2012 – ULTIMA SUTĂ DE METRI A ISTORIEI

20111226-224145.jpgNu, nu cred că lumea se va sfârși în 2012. Nici măcar nu cred că istoria știe că intrăm în anul 2012. Desfășurarea ei are loc pe alte coordonate. Timpul ne ajută să așezăm evenimentele cronologic. Anii sunt jaloanele care îi încadrează slalomul. Dar forțele care scriu istoria îi sunt exterioare.
Este unul dintre motivele pentru care Domnul avertiza împotriva unei obsesii cu vremurile și soroacele. Evenimentele mai mult sau mai puțin semnificative fac parte dintr-un cifru cosmic și paranormal pe care Dumnezeu ne-a poruncit să îl ocolim. Zodiacul, spiritismul și vrăjitoria sunt declarate păcate de moarte!
Totuși, în dimensiunea profetică a revelației divine, vremurile sunt unități de măsură pe care trebuie să le înțelegem.
Comportamentul și atitudinile societale din ce în ce mai iraționale, complicațiile economiei (mai mult sau mai puțin) capitaliste globale, haosul geopolitic, toate acestea și multe alte variabile au transformat lumea într-un ghem încurcat.
Din punct de vedere religios, pe fondul unei spiritualități din ce în ce mai șterse, umanitatea este lipsită de suport și balanță morală. Toate instituțiile care au dat sens vieții și au reprezentat unitățile structurale ale comunității se dezintegrează rapid.
Dacă adăugăm accelerarea spasmatică a catastrofelor generate de cutremure, uragane, inundații, tornade, erupții vulcanice etc., este clar că universul este copt.
2012 a devenit un an de referință în filozofia apocaliptică datorită calendarului maya și a altor scrieri antice. Personal nu sunt gata să-mi cumpăr tona de biscuiți și cisterna de apă pe care o recomandă unii. Dar privind la ceea ce se întâmplă în lume, îmi permit să spun că am dat colțul. Dacă, așa cum prezic unele capete luminate, anul viitor se va adânci criza economică, va izbucni un nou război în Orientul Mijlociu și America va intra într-un con de umbră final, atunci nu m-aș mira să fi intrat pe ultima sută de metri.
Dincolo de toate aceste analize mai mult sau mai puțin obiective, rămân evenimente profetice inevitabile. Lumea se îndreaptă spre sfârșit! Sfârșit urmat, axiomatic, de un nou început.
Începutul unei eternități care depinde de poarta pe care intrăm în ea: mânia lui Dumnezeu sau Isus Hristos.

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

83 răspunsuri to “2012 – ULTIMA SUTĂ DE METRI A ISTORIEI”

  1. fr.Cristian,
    intr-adevar intram pe ultima suta de metrii a perioadei de declansare a evenimentelor descrise de biblie in apocalipsa. Cititi la adresa de mai jos,cum norii negrii sau strans foarte rapid(in 15 zile) amenintand cu declansarea furtunii in urmatoarele luni. „Iran toughens cyber challenge to US, claims superior drones ”
    Si noi TREBUIE SA NE IMBRACAM DEGRABA CU ARMURA LUI DUMNEZEU (Efes.6)

    • adresa ; debka.com

      • fr.Cristian,
        Nu inchideti lungimea de unda „stramtoarea Ormuz” deoarece astazi US Navy a respins ca”inacceptabila”actiunea Iraniana in ce priveste stoparea circulatiei libere a petrolului prin aceasta stramtoare la care Iranul a atentionat trupele sale CA AU CONTROLUL COMPLET AL ACESTEI CAI NAVIGABILE SI NU CEDEAZA..
        Ce va iesi de aici vom vedea in viitorul foarte apropiat.
        GBY

      • fr.Cristian,
        Iata ce evenimente vor veni peste America in cadrul celor..ultima suta de metrii.. http://youtu.be/yx-0pm4-W6o
        GBY

      • continuare
        TOT pentru AMERICA

      • Fr. Ionescu,

        nu trebuia sa stergeti comentariile mele. Afirmatiile mele au fost adevarate. Oricum descoperirile amintite de Drago, vor aparea pe Blogul proorociilor, unde vor fi deconspirate ca mincinoase.

      • @hanulcalatorului(REMUS),
        Sa inteleg ca-l contesti pe Dumitru Duduman si nu esti de acord cu marturisirea lui in ce priveste -instiintarile primite de el dela Ingerul Domnului,,??
        Ai vre-o instiintare in acest sens,ca ceea ce a marturisit Dumitru Duduman NU ESTE ADEVARAT SI ESTE O MINCIUNA..??

      • Drago, Duduman (…) a făcut următoarea „prorocie”

        That vision was promoted in the Prophecy Club’s May 1997 Newsletter,

        „Vision received by Dumitru Duduman on November 29, 1996
        As I was laying in my hospital bed, looking over the faces of my family, three men appeared beside me. One had a globe in his hand, and he began to rotate it and point out certain countries saying: „This is where the destruction will come from. I don’t remember all the places he pointed to, but I remember I saw Mexico, Cuba, and the Alaskan border. Then one of the men spoke to me; „We fought against death for you. It was a hard fight. Do not fear; you will not leave. You still have work to do.”
        Suddenly, three stars appeared behind them. One of them asked: „Do you know what that means?”
        „No,” I answered.
        „We won’t say exactly, but it probably means that in another three years a great massacre will occur.” Then the stars turned into blood, and everything disappeared.”

        Sintem in 2011…..

        Drago dacă mai vrei sa citesti (…) spune-mi ca mai postez vreo 10

      • Frate Ionescu, epitetul folosit de mine în a descrie apocalipsa după Duduman cred ca a fost destul de ” mild”. Puteam sa folosesc cuvântul (…)
        Asta in cazul in care simtem de acord ca la apocalipsa nu se mai poate adaugă nici un cuvint. Ca prin Duduman s-au scris cel puțin doua apocalipse ….

      • @Gabi,
        Inteleg ca ai multe semne de intrebare asupra profetiilor rostite de D.Duduman,fiindca unele sau implinit iar altele INCA nu sau implinit.Problema este ca D.Duduman a trecut la cele vesnice si nu ne mai poate aduce alte lamuriri.
        Dar ce parere ai despre profetiile revelate prin Remus&vecinul lui,relatate mai jos de Remus,profetii pe care le crede si sustine 100%…???
        Au sustinere biblica sau nu.??
        Urmarind derularea evenimentelor pe plan mondial-cu predilectie Orientul mijlociu,mai ales ultimile 30 zile-se poate trage concluzia ca „in curand” va avea loc implinirea profetica descrisa de Remus

      • Drago
        Duduman: daca faci 1000 de preziceri, sansele ca unele sa se implineasca sint destul de mari.The law of averages ……

        Remus: se poate ca visele lui Remus sa se fie inspirate sau se poate sa fie din multimea gindurilor.In special daca se „gindeste” excesiv de mult la „escatologie”, nu stiu..vom vedea

        Pot sa fac si eu o predictie fara sa fi avut un vis: Europa va experimanta un razboi in curind.. si va fi ceva de genul … o tara oarecare a sa atace , francezii o sa capituleze … s.a.m.d

        Pot si eu sa prezic un razboi inceput de o tara din Orientul Mijlociu( probabil Iran) fara sa fiu prorooc sau fiu de prorooc.

  2. „degraba” ori de mult trebuia?. 🙂

    • elisa ai si tu dreptate partial..
      Pentru unii credinciosi(indraznesc sa afirm peste 90%) cel mai indreptatit cuvant ar fi de „reimbracare in totalitate a armurii” deoarece dealungul timpului si cararii (ne)inguste ,acestia sau dezbracat(sau au fost dezbracati) partial sau chiar total de aceasta armura,asemenea celui ce se cobora pe drumul dela Ierusalim catre Ierihon.
      Ce zici ..sint „putini”dintre acestia,tinand seama de cararile ce au devenit extrem de largi asemenea I-5

      • Drago, pai vezi d-aia imi plac mie vechile carari.
        Trist ce spui, insa adevarat.
        Domnul sa se indure de noi toti, ca vremurile nu prevestesc nimci bun, daca nu ne pocaim cu adevarat.

  3. Nu o instituţie a dat sens vieţii, ci o Persoană: Domnul Isus Cristos.

    • Da, dar la nivel social (de unde privim un pic problema) persoana este reprezentată de niște instituții. În mod perfid, oamenii se prefac a iubi și prețui (chiar sărbători) persoana, dar dărâmându-i instituțiile: familia, biserica…

  4. Fr. Ionescu,

    asa cum am mai spus, o repet: in curand se va abate peste Europa un razboi cumplit cu efecte deosebit de grave. Iranul va fi o tara care va fi atacata de puterile lumii, mai mult pentru afirmatiile satanice a lui Ahmadinejad de a sterge Israelul de pe fata pamantului. Sfarsitul acestui om nelegiuit care a indraznit sa se ridice impotriva poporului Israel, va fi asemeni lui Haman si Hitler. Acest om ori va muri in timpul acestui conflict, ori va fi arestat si condamnat la inchisoare pe viata pentru nelegiuirea lui. Da, Iranul va fi atacat , iar el la randul lui va ataca Europa, conflict care va degenera intr-unul international asa cum spune la Apoc. 6:7,8.
    Poate ca la dvs. in SUA nu va fi cazul sa va cumparati tona de biscuiti si cisterna de apa, insa in Europa lucrurile vor sta altfel. Deci, cine poate sa-si faca rezerve, bine va face, caci va trece mai usor prin vremea de stramtorare.

    • Fr. Remus, cam cât de curând va fi acest „în curând”? Şi de ce ar ataca Iranul Europa? De ce nu ar ataca Iranul puterile lumii care, ziceţi dvs., vor ataca acest stat? Apropo, are sunt aceste puteri ale lumii? E cumva şi SUA printre ele?
      Dacă mai multe puteri atacă Iranul, avem deja un conflict internaţional. Nu trebuie să „degenereze”, că deja este. Mă tem că, şi dacă aţi fi specialist în eshatologie, logica nu e punctul dvs. cel mai forte. 🙂
      .
      Una peste alta, mă pomenesc întrebându-mă cu glas tare cam cât de lungă este metaforica „sută de metri” din titlul postării. E vorba de 10 ani sau de 100 de ani? Cartea din banner ne previne că suntem ultima generaţie. O generaţie are cam 30 de ani (sociologic). Am 30 de ani. Să înţeleg că istoria se încheie în maximum 30 de ani? (Admiţând că tocmai a început o generaţie care e ultima.)

