NAUFRAGIATUL ȘI MAREA

Una din pildele lui Esop:

Se spune că în urma unei furtuni pe mare care a distrus o corabie, singurul supraviețuitor a ajuns pe o insulă pustie. Văzându-se singur și fără nicio șansă de a fi găsit vreodată, marinarul și-a îndreptat pumnii amenințători spre mare strigând:

”Mare, mare, tu ademenești oamenii să iasă în larg! Te prefaci a fi calmă și primitoare, după care devii furioasă și le spulberi corăbiile!”

Personificată deodată, marea îi răspunse: ” Bunule domn, nu mă acuzați pe mine! Eu de felul meu sunt foarte liniștită și în mod normal nemișcată ca pământul! Vântul este de vină pentru că se năpustește asupra mea și îmi ridică valurile furioase!”

Morala: În spatele oricărei reacții stă o cauză…

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

No comments yet... Be the first to leave a reply!

Lasă un răspuns

