VIZITĂ ÎN CALIFORNIA

De câteva zile sunt împreună cu soția în California. Am fost mai întâi pe la părinți și familia fratelui meu Ben din zona Los Angeles, iar apoi am mers cu toții la Sacramento unde în familia celuilalt frate al nostru, Corneliu, a fost binecuvântată fetița lor Elise Ariana.
Cu această ocazie am vizitat Biserica Emanuel – Pastor Alin Bob și Biserica Maranata – Pastor Moise Gaode.
În ambele adunări a fost foarte frumos și ne-am bucurat de prezența Domnului.
Acum sunt cam obosit și mă opresc aici.
Mai povestim mâine.

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

10 răspunsuri to “VIZITĂ ÎN CALIFORNIA”

  1. Ben a tinut secret si nu a spus ca veniti…

  2. V-am cautat peste tot, pina am ajuns in sfirsit la Sacramento, dar deja erati plecat. 🙂
    a ramas inregistrarea. 🙂
    Alta data sa ne spuneti din timp cind nu sunteti acasa duminica dimineata, va rog frumos.
    La fel am patit si cu studiul la Romani, de cieva saptamini, din diverse motive a disparut; imi lipseste, tocmai ma asezasem mai ferm pe pozitia de asimila tooot ;
    fiind pregatita in duhul meu sa absorb orice cuvint.
    O sa va scriu pe privat, nu cred ca azi mai am „timp” miine probabil, nu vreau sa scape de moderare prrint-un accident nedorit;
    indiscretia cind e vorba de adunari nu e buna.

  3. Duminicaa dupa amiaza pot vedea in direct Elimul.(serviciul de dimineata)
    Deocamdata acolo ma hranesc.
    Joia cred ca trebuie s afaceti tot posibilul sa nu inceteze studiul biblic, chir daca e si staruinta, sau vine cite un musafir; pot veni in fiecare joi..
    Ps. nu se poate face ceva sa urmarim intreg cometariul, nu pe bucatele, inainte de a -l trimite?

    http://mariuscruceru.ro/2011/12/04/unde-mergem-duminica-dimineata-la-bisericile-contemporvante-noile-biserici-relevanto-contemporano-traditionaliste-liturgice/#comment-75358

  4. Au cintat foarte frumos la Sacramento, mai melodios decit in alte parti in America.

Lasă un răspuns