      • Citiți cartea! 🙂
        Scrie acolo… 🙂

      • Frate Contac (vaisamar),

        daca vrei sa afli cu exactitate cam cat de curand va fi acest ” in curand „, vino cu post si rugaciune inaintea lui Dumnezeu si El poate sa-ti descopere timpul exact. Eu vorbesc cum s-a descoperit aici in Germania in primavara lui 2010 unui frate credincios roman. Cum adica: de ce nu ar ataca Iranul ” puterile lumii ” ? Da ce, puterile Europei sant tari din lumea a treia ? Mai mult probabil ca SUA sau Israelul, una din aceste doua tari sau amandoua impreuna vor ataca instalatiile nucleare ale Iranului, pentru a impiedica crearea de catre Iran a, armei nucleare, la care bineinteles ca se poate alia si NATO. Act la care Iranul va raspunde cu aceeasi moneda. Nu demult Ahmadinejad a amenintat ca, in conditiile in care SUA va ataca Iranul, Iranul va ataca bazele militare americane din Germania. Aceasta amenintare, confirma ceea ce Dumnezeu a descoperit cu privire la Germania, Germania intrand in stare de razboi. Inclin sa cred ca, acest conflict va atinge a patra parte a pamantului, asa cum este profetit in Apoc.6:7,8.
        Eu nu sunt specialist in eshatologie, insa nici nu cred ca, afirmatia mea contrazice logica ei, dat fiind faptul ca, din informatiile care au circulat in media internationala, atat SUA cat si Israel, au un interes vital, in a demonta capacitatea
        Iraniana, de a construi arma nucleara. In acest context, vor fi atrase in conflict si tarile care au interese deosebite in aceasta tara. Apoi sa nu uitam si de situatia tensionata dintre Rusia cu SUA si NATO, pe seama scutului antiracheta in Europa.
        Privind toata aceasta imagine internationala, ea arata de fapt ca ne indreptam spre un conflict de proportii.
        Implinirea Apoc.13, necesita modificarea geo-politica-militara a, actualei harti mondiale.

      • Frate Remus, in prag de an nou, stau si citesc postarile fratilor pentru a puteaa ramine cu ceva amintiri made 2011 si mai tirziu,daca Domnul v-a ingadui ,sigur ca da, vom avea amintiri made 2012 si asa mai departe.
        Nu ma raliez cu nimeni la postarile legate de proorocii, este domeniul cel mai delicat, este vorba despre lucrarea Duhului Sfint, dar, nu crezi tu ca cei care „aduc asemenea vesti” folosesc preaa mut „nebunia lumii” in fata noastra folosind PRO TV si Antena 3 si CNN si…de ce nu ma anunta despre cum v-a ataca China si Rusia tara noastra? Sau Vaticanul v-a ataca China ca doar este comunista? Stii de ce? Pentru ca inca nu s-a dat la emisiunile de stiri nimic.
        Doi ani in urmaa, la vreo citeva luni dupa declansarea hotiilor financiare de anvergura, mai toti prooroceau ceea ce prooroceau.Acuma s-au mai oprit, criza a devenit doar o minciuna care permite niste manevre tot financciare, muta banii de unde sunt in locurile in care se doreste. USA a ramas tot la locul ei, Rusia sfideaza cu aceasi obraznicie, China este tot comunista, cit despre tarile arabe, nu aavem nimic nou.DOAR BIBLIA SE VA IMPLINI ori vom dori ori nu.Aspectele CADRU, le-a stabilit Dumnezeu in planul lui.Noi, acolo pe marginuta hapaim si noi si ne bagam in seama cind se mai potriveste cite ceva. Sigur ca fiecare aare dreptate in orice spune, mai ales daca nu mai are teama de Dumnezeu.Ca doar proorociile lui Isaia nu s-au implinit de azi pe miine,nu? Deci eu zic sa raminem noi la lucrurile noastre duhovnicesti la care suntem chemati si sa facem ceea ce NI S-A PORUNCIT, ca avem destul cimp de lucru.
        Nu ti se pare hazlie povesteaa cu cei din adunarea romaneasca ce au pedepsit proorocul ca nu s-a implinit ceea ce proorocise? Eu in locul acelui prooroc ii intrebam pe cei ce l-au judecat , ii intrebam zic, daca s-a sfirsit lumea sau se v-a sfirsi in urmatoarele ore.Asta si doaar pentru faptul ca Dumnezeu poate implini orice in secunda urmatoare.Nu crezi? Asa se intimpla cind unele comitete cred ca au puteri mai mari decit Stapinul Lumii. Uite, eu nu sunt prooroc, nici macar nu m-am aplecat prea mult asupra textelor privind lucrarile Duhului Sfint , dsr iti spun a in Romania v-a mai avea loc o miscare populara foarte mare. Daca vom trai, vom auzi si vom vedea. .Si despre China se pot spune o gramada si inca cu ce suport puternic, dar, pentru ca inca nu este acces prea mare limba chineza fiind mai grea, …vezi ce speculatii ieftine se pot face? Acestea sunt motivele mele pentru care eu spun ca trebuie sa fim foaarte atenti pina unde ne ducem cu vorbele ,biblia fiind foarte clara in acest sens. Fii binecuvintat.Anu nou sa ne aduca mai multa nadejde in Dumnezeu si sa fim mai duhovnicesti.

    • Eram coleg cu un,, pocait” care intotdeauna cind auzea vesti proaste se plingea la mine – auzi vor veni vremuri grele etc. Eu i-am pus doar o intrebare –esti pocait ??? atunci de ce te temi, de ce nu te bucuri ?? doar sti unde vei merge dupa moarte. Spunea si el de provizii , iar eu rideam de el – o sa mori cu citeva zile dupa mine atunci cind se va gata biscuiti. Isus fiind intrebat de ucenici – si cind se vor intimpla toate acestea ? stim cu totii raspunsul . E mai bine sa fim treji tot timpul pregatiti pentru vremea plecarii. Doar cei cu musca pe cacila au frica de ziua de miine. La multii ani!! tuturor- Happy Yew Yer to everybody

  5. Domnul nu ne-a dat sa cunoastem zilele,nici Ziua Aceea;
    cu atitia destepti am putea avea un sfirsit in fiecare zi.
    Ce ma fac, ca mie nu-mi plac biscuitii?. 🙂
    poate ceva prune usate, banane uscate, seminte de dovleac sa nu ne plicitisim in buncar. 🙂

    • elisa,

      sa inteleg ca, cuvintele tale sant o aluzie la comentariile mele de la acest post ?

    • Da sora Elisa, sa stii ca si eu ma gindesc de multe ori la acest aspect legat de timp si soroace, si cit de multi sunt in ultima vreme cei ce vorbesc despre venirea vremilor.Si stii ce cred? Ca Dumnezeu a cunoscut BUNATATEA FIULUI si stia ca daca ii descopera aceste taine, cu siguranta ca in dragostea LUI pentru noi, ni le-ar fi spus si noua. Legat de timp si soroace, eu nu pun pret pe cei care aduc asemenea vesti. Daca Isus a spus ca este taina, cine sunt cei care il fac mincinos pe DOMNUL SLAVEI? Nu credeti ca este prea mult?
      Isus intii si apoi o sa mai vedem.Asa cred eu ca ma invata biblia. Si nu una new sau new-new ci biblia mea tradusa de fr meu Cornilescu.Fii binecuvintata.

      • Mihail,
        are grija Domnul ca in Ziua Incercarii si Ceasul acela care va veni peste lumea intreaga sa ne pazeasca, asa cum si noi am pazit Cuvintul Sau.
        Sa ne-ajute Domnul pe toti care vom fi iubit venirea Lui, sa n-o facem trmurind(veti auzi de vesti de razboaie…dar nu va fi atunci)si sa-L asteptam VENIND pe norii cerului, Lumina care va strabate intreg pamintul.
        Prin harul Sau sa ne ajute sa fim gasiti veghind.

      • @Elisa, sunt bucuros ca am primit un bun imbold de a reciti Ps 131 si sa stii ca daca meditam atenti la ce ne indeamna acest cuvint, eu zic ca nu putem astepta ziua aceea decit cu cutremur si frica sfinta.Stacheta este destul de ridicata. Dar si cu nadejdea ca „ce mai trebuie in cintar” avem un SFINT MIJLOCITOR care o sa mai puna cit este necesar sa „trecem” pragul. Cit despre mine, tot timpul cred ca mai am multe de facut, desi cuvintul imi spune ca este bine ca am „venit” si mai tirziu. Plata o face EL , care are tot dreptul sa ne judece si care stie plati drept. Fii binecuvintata.

  6. Elisa tu chiar nu ai treaba de loc? vad ca ai timp sa raspunzi la toate comentariile si inca sarcastic.

  7. Pete, nu cred ca am vreo vina ca nu ai vreme si tu;
    nici eu nu am avut cind eram ca si tine. 🙂
    Cred ca afirmi un neadevar ca raspund la toate comentariile;
    cred ca nu esti pe post de avocat totusi. 🙂
    mai ales ca nu ti-am raspuns niciunui comentariu pina zi pe acest blog;
    e limpede ca spui nedevaruri, I’am sorry!. 🙂
    Nu crezi tu ca Domnul ne-a spus sa nu ne ingrijoram de ziua de miine;
    auzi, nici macar de cea de miine!
    Asa luam in seama spusele lui?
    Nu e pacat ingrijorarea?
    Nu ne va pazi El de ceasul incercarii care va veni ?
    Nu fac aluzie la comnetraiile cuiva, dar citind nu poti sa nu iei atitudine; vazind ca spusele Domnului cu privire la zilele ce vin nu se iau in seama;
    nici lasitatea nu e buna, ca atunci cind unii numai rideau de pe margine cind fr Ionescu era lovit din toate partile, iar acestia in fuga, dadeau cite un mic comnetariu ” aualeu ca patiti daca…” parafrazez;
    dar cind ei comenteaza trebuie sa stam drepti. 🙂
    Sa comentam cu ceasul sau cu termometrul, sau cu rigla sau cu vitezometrul? inca nu s-a infiintat unealta de masura; a blogometru,
    e bun?. 🙂
    Daca nu sunt conforma cu cerintele blogului, cred ca are cine sa -mi modereze spusele, ce zici Pete?
    Nu am timp acum sa caut SARCASM in Dex.
    Sa ai o zi buna cu Domnul, care ne apara in orice necaz.

