mici.
    Dragii mei, in orice tara ati invata, indiferent de scoala pe care o faceti, de tara in care va aflati, numele proprii se scriu cu litera mare si nu se prescurteaza.
    Se scrie Isus Hristos si nu isus Hristos. Se scrie Dumnezeu si nu dumnezeu sau d-zeu
    (D-zeu) Se scrie Domnul si nu domnul sau dl. Isus.
    Daca noi avem pretentia sa ni se pronnte numele corect si sa nu fie prescurtat, de ce unii dintre noi fac aceasta greseala greva? Dragii mei, Dumnezeu este Dumnezeu si merita pana si in scrierea numelui Sau sa-I acordam toata cinstea cuvenita.
    Va rog frumos sa ma ietati daca am suparat pe cineva. Cine scrie cu greseli gramaticale sau ortografice, inteleg si nu condamn. Nu este usor sa fii plecat din tara si sa-ti fie influentata negativ Limba materna. Dar ma deranjeaza enorm cand nu dam importanta lucrurilor importante.
    Cu pretuire, sincere aprecieri pentru site-ul popaspentrusuflet cat si celor care posteaza sau comenteaza.
    Fiti binecuvantati.
    Ligia-Gabriela

  30. Adaug aici:
    nici pe telefon nu trimitem mesaje prescurtind Numele Domnului,
    intreg, si cu majuscula, nu incape nicio indoiala.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Hawt Post – 10 august 2011 (3) « România Evanghelică - 10 august 2011

    […] https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2011/08/10/microcip-ul-666-foarte-aproape […]

  2. 5 postări în Top 25 WP (11.08.2011) « România Evanghelică - 11 august 2011

    […] Microchip-ul 666, Foarte APROAPE… (popaspentrusuflet) 9. “Vezi fumul acela ? Acolo este sora ta, micuţa Judith şi tatăl […]

  3. Portocale mecanice (14) Să fim tîmpiţii săptămînii… « Vindecătoru - 11 august 2011

    […] fost la el, i-am făcut un suc de portocale şi, cît timp l-am pregătit, am dat şi vreo două răspunsuri unor simpatici […]

  4. 3 postări în Top 10 WP (11.08.2011) « România Evanghelică - 11 august 2011

    […] Microchip-ul 666, Foarte APROAPE… (popaspentrusuflet) 7. Tîlharii lor sînt mai looteri decît hoţii noştri (mariuscruceru.ro) 9. […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: