A, SĂ NU UIT, INVIDIA!

Când am întocmit lista cu argumente ale avocaturii de ocazie care nu știu în ce măsură apără cauzele pe care le-am semnalat, dar sigur este împotriva mea, am uitat un capăt de acuzare menționat în câteva rânduri de comentatori: invidia! Dincolo de faptul că dacă așa interpretăm lucrurile nu mai ai voie să critici nimic și pe nimeni (nici îndreptățit) fără să te alegi cu un astfel de epitet, m-am întrebat cu mirare cu ce i-aș putea invidia pe inculpații mei.

Eu nu am răsărit de ieri de azi cu pozițiile și principiile mele conservatoare. Mi se cunoaște orientarea de cel puțin 20 de ani în comunitatea din SUA și nu numai (am primit vizita a numeroși pastori penticostali și baptiști). Din 1999 am călătorit de câteva ori în România. De ani buni avem emisiunea ”Popas pentru sufletul tău” în cadrul căreia nu mi-am camuflat niciodată punctele de vedere. Am predicat în cadrul Convențiilor și niciodată nu mi-am ascuns, nici nu mi-am diluat intransigența. Apreciat sau detestat, eu sunt o cantitate cunoscută. Reacțiile mele față de Peniel și Vladimir Pustan nu au absolut nimic de a face cu popularitatea lor ci cu derapajele lor de la învățătura sănătoasă. Altfel, nu avem nimic de împărțit!

Am mulți prieteni, unii mai buni predicatori ca mine, alții cu biserici mai numerose, alții cu clădiri mai impunătoare și alții mai… deștepți și mai cu carte! Mi se mai fac și reproșuri, dar că sunt invidios încă nu am auzit. Din partea celor ce mă cunosc, că cei ce nu mă știu pot spune orice. Trebuie să recunosc că niciodată nu am strâns o așa bogăție de epitete! 🙂

Sunt foarte mulțumit de pătrățica în care m-a așezat Dumnezeu și nu râvnesc la a nimănui. Doar spun ce cred! Și dacă nu-i convine cuiva, n-are decât… să creadă (și să zică) ce vrea!

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

4 răspunsuri to “A, SĂ NU UIT, INVIDIA!”

  1. Frate pastor, fiecare judeca lucrurile dupa ceea ce are in inima lui.
    Mi se pare pueril sa aduci acuze aiurea ;
    poate il invidiati pe Pustan ca sta in Romania. 🙂
    daca nu pentru asta, atunci de ce?
    Ramineti pe pozitia pe care nu oricine este in stare sa si-o asume; numai intarit de Dumnezeu si calauzit de El veti rezista greutatii sacului de epitete; cele mai bolnavicioase venind de la un medic. 🙂
    Ginditi-va ca sunt atit de „omenesti” doar, dictate de firea paminteasca.
    Sa ne ajute Dumnezeu pe toti sa VEDEM ADEVARUL din toate aceste „lupte”

  2. Rautatea naste rautate, lipsa „dragostei Adevarului” naste aberatii, roada Luminii nu sta in acuzaţii uşuratice, este scandalos dar nu trebuie sa ne mire pentru ca in contextul unui duh strain poate fi ceva normal iar intelepciunea este gasita buna de cei care iubesc neprihanirea.Nimic nou sub soare.

  3. Amen „să creadă (și să zică) ce vrea!”

  4. ….Acolo unde Invidia intra pe usa din fata, DRAGOSTEA iese pe usa din spate…!!!

    Cu aleasa pretuire Fam. Tim@Maria Husu

Lasă un răspuns