  8. (…) voi nu va uitati in DEX ? sarcasm inseamna:
    Ironie aspra,usturatoare;batjocura necrutatoare. Sarcastic = plin de sarcasm, batjocoritor,caustic usturator.
    Si stau si ma gindesc daca nu cumva unii folosesc cuvinte „ce din coada au sa sune” doar ca sa para acizi, insa departe de a cunoaste sensul real la cuvintelor folosite. S-apoi chiar sarcasm sa fie sau sarcastica vorba, noi care sutem crestini ne vom cunoaste prin dragostea cu care ne vom iubi unii pe altii. Si a iubi crestineste inseamna a intinde o mina de pace fara sarcasm, si fara a fi sarcastic in modul de apreciere a efortului unora de asi arata dragostea si bucuria fata de CUVINT. Iar cuvintul cind este sarcastic eu cred ca are o incarcatura ce nu tine de pocainta.Haideti sa fim pocaiti. Fiti binecuvintati.

    • @Mihail,
      Aveti dreptate, frate Mihail !
      Sarcasmul este o expresie antonima (ANTONIM, antonime, s.n. Cuvant care, considerat in raport cu altul, are sens contrar. Din fr. antonyme.) celei folosite de apostolul Pavel, adica „duhul blandetei”.
      Asta chiar ca lipseste uneori cu desavarsire in replicile date unii altora ! Or, tocmai acest „duh al blandetei este reprezentarea practica, palpabila a prezentei Duhului Sfant prin roada Sa BLANDETEA !

      Sa aveti un An Nou binecuvantat si sa aveti parte doar de…”oameni blanzi”, asa dupa cum spune si Psalmul 131 ! Numai asa, trecand prin Psalmul 131, putem sa facem dulce partasia din Psalmul 133, indulcindu-ne chiar de aici de pe acest blog, cu totii deopotriva !
      „Tot ce doriti sa va faca voua oamenii, faceti-le si voi la fel !”

      Domnul sa va binecuvinteze, frate Mihail !

      • Bunul si preaiubitul meu frate Aciduzzu. Nu ma simpt in largul meu sa spun nikname dar asta este.Cu blindete si intelegere se poate depasi orice.
        Nedumerirea mea este ca s-a declansat o discutie in care chiar ca avem ajutorul tau, dar, ceva vreme in urma…ai obosit cred.
        Deci ma framinta ca nu am gasit la „bai pocaitilor” decit cuvintul asa cum am „copiat”. Nu m-am ostenit sa-i gasesc antonime si omonime,dar ma bucur de ramarca ta.Eu am postat numai partea „neagra” a subiectului, cind, extrapolat putin la cuvintul biblic, sigur ca da, putea veni si bucuria.
        Multumesc pentru UNITATEA DUHULUI, multumesc pentru pertasia virtuala minunata de care Domnul ne invredniceste si cu gindul ca am facut cite ceva si Domnul s-a indurat sa mai avem inca un an in fata, doresc ca bunul Dumnezeu sa te binecuvinteze cu binecuvintarile de sus si de jos, sa te umple de bucurii sfinte si sa fi mereu in carul LUI de biruinta. Mult har si pace sfinta pentru tine, familia ta si fratietatea cu care te bucuri in Domnul.

      • @Mihail,

        Dragul meu frate Mihail,
        Va asigur ca pentru mine sunteti mai mult decat un „frate virtual”.
        Poate, voi reveni candva asupra hotararii de a va scrie.
        Atunci vom „lamuri” mai multe aspecte ale partasiei dintre noi.

        Si aici, virtual, comunicarea cu dumneavoastra imi face bine, mai ales fara…intermediari, chiar daca ne rezumam doar la apelative de tip…nickname! Noi stim in realitate cine suntem (si la proriu si figurativ vorbind)…si este responsabilitatea exclusiva a amandurora ! Nu ma intereseaza altcineva ! Pentru mine, cei care vorbesc aceeasi limba (si nationala si duhovniceasca) imi sunt doar frati !

        Si apoi, „Domnul ii cunoaste pe cei ce sunt ai LUI” (2 Timotei 2:19). Eu nu sunt chemat sa transform blogul unui om duhovnicesc intr-un maidan in care „sa-mi golesc buzunarele de pietre…”

        Fiind pe aceeasi „lungime de unda” a Duhului Safnt, va doresc din toata inima un An Nou, bun din punct de vedere CALITATIV si spiritualiceste vorbind ! In celelalte de „pe deasupra” este doar Harul Domnului si Mila Lui !

  9. Mihail,
    multumesc, de interventie.
    Nu am tinut suparare pe Pete, macar c-a spus un nedevar si cu privire la raspunsurile mele; nu, nu raspund ficarui comentariu cum a afirmat. 🙂
    lucru care se poate vedea;
    si nici nu iau rolul de locotenent al fr Ionescu, precum mai vad p-aici. 🙂
    Ajungem iar la blindetea aceea care „pare” ca roada a Duhului; exact ce spune fr Ionescu in postarea”dragosta frateasca si cite si mai cite…”
    Sensul dragostei il putem avea doar prin fapte,
    prin vorbem poti parea blind,
    desi te dau si ele in vileag la o criza,(arama) cum am vazut odata pe blogul fr Marius C.;
    care a fost tare mirat de asemenea reactii din partea unora cari par duhovnicesti ….pina ii calci pe bombeu. 🙂
    De..suntem pe Calea desavirsirii nu la capatul ei;
    chiar daca unii vor sa dea impresia asta;
    ne luptam lupta cea buna.
    Dragostea rau inteleasa, ca cea proclamata de toleranta aduce ne-izbavirea de rau.
    Mare mila Ta Doamne fa-o pentru noi!

  10. @Remus
    „Frate Contac (vaisamar),
    daca vrei sa afli cu exactitate cam cat de curand va fi acest ” in curand “, vino cu post si rugaciune inaintea lui Dumnezeu si El poate sa-ti descopere timpul exact.”
    .
    Dar din ce verset al Scripturii aţi luat principiul că noi trebuie să ne rugăm şi să postim ca să ne descopere Domnul ordinea evenimentelor din vremea sfârşitului? Există vreo promisiune în acest sens şi mi-a scăpat mie. Sunt tare curios…

    • Pai frate Contac, eu am vorbit asa cum a vorbit Dumnezeu, nimic mai mult. Fiindca ai fortat nota, eu ti-am dat atunci un raspuns cat se poate de corect. Daca Dumnezeu ar fi descoperit timpul exact, as fi spus. Pot sa spun doar ca vremea este scurta.
      Cred ca este biblic sa-ti spun ca Dumnezeu in bunatatea Lui descopera uneori evenimente care se vor intampla pe pamant, din motive cunoscute doar de Dumnezeu in mod deplin.
      Si daca tu zici ca sfatul meu nu are suport biblic, atunci tu de cei ai intrebat despre timpul exact, in conditiile in care ai vazut destul de clar ca, acest lucru nu a fost descoperit?
      Totusi raspunsul meu privitor la intrebarea ta, este din Daniel, tot capitolul 9.

      • @hanulcalatorului,
        ..de ce nu mai postezi cu numele de „Remus” si ai trecut la ..”hanulcalatorului”..???
        Ai simtit vre-o influenta a evenimentelor..ce va sa vina..la anul culminand cu 12.21.2012..???
        Remus.. trage-ncontinuare semnale de alarma,caci rasplata iti va fi mare..
        HAPPY NEW YEAR!
        GBY

      • Drago,

        computerul meu a fost logat pe blogul meu ( Hanul Calatorului ) si de aceea nu a mai aparut numele Remus. Da, il contest pe Dumitru Duduman, asa cum contest si proorocia de la Conventia de la Atlanta 2010 ca, una mincinoasa si multe altele.
        Intr-un timp oarecare va functiona ” Blogul proorociilor „, unde vor fi date pe fata proorocii mincinoase cu scopul de a demasca minciuna si de a nu fi indusi in eroare copii a lui Dumnezeu, care nu au discernamantul de a separa minciuna de adevar.
        Da, asa cum am afirmat. Descoperirile din Germania cu privire la razboiul care se va abate peste Europa in curand, sant autentice si ele se vor implini la vremea lor, indiferent ca, cineva crede sau nu. Da, Iranul va fi atacat de SUA sau Israel, sau de ambele impreuna, iar de aici conflictul va degenera intr-unul international spre Europa cu, consecinte grave.
        Ferice de cel ce ia seama la aceste lucruri ca, sa fie pregatit din toate punctele de vedere.
        La multi ani si toate cele bune.

      • @Remus,
        Potrivit Cuvantului lui Dumnezeu, noi NU TREBUIE sa dispretuim proorociile CI SA CERCETAM TOTUL si sa PASTRAM ce este bun.(1 Tes.5;20,21)
        Poti sa dai numele persoanei prin care Dumnezeu a descoperit planul Sau cu privire la Europa,precum si credibilitatea acesteia(fiindca tu ESTI CONVINS 100% asupra evenimentelor viitoare -CA SE VOR IMPLINI-revelate prin aceasta persoana).??
        Solicit aceasta deoarece eu CRED lucrarile date de Domnul prin Duhul Sfant si NU AM CURAJUL de a le NEGA si a le CALIFICA CA fiind MINCIUNI.

      • Drago,

        eu nu dispretuiesc proorociile, decat pe cele mincinoase. Le cercetez, iar pe cele care nu le gasesc curate, le declar mincinoase ( bineinteles ca, asupra celor in care pot sa ma pronunt ) Prima descoperire cu privire la starea de razboi in care se afla Germania am avut-o eu in toamna lui 2009 intr-un vis de noapte, iar a doua descoperire cu privire la venirea unui razboi CUMPLIT ( asa a fost in descoperirea data ) peste Europa, a avut-o un frate credincios ( casatorit cu trei copii ) care locuieste la vreo 20 de km de mine, tot in vis de noapte, in primavara lui 2010. In visul meu de noapte m-i sa descoperit o stare de razboi in Germania, iar intr-un perimetru in zona unde eu locuiesc a avut loc o explozie nucleara. In visul de noapte ( al acestui frate ) s-au dat informatii de viitor ce privea aceasta familie, cu privire la schimbari sociale care aveau sa se intample in aceasta familie. Dupa primirea acestei descoperiri, in aceasta familie au inceput sa aiba loc schimbarile care au fost descoperite. Spre exemplu: la vremea respectiva fratele lucra sofer pe camion de mare tonaj, insa in acelasi timp lucra in timpul liber si cu firma privata pe care o avea. S-a descoperit in visul de noapte ca acest frate nu va mai lucra ca si sofer pe camion ci, numai privat, ceea ce s-a intamplat dupa aproximativ un an si jumatate, el dandu-si demisia de la firma de transport. Acestui frate i s-a descoperit ca in timpul acestui conflict, el a trebuit sa-si paraseasca casa unde locuia si toata lumea din localitatea unde
        locuia el, facea la fel. Aceasta familie locuieste la 12 km de o centrala atomica, motiv pentru care un perimetru din acea zona va fi evacuat, de teama faptului ca, acea centrala ar putea fi atacata in timpul acestui razboi ( sau probabil ca, chiar va fi atacata, motiv pentru care vor fi evacuati oamenii din zona ).
        PS: ( nu este obligatoriu ca o centrala atomica sa fie lovita cu o racheta cu incarcatura nucleara, ca sa se intample o nenorocire in urma acestui atac ), ( deci in conditiile in care o centrala atomica este atacata cu o racheta simpla, repercursiunile sant tot radiatiile nucleare, care se raspandesc pe o anumita raza in zona respectiva )
        Deci eu am vazut cu ochii mei, cum se implinesc schimbarile sociale descoperite cu privire la aceasta familie si nu ma indoiesc deloc ca, atat descoperirea mea cat si a acestui frate, sant de la Dumnezeu, ambele descoperiri vorbind despre acelasi lucru si anume : razboi peste Europa.
        Cand se va intampla asta ? Dumnezeu nu a dat o data exacta, insa cuvantul a fost: in curand. Iar dupa parerea mea acest ” in curand ” nu este departe.

      • Frate Remus, mie imi place ca ai o trasatura de caracter foarte frumoasa si necesara unui om care spune ca vrea sa traiasca frumos dupa cuvintul lui Dumnezeu. Insasi biblia ne spune „fiti hotariti in caile voatre”!!!Si imi place ca esti HOTARIT.
        Mai important este ca eu citind explicatiile tale cu privire la „cataclismul nuclear” posibil in vremea ce urmeaza, eu MA BUCUR NESPUS DE MULT. Si vreau sa-ti dau un argument.Eu nu am citit biblia pina nu am venit la credinta.Si cind am citit-o am aflat cam ce viata de mizerie ducem noi in lume si ce viata minunata putem duce in rai impreuna cu Dumnezeu. Si spre deosebire de cei care descriu raiul dar nu prea il vor, eu prefer sa scap de toate mizeriile acestei lumi, de toate ce pot fi considerate „gunoi” cum spune ap Pavel, de toate inselaciunile unor ticalosi care „produc” crize numai ca sa ne poata exploata si manevra dupa voia lor…si sa stau impreuna cu ISUS cel pe care il iubesc, nu cu buzele ci cu toata fiinta mea.
        Mai mult.Daca este adevarata proorocia ta, atunci este clar ca Dumnezeu a socotit ca s-a terminat cu timpul avut la dispoziti pentru a ne putea cistiga mintuirea implinind tot ce spune biblia.Ce nu-mi iese la socoteala este faptul ca ramine de minciuna biblia. Si sti de ce? Ramin o gramada de proorocii ale bibliei neimplinite.Asta, ca sa compar, se poate intimpla daca Dumnezeu socoteste ca ce ai primit tu este „mai adevarat” decit proorociile bibliei. UPS! Mare bai,mare problema.Nu ne da lungul cu latul. Foarte important mi se pare ca inca nu a venit deplina lepadare de credinta , inca se mai intorc cu zecile de mii la Domnul, inca nu avem pe Isus cel fals, inca nu s-a inchis usa pentru cei veniti la m intuire, inca nu s-a luat posibilitatea de a ne ruga impreuna in duh si in adevar, si …poate iti v-a arata tie Domnul cam cite au mai ramas, si ma refer doar la cele de pe paginile sfintelor scripturi.
        Eu nu contest ca nu poate incepe vreo batalie in zona araba, acest magar zabauc este posibil sa faca orice, dar sa fim atenti ca este Ismael,nu? Deci, eu ramin la aspectele descrise tot de mine cu alte ocazii.PROOROCIILE NU SUNT VESTI ADUSE LA INTIMPLARE DUPA MODUL IN CARE NOI PERCEPEM NISTE EVENIMENTE DESPRE CARE UNEORI SE DISCUTA MULT PREA APRINS IN MEDIA. si ca pensionar din domeniu si crestin in acelasi timp, vreau sa-ti dau o alta tema(te rog nu ma intreba de unde stiu) deci tema care poate devansa mult povestile tale ar poatea sa aiva si numele de turcia.Cine are urechi de auzit sa auda. Si mai ramine o problema:in ce deceniu se vor intimpla?Ei pentru aceasta stai tu in post si rugaciune si roaga pe Dumnezeu sa-ti descopere si , ca frati sa ne spui si noua.Oricum eu pina una alta, me duc la adunare cu fratii si ne rugam asa cum suntem incredintati ca este bine, ne adunam pe la cercuri de rugaciuni si ne rugam asa cum suntem incredintati ca este bine dupa cuvintul bibliei.Iar daca ceva din toate acele povesti Dumnezeu vrea sa avem parte, te asigur eu ca asa va fi cum va voi Domnul Fii binecuvintat.La multi ani si multe bucurii ceresti in noul an.

    • Vegheati ca nu stiti cind va veni Fiul Omului;
      si daca Dumnezeu a hotarit sa nu stim noi NIMIC despre venirea Sa, cu atit mai mult ar vrea El sa ne amarasca cu multa vreme inainte de venirea unor evenimente,
      pentruca El a zis: nu va ingrijorati de ziua de mine(NICI MACAR ) ajunge zilei necazul ei.
      In loc sa cautam sa avem trairea duoa spusele Domnului, ca nu stim fiecare cind pleaca ACASA, noi ne preocupam cu preziceri ale evenimentelor.
      „Cind se vor intimpla Doamne toate acestea?”
      cautati voi raspunsul Domnului la acseta intrebare.
      Eu il stiu. 🙂

      • @elisa,
        ..raspunsul este ‘in curand” ‘..

      • Drago, in curind SIGUUUUR!
        dar si anul 2112 e tot atunci. 🙂
        deci grija sa avem, sa veghem in vedetea sfintirii.
        Numai bine pina atunci;
        iar daca din multimea grijilor mai avem fiecare si visuri,
        sa cautam sa le talmacim;
        o fi vreun Daniel pe-aici?
        Daca nu , postul si rugaciunea; fara ele sa nu mai infricosam lumea ca n-o sa le ajunga biscuitii. 🙂

  11. Frate pastor IONESCU CRISTIAN , Domnul sa va binecuvinteze cu mult har si pace sfinta, dar, asa ca tot romanul vreau sa fac un „pronostic” (tocmai ii spuneam lui Remus ca nu sunt pregatit sa abordez aspectele de proorocie)
    – NICI NU VA TRECE ANUL 2011 SI O SA INREGISTRATI FRUMOASA CIFRA DE 800.000 DE ACCESARI PENTRU BLOGUL DRAG NOUA CRESTINILOR (avem si exceptii) DECI BLOGUL POPAS PENTRU SUFLET.( ca daca ramin citeva zeci de accesari necesare, ma apuc de competat)
    Bunul si induratorul Dumnezeu sa va tina in putere si sa va intareasca in c redinta.Duhul Sfint sa va calauzeasca pentru a putea sa dati in continuare hrana sanatoasa celor flaminzi dupa Dumnezeu si neprihanire.Fiti binecuvintat cu bucurii sfinte,ceresti.

  12. Am citit comentariile voastre cu privire la viitor…..DEZASTRU SI MOARTE SIGURA ASTA VEDETI VOI..Inteleg ca toti sunteti romani din diaspora .SUNTETI CEI MAI PESIMISTI DE PE PAMANT SI ASTA NU ESTE BINE.Va rog ascultati si vizionati predica pastorului MOISE ARDELEAN-ARAD -BUJAC pe aceasta tema in ziua de 01-01-2012 seara.www bisericagloria.ro.LASATI TOTUL IN MANA DOMNULUI AMIN.

    • @miazabalt, nu cred ca este interesant pe unde locuiesc cei ce posteaza parerile, este important ca suntem ROMANI si suntem CRESTINI. Nu crezi? Iar diferenta dintre diaspora si „locali” cred ca se refera la faptul ca unii o vad si ceilalti o traiesc.
      Pentru noul an Domnul sa te binecuvinteze cu mult har,pace si biruinta in ogorul LUI.

      • Daca ar fi parerile unor trecatori pe acest pamant ,nu ma intereseaza parerile lor de sfarsitul lumi.Cineva spune ca a avut un vis o prorocie sa plece in munti altul sa cumpere biscuiti si apa sa se ascunda undeva.UNDE TE POTI ASCUNDE OMULE DE FATA LUI DUMNEZEU??Scrieti comentari lungi care nu spun nimic doar vorbe goale care nu au nici un rost.Biblia spune totul despre aceste vremuri .Dumnezeu nu va schimba nimic din lucrarea lui totul se va derula conform planului.MARANATA-AMIN

  13. @Remus
    Nu-i un rau acesta sa prorocim tot felul de abracadabratiuni, chestiuni incendiare ca intr-o revista mondena de scandal?
    Aceasta este vaccinarea impotriva increderii in prorocii, ducerea acestora in derizoriu, bagatelizarea lor, folosirea lor ca pe niste scamatorii.
    Cel rau profita de naivitatea, neseriozitatea si chiar reaua intentie a unora, foloseste tot felul de oameni compromisi fie ca proroci, prin tot felul de prorocii aiuristice neimplinite, fie prin viata lor dpdv al moralitatii duhovnicesti sau sociale, astfel incat cei ce intra in contact cu astfel de impostorii sa nu mai creada, sa numai primeasca adevaratele prorocii care au in vedere descoperirea slavei Sale, indemnurile la sfintire si descoperirea pacatelor din viata noastra si alte lucruri frumoase ale Imparatiei, toate astea pana la sfarsitul lumii.
    Nu in ultimul rand este un deserviciu adus celor necredinciosi, pentru ca darurile, fie el si prorocia sunt un semn pentru cei necredinciosi in sensul ca acestia vazand diferitele daruri manifestate, vor „vedea” pe Dumnezeu si astfel primi mantuirea.
    Cand aceste daruri sunt folosite la indemnul celui rau, avem doar batjocura, neincredere, si incercarea de umbrire a slavei lui Dumnezeu.
    Astfel ca avem vorbire in limbi fara talmacirea acestora iar cei ce intra in adunare ne vad ca pe unii nelalocul nostru, prorocii fara implinirea lor si astfel suntem luati de mincinosi si neseriosi, rugaciune la gramada fara ca nimeni sa nu mai inteleaga nimic asta sub pretextul ca se pot ruga mai multi, desi timpul real de rugaciune este tot mai scurt, cantatul zdranganit si lipsit de fond, poantele ieftine si spectacolul de proasta calitate tot mai lungi.

    Sa vorbim in limbi dar sa o facem fie in particular, fie atunci cand este in public avand talmacire (explicarea pe intelesul tuturor) altfel sa tacem.

    Sa prorocim si sa urmarim daca prorocia aceea ni-l descopera pe Dumnezeu mai bine, in toata frumusetea Sfintei Treimi, daca ne sunt descoperite pacatele ca sa ne sfintim, daca este spre zidire spre intelepciune, dar daca nu, sa avem grija ca pentru fiecare fapta facuta in Numele Sau si care se dovedeste a fi doar o amagire de sine sau spre amagirea altora vom primi osanda vesnica pregatita inselatorilor.

    Cat despre razboaie, demisii si alteasemenea, unele sunt chestiuni discutabile, iar altele sunt trase de par ca sa incapa in cutiuta pe care am facut-o noi in Numele lui Dumnezeu.

    Sa luam aminte sa nu ne inselam si sa nu aducem deservicii si batjocura lucrarii nespus de frumoase a lui Dumnezeu.
    Dumnezeu sa te ajute sa intelegi ca nu doresc sa te lovesc sau jignesc ci doresc sa ai grija in ceea ce faci si spui ca sa nu te trezesti cu voie sau fara voie vrajmas al lucrarii lui Dumnezeu.
    Cu respect Vlad L.

    • Vlad L.,

      trebuie sa-ti spun caci cuvintele tale sant mult eronate. Unde ai vazut tu ca, am vorbit eu de proorocii ? Noi nu santem prooroci si n-am proorocit niciodata in viata mea. Eu si acel frate am primit fiecare cate o instiintare prin vis de noapte, care vorbesc despre acelasi lucru. Tu nu sti sa faci deosebirea intre proorocie si vis de noapte ? Apoi prietene, instiintarile s-au primit involuntar, fara ca noi sa cerem asa ceva, intr-o vreme in care nu exista, nici ” primavara araba ” si nici tensiunile aparute cu Iranul si Rusia-NATO, pe seama scutului antiracheta. Atunci nu era vorba de nicio amenintare de razboi, la nivel international si presedintele Ahmadinejad nu facuse nicio amenintare ca, va ataca bazele militare din Germania, daca SUA va ataca Iranul. De ce ni le-a dat Dumnezeu ? Pentru ca El este Tatal nostru si ne iubeste si pentru a ne instiinta cu ce situatie se va confrunta tara si zona unde noi locuim in Germania!!!
      Te pomeni ca Dumnezeu are nevoie de aprobarea cuiva sa descopere unui copil al Sau ca, tara si regiunea unde locuieste se va confrunta cu o situatie neplacuta? Noi nu santem profeti. Eu am marturisit doar ceea ce Dumnezeu ne-a vorbit si atat. Apoi avind in vedere situatia internationala destul de tensionata si gravitatea evenimentului care va urma sa se desfasoare la nivel international, este normal sa pun acest eveniment pe seama unei profetii Biblice, mai ales ca Germania nu este o tara oarecare in Europa.
      Avand in vedere ca traim vreme apocaliptica si ca venirea Domnului Isus este tot mai aproape, ca in lume au avut loc doua razboaie mondiale, in care a fost scris despre ele in Apocalipsa. Ca lumea se indreapta spre evenimentele descrise in Apocalipsa, cand se vorbeste tot mai mult de Globalizare si Noua Ordine Mondiala, atunci este normal ca, ar trebui sa intelegem ca Biserica, pe unde ne aflam din punct de vedere al evenimentelor descrise in cartea Apocalipsa.
      Deci, cand un credincios dintr-o tara ca Germania este instiintat de Dumnezeu in secolul 21 ca, el va ajunge sa-si paraseasca casa in care locuieste din cauza unei stari de razboi, situatia nu poate fi alta decat : una
      grava care demonstreaza ca, in lume va avea loc un eveniment, despre care este scris in Biblie. Si cine ar putea sa ne tulbure noua pacea si sa ne ameninte viata aici in sudul Germaniei la frontiera cu tari prietene ca, Franta si Elvetia, decat numai niste atacuri cu rachete, fie ele rachete simple sau nucleare ???
      Deci, asa cum am mai afirmat, raman incredintat ca, descoperirile sant autentice de la Dumnezeu si ele se vor implini la vremea lor, insa pentru noi cei de aici, atunci va incepe o vreme de necaz.

      Crestini din Europa: pregatiti-va de razboiul care urmeaza sa se abata peste continentul nostru !!!

      • @Remus,
        Ma bucur ca ramai tare in credinta si nu te clatini cu privire la ceeace ai primit din partea Domnului.(cu toate ca ar putea sa fie si din ingrijorarile..timpului pe care-l traim-cum a afirmat Gabi).
        Statornicia ta in credinta arata ca INCA mai este credinta-ca raspuns la intrebarea Domnului Isus.
        Totusi,avand in vedere detaliile descrise de tine,primite si de vecinul tau,am o intrebare;
        Aveti in cunostinta unde va veti muta din locul respectiv(in ce zona din Germania sau in Romania)pentru a fi la adapost (ocrotiti de Domnul)fata de evenimentele apocaliptice ce vor avea loc in aceea zona..??

      • Drago,

        in visul de noapte a acelui frate i-a fost descoperit ca, el s-a refugiat cu familia ( sotia si cei trei copii ) in directia sud-est in Germania, undeva prin muntii Padurea Neagra. Nu i-a fost descoperit locul exact, unde s-a oprit. Clar este ca va trebui sa aleaga o zona ferita de obiective strategice, care sa atraga vreun atac asupra lor si astfel sa le puna viata in pericol. Un alt lucru descoperit in visul acestui frate este ca, in acele momente, era o panica foarte mare printre oameni.
        Cat despre mine, in visul meu, eram impreuna cu niste militari, in momentul cand undeva la o anumita distanta de unde eram noi, a avut loc o explozie nucleara, motiv pentru care singuru lucru pe care l-am putut face in acel moment sa ma protejez, a fost sa ma arunc la pamant. In conditiile in care esti surprins de o explozie nucleara pe un teren intins, fara posibilitate sa te adapostesti undeva, singura varianta iti ramane sa te arunci cu fata la pamant sa te protejezi, datorita faptului ca, timpul de raspandire a deflagratiei, este de maximum 15 secunde de la momentul exploziei. Este interesant faptul ca eu m-am aruncat la pamant sa ma protejez de suflul exploziei, in conditiile in care eu numai dupa ce am avut visul, am cautat informatii legat de explozii nucleare si atunci am gasit scris de aceasta metoda de protejare, culcandu-te la pamant, daca nu ai un loc si timpul necesar sa te adapostesti. Asta inseamna ca este posibil ca eu sa fiu recrutat in armata, avand in vedere ca sant inca tanar si ca am trecut in rezerva cu grad de sergent, comandant de grupa.
        Plecari in Romania !!! Ma tem ca, atunci nu va mai putea nimeni calatori in Romania, pina nu se vor ” linisti apele „.

        Si acum am ceva pentru fratele Ionescu, legat de faptul ca postul vorbeste de ” Ultima suta de metri ” .
        Frate Ionescu, avand in vedere ca evenimentele cosmice descrise la ruperea pecetei a sasea inca nu au avut loc pe pamant si ca, cele doua razboaie mondiale care s-au consumat si care se incadreaza la profetia de la pecetea a doua, unde se afla Biserica acum? Spun asta fiindca, tot se vorbeste de ultima generatie care, sa presupunem ca ar mai fi doar cativa zeci de ani pina la venirea Domnului, atunci cand se implineste profetia de la Apoc. 6:5,6 ; Apoc. 6:7,8 ; Apoc. 6:9-11 ; Apoc. 6:9-12 ; Apoc. 8:1-5 . De Apoc. 13 tot capitolul, perioada trambitelor si a potirelor nu vorbesc, fiindca stiu ca, acestea sant evenimente finale!!!

      • Remus, daca o sa ajungi in armata si o sa pui mana pe arma ca sa tragi in altii( poate ca am inteles eu gresit) fi sigur ca viata vesnica nu o sa o mai vezi in veci. Ca sunt proorocii false asta oricine o stie. Mai ales ca ii cunoastemdupa roadele lor( a proorocilor)care sunt: dragostea, bucuria, pace, indelunga rabdare, bunatatea, facerea de bine, credinciosia, blandetea, infranarea poftelor.
        Pe de alta parte nu trebuie sa uitam ca si invatatorii trebuie sa aiba aceleasi roade. Ca sunt unii care au ravna de a conduce, de a se da drept invatarori „ai legii” asta nu inseamna ca sunt neaparat pusi de Dumnezeu. Eu aici pot sa imi iau carnet de pastor fara probleme. Nu este greu. Mai greu e sa implinesc conditiile din scriptura.

      • Gabriel Dinca,

        stai linistit ca si daca o sa am arma in mana, nu o sa trag sa omor pe nimeni. In ce priveste participarea unui crestin la razboi, gandesc la fel ca si tine. Dealtfel nici nu vor avea dupa cine sa traga militarii germani aici in Germania, datorita faptului ca, nu cred ca aceasta tara va fi invadata de catre vreo armata straina. Insa in stare de razboi nu se umbla cu trompete atarnate la gat ci, cu arme de raboi. Faptul ca am presupus recrutarea ( desi poate sa fie altul motivul pentru care ma aflam impreuna cu acei militari ), a fost doar o ipoteza la imaginea pe care am avut-o, vizavi de faptul ca eram impreuna cu acei militari.
        Motivele pentru care eram impreuna cu militarii pot fi multiple si nu imi fac niciun fel de comlex, pe tema asta.
        Asa cum am mai spus, eu nu sant prooroc si nici profet, insa daca cineva are un vis profetic, o vedenie profetica, o cunostinta profetica, asta e treba lui Dumnezeu, care descopera un lucru, cui voieste El.

  14. @Remus
    Daca te vei apleca peste Scripturi cu o inima deschisa, daca vei lasa pe Duhul Sfant sa-ti vorbeasca prin vise de noapte, prorocii, semne si minuni, atunci in primul rand vei intelege ca scopul Sau nu este acela de ati strecura teama sau de a te tulbura ci acela de a te zidi.

    Uitam in multele noastre „descoperiri” ca Dumnezeu prin acestea ar trebui sa ni se faca mai bine cunoscut si slava Sa, sa ne lumineze mai bine, legam toate lucrurile de maruntisuri si lucruri interpretabile, discutabile, care de cele mai multe ori seamana neincrederea in respectivele acte de descoperire si aduc un deserviciu ideii de descoprire.(fie vis, prorocie samd)
    Domnul Isus spunea ca va fi vai de acelea care vor alapta in perioada aceea, atunci sa nu mai facem copii? Din doi care vor fi la camp unul va fi luat si altul lasat, atunci sa nu mai mergem la camp? Din doi care vor dormi intr-un pat unul va fi luat si altul lasat, atunci sa nu mai dormim sau sa o facem „iepureste”?
    Aici sunt doua extreme, unii care subliniaza aceste lucruri din Scripturi ca si cum ar fi singurele lucruri importante, iar altii nu le iau deloc in seama. Ambele extreme sunt neserioase. Domnul a vrut sa ne arate ca acele zilele vor fi dure dar ca noi trebuie sa fim pregatiti si gasiti in El, nu cu biscuiti si lanterna, ci cu o inima curata care marturiseste si prin „cina” ca este in Isus Hristos prin credinta in moartea si invierea Sa, iar Duhul Sfant nu-i este lanterna ci LUMINA care il locuieste si este pecetea apartenentei la familia adevarata a lui Dumnezeu si are ca final tocmai nefinalul, adica viata vesnica cu Acesta.

    Crezi ca ce povestesti tu despre o centrala nucleara din apropiere, care s-ar putea sa faca bummmmm, este o descoperire care ar trebui sa ne puna pe toti pe ganduri si sa traim cu frica „deranjului” ce va urma? Noi stim ca finalul vine, nu este treaba noastra „smechereasca” sa stim cand, noi trebuie sa fim plini de bucurie ca ne vom intalni cu Domnul si sa traim astfel incat sa fim numiti fii ai Tatalui si sa fim gasiti astfel.

    Ce este descoperire prin vis?unde se desparte de prorocie? Daca tu ne vorbesti despre evenimente ce vor fi sa vina, nu este aceasta o prorocie? iar visul prin care s-a facut nu este si el parte a prorociei sau chiar prorocia?
    Adica daca ti-ar fi vorbit Domnul printr-un magar/magarita atunci ar fi fost o „magarie”? Nu, ar fi fost tot o prorocie, iar visul tau, indiferent daca discutam ca este sau nu de la Domnul, tot o prorocie este, caci prin el spui ca ti s-au descoperit lucruri viitoare. Cauta in dictionar ce definitie este data cuvantului prorocie, doar asa vorbim aceeasi limba.

    Nu in ultimul rand as vrea sa intelegi spusele mele nu ca pe o provocare rauintentionata, ci ca pe un indemn fratesc, prietenesc de a te cerceta in lumina Scripturii prin prisma celor spuse de mine. Eu iti doresc tie, ce-mi doresc si mie, sa fim gasiti credinciosi in Isus Hristos, plini de Duh Sfant Adevarat si sa nu aducem nicicare vreo umbra lucrarii lui Dumnezeu sau chiar sa o facem sa fie vorbita de rau.
    Cu respect Vlad.

  15. @Remus
    Sper ca glumesti, dupa o explozie atomica a carei suflu te „obliga” sa te arunci la pamant, in cazul ca te-ar lasa sa traiesti si in viitor ca „sergent, comandant de grupa”, vei fii printre putinii „supravietuitori” care isi vor ruga moartea in urma a tot ceea ce le-ar provoca iradierea unei astfel de explozii. Mai citeste si despre consecinte, supravietuitori samd, nu te opri la „sergent, comandant de grupa”.

    Sincer cred ca, din cauza unor aiureli de genul acesta, lucrurile frumoase si de folos sunt batjocorite.
    Cum poate un adult sa se coboare la astfel de interpretari si intelegeri a unor fapte care desi experimentate si amanuntit descrise pe internet le coborati la nivelul unui banc caraghios.

    Treziti-va, altfel toata aiuristica asta nu va face decat rau, atat personal cat si celor din jur care va vor pune o eticheta care nu aduce nimic bun, iar sufletele voastre (ale celor ce va pierdeti timpul si sufletul cu chestiuni de genul acesta) vor primi o altfel de pecete decat cea rostita cu umor sau intristare acum de oameni (aiuriti,neserisoi), va fi pecetea celor gasiti mincinosi, cu tot ceea ce inseamna aceasta.

    Duhul Sfant sa va lumineze dincolo de cuvintele mele si sa va descopere pe Hristos si Tainele Imparatiei, nu-l lasati pe cel rau sa va invete „tainele” supravietuirii cu biscuiti si aruncarea la pamant, astea sunt ganduri nevrednice de un doritor al Intalnirii cu Hristos in Imparatia Tatalui.
    Cu respect Vlad L.

    • Vlad L,

      despre supravietuitori si consecinte am citit eu inainte sa-mi spui tu. Se pare ca tu ar trebui sa mai citesti despre aceste lucruri. Bombele atomice-nucleare sant de anumite puteri si fac distrugeri in raport de puterea lor de distrugere. Explozia lor afecteaza zona pe un anumit perimetru, in raport de puterea lor de distrugere. Spre exemplu: daca o zona este atacata cu o bomba nucleara de capacitate mai mica, care afecteaza o zona pe un perimetru de maxim 30 km sa zicem, distrugerile totale sau puternice sant la primii km de la locul exploziei. Cel care se afla in momentul exploziei la 20-25 de km nu este asa de afectat ca si cel care se afla la 3-5 km de locul exploziei. Bomba nu radiaza cu aceeasi intensitate la 25 de km departare, cum radiaza sa zicem pina la 5-10 km, datorita faptului ca atat puterea ei de distrugere cat si de radiere, se micsoreaza pe masura ce suflul exploziei se extinde.
      Iar pentru faptul ca, vorbesti ironic despre lucrurile descoperite de Dumnezeu si la fel de ironic despre lucrurile pe care le-am explicat eu ca, sa intelegeti mai bine cum stau lucrurile, am incheiat orice discutie cu tine pe acest subiect.
      Dumnezeu sa te ierte pentru cuvintele tale nechibzuite.

  16. Cineva a spus mai sus, „cei cu musca pe caciula se tem de ziua de maine”, la care eu spun: Amin. Cineva aici in NY tinea asa mult la prezicerile unui pastor, ca inainte de anul 2000 a cumparat rezerve de mancare pentru o perioada de timp.(si nu numai el)I-am spus sa stea linistit si sa nu se ingrijoreze, dar degeaba….
    Cand aud asemenea „profetii” si pre-ziceri, mi-aduc aminte de cuv.Domnului Hristos:”Nu este TREABA VOASTRA sa stiti vremurile sau soroacele, pe acestea Tatal le-a pastrat sub stapanirea Sa.Ci voi veti primi o putere cand se va pogori Duhul Sfant peste voi, si-mi veti fi martori….”(F.Ap.1-7,8)De asa ceva se teme deavolul, nu de prevestiri de tipul Harold Camping, si multe altele.Citind acest sir de postari am dat peste numele lui D.Duduman. Mi-am adus aminte ca prin anii ’80, poate inainte sau dupa, ne-a vizitat biserica cu un grup dela Elim, Timisoara.Ceea ce m-a frapat a fost felul(obraznic) in care s-a adresat unui frate vizitator zicandu-i: „l-am vazut pe chelul acela…”, apoi a scos tot felul de poze cu sicrie si inmormantari, incercand sa dovedeasca implinirea profetiilor lui.Impreuna cu cativa colegi de slujba, ne-am dat seama imediat ca aveam de-a face cu o lucrare falsa. Cred ca darul de deosebire a duhurilor ne-a pus in garda, asa ca spre mirarea celor ce l-au insotit, nici nu i-am dat voie sa urce la amvon.Ca si pastor, simteam parca o neliniste ciudata, ca un nor intunecat care venise peste adunare, din fericire era o perioada cand ne rugam mult si posteam, asa ca duhul fals nu ne-a putut afecta. Am aflat mai tarziu ca prietenii nostrii dela T-soara s-au convins si ei cine era acest om.

    Dumnezeu sa ne lumineze, ca sa facem ceea ce trebuie, in timpul scurt care ne mai sta la dispozitie, si sa nu ne pierdem timpul cu pareri si preziceri omenesti.

    • Fr. Ionescu,

      nu trebuia sa-mi stergeti comentariul. Este dreptul meu la replica. N-a fost niciun atac la persoana. Va rog sa nu faceti discriminare pe pozitia de slujitor a lui Dumnezeu. Daca fratele Matasaru a avut tupeul sa trateze cuvintele mele ca: profetii in ghilimele, eu de ce nu am avut dreptul sa ma apar, impotriva aberatiilor lui ??? Bine ar fi sa raman eu de rusine fata de cuvintele afirmate de mine, insa tare ma tem ca ele se vor implini si noi vor avea de suferit de pe urma acestui necaz.
      Uneori nu santeti transparent si ma deranjeaza. Ori daca cuvintele pe care le-am scris veneau de la un om ca fratele Matasaru, erau primite cu bratele deschise, ca vezi doamne veneau de la un pastor de Biserica???
      Sant eu de vina ca unii sant mai grei de cap si nu pricep ce vorbesc eu, sau ?
      Este o aberatie sa spunem ca noi santem ultima generatie inaintea venirii Domnului Isus si Biserica lui Dumnezeu din secolul 21 sa nu stie ce evenimente apocaliptice s-au implinit si care urmeaza sa se implineasca!!! Doua razboaie mondiale, al treilea bate la usa, criza din anii 30, criza alimentara, aparitia statului Israel, aparitia Fiarei ( Noua Ordine Mondiala )in plina desfasurare, dezvoltarea stiintei, medicinii, electronicii, tehologiei si Liderii Bisericii Mondiale nu stiu unde se afla Biserica in secolul 21 ? Fr. Ionescu, am pretentii de la un om ca dvs.. Si daca va depasesc atunci aceste lucruri, atunci sa lasam pe altii sa ne explice pe unde santem ca Biserica!!! Oare chiar nu scrie nimic in Apocalipsa din toate cele mentionate de mine ? Eu ma indoiesc.
      V-am intrebat ceva mai sus si nu mi-ati raspuns.

      • @ Remus
        Accept comentarii mai abrazive dar cu limite. Cred că este de datoria dvs. să vă justificați atunci când intrați în astfel de polemici dar fără să extrapolați la slujirea cuiva despre care nu știți mare lucru. Personal am avut anumite visuri și descoperiri pe care le consider prea TARI pentru alții. De aceea prefer să rămân pe coordonatele Scripturilor și realităților din teren. Însă dacă le-aș împărtăși și unii nu le-ar crede este dreptul lor. Eu aș rămâne liniștit dacă sunt sigur de ceea ce știu. Deci, mai ușor un pic…

      • Frate Remus. Fiindca am niste prieteni foarte buni care tin foarte mult sa ma ajute, si care mi-au cerut sa ma mut in Ingolstad, te rog frumos sa ma ajuti cu niste raspunsuri:
        – cite centrale nucleare are Germania si unde sunt amplasate ca sa nu ma trezesc la poarta vreunaeia dintre ele?
        – pe ce arie are efecte explozia nucleara, ma refer daca ma prinde in pat, ca daca sunt la adunare cred ca nu mi se poate intimpla nimic.Am inteles ca voi ati izolat bine casa de adunare
        – pina la ce suma ne despagubeste statul german pentru pagubele produse noua personal din cauza exploziilor nucleare ale instalatiilor lor? (am vazut la japonezi.Sunt consistente)
        – daca radiatiile ma ating numai la corp (nu si la cap) cit timp trebuie sa stau in spital? Ma gindesc ca sa nu-mi pierd locul de munca!
        – care sunt efectele radiatilor la cap? Aici dores sa am un raspuns mai evaziv.Imi ajunge modelul postat.
        Pentru ceilalti frati din diaspora: va rog frumos sa nu faceti inventarul centralelor nucleare pentru ca ar fi o adevarata pierdere de vreme.Toate sunt la locul lor prin voia lui Dumnezeu, iar cind Domnul v-a socoti ca sa nu le mai folosim, o sa gaseasca EL calea sa ne lipsesca de ele. Legat de aceste puteri atomice, mie Domnul mi-a vorbit ziua in amiaza-mare ca sunt mici glume pe linga ATOTPUTERNICIA LUI, ATOTSTIINTA LUI, PE LINGA DRAGOSTEA LUI PENTRU COPII LUI, si toate ne sunt pregatite ca mostenire impreuna cu Isus , D A C A ….. si sa ne rugam Domnului ca sa implinim cuvintul LUI, sa implinim poruncile LUI, sa luptam lupta cea buna a credintei…
        Si atunci putem nadajdui fara teama ca vom ajunge cu bine in imparatia lui.Ceilalti, care nu vor face cum este scris…vor ramine de serviciu la …centrala cu foc si pucioasa , la cea unde este scrisnetul dintilor si viermele …
        Frate Remus, sunt fratele tau Mihail, cel care m-am bucurat cind a fost de bucurat cu tine, am impartasit ginduri biblice frumoase impreuna, am strigat impreuna cu tine cind „alarma” a fost reala, dar sa stii ca de data aceasta nu am reusit sa ma speriu deloc.Si cred ca si Domnul Isus stie de ce! In schimb ma cutremur cind ma gindesc la sutele de centrale atomice din Rusia si China si regretul pe care il simt este ca acestea nu sunt in miinile unor crestini.Incolo, Domnul sa te binecuvinteze cu har si pace

    • Frate Matasaru, cind aveti vreme, in Romania sunt niste evidente foarte precise care v-ar putea crea o stare mai neplacuta legat de afirmatiile facute la adresa fr Dumitru Duduman. Sediul acestor evidente se cheama CNSAS, se merita sa va verificati inainte de a expune niste amintiri. Sunt inca in viata multi care au fost alaturi de acest frate pe „front” in linia intii.Daca ascultati marturisirile lor, se cam schimba lucrurile.Nimeni nu are voie sa va compare activitatile, dar, spre slava lui Dumnezeu, noi romanii avem frati din categoria celor care nu se permite sa fie comparati, ci trebuie vazut modul lor de vietuire si felul cum au sfirsit. Din cite stiu misiunea inceputa de fr Dumitru Duduman este continuata si in ziua de astazi.Si curg marturiile in torent, si parca au alt continut. Fr.Duduman, cu multa vreme inainte, a proorocit revolutia romana.Marturiseste aceasta un pastor american care l-a auzit inainte cu un an si jumatate.Ba a mai spus mesajul si rudelor lui din USA.Miine ,poimine vom auzi ca fr Wurmbrand a avut o credinta indoielnica ca nu a fost penticostal si a predicat in diferite adunari la diferite denominatii. Eu zic sa ne venim in fire si sa urmam ceea ce ne invata scriturile cu felul nostru de purtare.Mai ales cu fratii.Nu m-as grabi cu afirmatiile care aduc atingere credintei. Fiti binecuvintat cu har si pace.

      • Frate Mihai….cum a-ti petrecut intrarea in Noul An? O provocare pentru dumneata. Am vazut ca a-ti primit destul de circumspect comentariul meu de anul trecut despre…new, new and new versions of the Bible. OK….va dau acum o traducere mai veche, Biblia de Iasi, tradusa in 1874 de Nitzulescu. Bazat pe aceasta traducere, in anul 2009 apare la Cluj Biblia FIDELA. La pagina 492, sus in partea dreapta, versetul 16 din Ezechiel capitolul 35, partea a doua a versetului spune asa: „…dar voi nimici pe cea grasa si pe cea tare; le voi paste cu judecata.” Cititi traducerea Cornilescu si vedeti diferenta. Precizez ca originalul, ca si traducerile americane sunt asemenea cu FIDELA.

        Provocare pentru dumneata cat si pentru pastorul Cristian Ionescu (care numai ce a publicat un articol despre cum studiaza Biblia): de unde apare diferenta; ce a vrut sa spuna (sau sa ascunda) Cornilescu. Atat pentru acum….Dumnezeu cu dumneata si cu toti.

      • Frate Corneliu. Multumesc frumos pentru partasie, ca tot crestinul am cautat sa traiesc fara nici o dedicatie aceste zile. Fiind mai „tinar” cunoscind „in parte” nu m-am incumetat nici macar la comentarii referitoare la perioada.
        Cu privire la noul an, pentru mine a facut calendarul ceea ce trebuia, daca este asa sau nu, eu nadajduiesc ca vom ajunge si o vreme cind vom privi deslusit.
        Trecind la lucrurile serioase, eu nu ma pot hazarda in discutii foarte „pretentioase” cu traduceri si comparatii.
        Eu , doar ce incep sa inteleg biblia mea tradusa de fr Cornilescu, si daca nu voi gasi ca necesar, inca vreo citva ani o voi citi numai pe aceasta. Vreau sa-ti spun ca ,pina nu voi simti „siguranta” in mersu pe calea ingusta, nici nu cred ca imi v-a folosi.
        Tu nu vezi ca si asa am probleme, daca s-au mintuit oamenii si inainte de a apare penticostalismul, daca alte denominatii neaga aspecte importante din lucrarea Duhului Sfint, ce se v-a intimpla cu acestia, si mai am vreo citeva.Decci numai Dumnezeu in dragostea LUI ma poate ajuta sa pricep si asta numai prin intelepciune de sus.Pe ce au scris unii si altii…ma mai abtin.Cum spuneam, sunt convins ca multi cauta sa manince o piine,si nu tocmai rea, pe baza „strecurarii” si a „restrecurarii” cuvintului bibliei.
        Cit despre multele expresii profetice, cuvinte a unor proorocii, inca mai am de „ascultat”
        In biblia mea Ezechiel cap 35 are numai 15 versete ? ? Nu stiu
        Oricum multumesc frumos pentru toate cele scrise in raspuns si inca o data afirm ca voi fi „sirguincios” si „cuminte” in purtarea mea in toate, asa imi propun iar Domnul ma va ajuta
        Pentru noul an , bunul Dumnezeu sa te binecuvinteze cu mult har si pace sfinta, pe tine, familia ta si fratietatea cu care va bucurati in Domnul.

      • PS. Frate Corneliu, as fi nedrept daca nu as aminti ca dupa provocarea cu Ezechiel nu am facut nimic.
        Eu detin in proprietate un exemplar din biblia care s-a tiparit omagial la 300 de ani de la prima noastra biblie, adica cea din 1688. Asa cum cred ca stii, pe partea dreapta o avem in ORIGINAL iar pe stinga este transcrisa cu literele latine si cu cuvintele de atunci.Deci nici o indoiala cu privire la interesele denominationale, ba mai mult pe acele timpuri, americanii umblau in mocasini si cu pene in cap. Vorba unui scump pastor, habar nu aveau ca exista biblie. Dar…
        Ezechiel 34 !!!! (nu 35) versetul 16, in original spune:
        ” Cea pierduta voiu cerca si cea ratacita voiu inturna,si cea zdrobita voiu lega si cea lesinata voiu intari si cea tare voiu pazi si le voiu paste pe eale cu judecata” Asa sta scris in biblia de la 1688. Deci revin si mai spun o data ,cu tot respectul pentru dragostea ce o simt in comentariul tau.Nu doresc nimic new, sau new-new-new. Ma opresc pina nu mai scriu si cine stie ce alte lucruri de „copil” si multumesc Domnului ca am frati si surori in Domnul care se gindesc la mine si aceasta nu este putin lucru.Vremile sunt grele, dar eu am placere si sa stii ca dupa postare, voi cinta cintecul Nadejdea mea e Dumnezeu. Fii binecuvintat.

  17. Frate Matasaru,
    bine spuneti, cred ca ceea ce ne lipseste este daul discernerii duhurilor;
    puterea care vine de sus, ni se da ca sa imbarbatam pe frati, nu sa alarmam.

  18. Gabriel,
    credinciosia ne da pacea, indelunga rabdare.

  19. @Remus
    Nu te supara dar inainte de a intelege voia lui Dumnezeu si diferitele daruri, asta inainte sa treci la talmaciri si rastalmaciri, inchipuiri si aiureli, se cere sa intelegi in doua trei cuvinte cam ce este cu fiecare dar, adica ce este acel dar si cum se numeste cel ce-l pune in practica.
    In limba romana „proroc”=”profet”, pentru tine sunt doua lucrui diferite.
    Intr-un vis iti „este descoperit” un timp viitor cu oameni, fapte samd, il prezinti ca atare si la acuzatia ca s-ar putea sa fii indus in eroare de astfel de prorocii, afirmi ca doar ai avut un vis, tu neprorocind.
    E cam rusine sa ai o astfel de atitudine si din pacate cu tot respectul pentru tine ca om, totusi trebuie sa-ti spun ca te gasesti intr-o mare confuzie, aduci un deserviciu lucrarii lui Dumnezeu si te faci de ras si ca om prin lipsa de maleabilitate in ceea ce priveste corectia/indreptarea chiar in lucruri banale unde confuzia iti este demonstrata cu dictionarul in mana.
    Trebuie sa intelegi ca a avea „obraznicia” unui proroc nu este tot una cu a fi proroc.
    Inchei aici insistand asupra rusinii pe care o aduci printr-o astfel de tratare a visurilor, prorociilor si a evenimentelor viitoare, asta daca alegi sa ramai in aceasta stare, oricum Dumnezeu ne va trage la raspundere ori de cate ori aducem rusine lucrarii lui Dumnezeu.
    Dumnezeu sa te aiba in paza Sa.

    • Vlad L,

      daca tu iti permiti sa faci un om a lui Dumnezeu ( Vladimir Pustan ): ” circar „, chiar daca a avut niste actiuni gresite, atunci sant lamurit ce-ti poate mintea!!!
      Cred ca discutiile dintre noi doi s-au incheiat.

      ” Deci fie ca se numeste Pustan sau altfel, acestia sunt bieti circari in cautare de audienta, de aliati, intr-un fel sau in altul cautatori de slava omeneasca. ”

      Sursa: http://www.ambasadorulwordpress.com

  20. Fr.ionescu vad ca nu prea esti corect cu cenzurarea cind eu am spus aceleasi lucruri despre duduman ni leai dat curs ca la fr. Matasaru but ma rog e blogul tau faci ce vrei gby

  21. @Remus,
    Ce poate mintea mea este mult, mult mai rau decat ai putea tu spune, dar Dumnezeu a fost bun cu mine si mi-a schimbat-o ca sa pot vedea si cu mintea tainele Sale.

    Toti cei ce aduc prejudicii lucrarii lui Dumnezeu sunt niste bieti circari, niste oameni care folosesc lucrurile lui Dumnezeu spre folosul lor si impotriva lucrarii, iar termenul nu are in vedere jignirea ci este un mod de exprimare ca sa putem „vizualiza” caraghioslacul si tragi-comedia in care au intrat de buna voie.

    Esti mult prea nervos pentru unul care vrea sa fie luat in serios si fuga ta pe la vreuna din mesele unde se mai servesc ceva adevaruri ca sa aduni farmituri imi dovedeste ca trebuie sa te apropii inca mult de Dumnezeu. A strange firmituri si a le arunca cuiva in ochi este o arma mult prea slaba pentru cineva care pretinde ca traieste la indemnurile Duhului Sfant.

    Ce am afirmat este scris si cred inlauntrul fiintei mele, am incredintarea data de Duhul Sfant si am pace, pentru ca nu caut sa plac vreunui om ci doresc din toata inima sa nu ne mai batem joc de Calea Adevarului, indiferent ce nume avem, ea nu este a noastra si nici macar a tuturor, ea mai degraba este pentru toti cei ce vor sa-si mantuiasca sufletele in Isus Hristos.

    De ce folos ii este cuiva sa-si faca un nume, printre care si cel mentionat, daca mai apoi intuneca calea si strecoara amagirea, confuzia?
    De cand suntem noi aceia care ne permitem sa spunem unor rataciti, pierduti si amagiti cum sunt cei din biserica catolica sau ortodoxa ca sunt pe calea cea buna?
    Daca cel ce face aceasta nu vede diferenta de cale, atunci da-mi voie sa spun ca nu sunt niste frati, sunt niste lupi in blana de oaie.
    Tie iti ramane sa alegi in care turma vrei sa fii, in turma lui Isus Hristos, sau cea a satanei cu tot felul de imitatii ale Imparatiei lui Dumnezeu dar care este mai subreda decat iti poti imagina.
    Iti doresc sa alegi turma lui Isus si sa faci din Duhul Sfant nu un animator, unul care-ti intretine setea de aventura, nou, suspans samd, ci unul care sa te transforme in asemanarea cu Isus, iar de va voi sa-ti descopere unele taine, sa-l rogi sa te ajute sa stii cum sa le manevrezi astfel incat sa nu spargi vasele si sa ranesti pe toata lumea inclusiv pe tine cu nesabuinta ta.
    Ramai in grija lui Dumnezeu.

  22. Remus,
    “ce-ti poate mintea”
    frumos graiesti fratioare;
    asa vom da noi socoteala de aceste cuvinte nefolositoare, stiai?
    a, de aceea nu ai participat la discutii cind a fost vorba de semnul crucii;
    pt ca erai de fapt de partea domnului Pustan si a celor facute de catre dinsul;
    de ce nu ai intrat si atunci sa arati ca esti de acord cu lucrurile pe care le face?
    asa era corect;
    acu te dadusi de gol;
    il aperi desi greseste amarnic;
    atunci ai intrat doar odata cu citeva rindulete doar,
    nu erai asa de interesat ca de visul tau, si
    l-ai ironizat pe fr pastor Ionescu ca asa-i trebuie daca nu-si vede de treaba;
    iti amintesti? pe mine m-a mirat atitudinea ta,
    nu stiam ca esti de acord cu semnul crucii dupa cum se vede;
    dar obligi pe toata lumea sa -ti asculte repetatele
    si stufoasele mesaje cu privire la acelas vis;
    le–ai spus de vreo trei ori deja ,
    e un fix ?
    Numai asta ai in minte iar si iar?
    Ceva inviorator , nimic ?
    Ceva ziditor de ceea ce ne asteapta dupa moarte?
    Ce daca vom muri?
    Scapam de pamintul asta trist si murdar.
    Ti-e teama ca vei muri?
    Nu vrei sa te intilnesti cu Domnul?

    Unde ti-e nadjdea?
    Nu te bucuri?
    Unde ti-e credinta, unde pacea, pe care trebuie sa o dai si altora?

    Ti-au spus deja mai multi pe aici ca gresesti;
    deci trebuie sa iei aminte ;
    de ce nu-ti faci blog separat, ca tot ne-ai promis, unde vei putea scrie numai ce doresti.

  23. Mihail,
    nu te sfatuiesc sa citesti Fidela;
    am citit niste pasaje, care nu-ti vor placea cum suna.
    Nu se compara cu limba dulce romineasca a fr Cornilescu; cum se putea tarduce corect in romineste de catre un vorbitor de engleza?
    culmea care este? ca si-a inchipuit ca o paote face.

    • Sora Elisa, eu sunt un amarit de crestin care a gasit ca Dumnezeu il iubeste asa cum este. Eu nu pot avea pretentii nici macar pentru versiunea Cornilescu, biblie care m-a facut sa inteleg ca este de mare trebuinta relatia cu Dumnezeu.D-apoi sa mai compar, sa mai relationez, ce? Fi linistita ca si in urmatorii ani (Remus eu cred ca mai sunt ceva ani de citi biblia si de rugaciune) tot versiunea Cornilescu voi folosi. Mult har si pace tie si tuturor fratilor ,indiferent ce versiune a bibliei vor folosi.

  24. Frate Ionescu,

    toata lumea internationala vorbeste despre o evolutie negativa a timpului viitor pe plan international si unii de aici spun ca, eu vorbesc aiureli !!!
    Pai cum poate cineva sa conteste ceea ce a descoperit Dumnezeu ca, se va intampla in curind, cand lumea fierbe, asa cum este intitulata si tema din reportajul de mai jos ?

    http://www.tvr.ro/articol.php?id=117852

  25. @Remus, cine este fratele asta TVR? O fi tot ala care minte de dimineata pana seara?
    Intreaba si tu pe Dumnezeu daca te poti increde in „prorociile” „fratelui” TVR.

    Ce inseamna „lumea internationala”? Cum o fi lumea neinternationala?
    Batranii inainte erau mai dintr-o bucata si imi este rusine ca trebuie sa fac eu pe batranul:
    Frate drag, apuca-te de lucruri serioase, altfel risti sa te impiedici in continuare in toate nimicurile. Cate despre TVR, fii pe pace, de acolo putine lucruri adevarate poti auzi.
    Sincer, mi se pare rusinos din partea unui adult si crestin sa tresara asa la stiri TV si sa amestece lucrurile in halul asta.

  26. oare cat mai e din 100 de metri tNetanyahu: Iran has decided to become a nuclear state. Action needed before it is too late.
    DEBKAfile Exclusive Report January 19, 2012, 6:56 PM (GMT+02:00) Tags: Binyamin Netanyahu Barack Obama Iran nuclear US chief of staff Ehud Barak Leon Panetta ri.
    Iata ca actiunile n-au stagnat si se misca.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: