iPAD3 – ÎMI TREBUIE?

Sigur că da! Se apropie ziua mea de naștere și n-am ce face ( 🙂 ), cadoul e cadou… Trebuie să admit că am un iPAD2 destul de nou-nouț care are tot ce-i trebuie. Îmi pare rău că l-am primit (iar, cadou de la fetele mele) prea devreme. În așteptarea marelui iPAD3 se vând vechiturile la prețuri de nimic.

Când mi-am cumpărat primul calculator personal credeam că îl voi avea 20-30 de ani. Primul celular (un fel de cărămidă)? Laptop? Tehnologia avansează milimetric storcându-ne buzunarele. Nu mai vorbim de programele din ce în ce mai performante care apar pe piață fierbinți de pe masa inventatorilor… Da, sigur că da!

Cu ceva timp în urmă am hotărât să avansez din trei în trei, adică să las să treacă două și să-l cumpăr pe-al treilea. Cred că am mai scris o dată despre un prieten de-al meu care mi-a spus că așteaptă după ultimul model. M-am uitat în această seară la vechea mea tabletă și arată foarte bine, ca nouă. Nu mai puteau să aștepte cinci, șase ani? Tot pe 7 Martie!

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

10 răspunsuri to “iPAD3 – ÎMI TREBUIE?”

  1. Challenge:…..NU VA TREBUIE……cititi postul de mai jos si apoi vedeti din nou daca chiar va trebuie. Alegerea e a dumitale!

    http://bilioi.wordpress.com/2011/12/23/the-gift-of-giving/

  2. Frate Cristian,
    imi vindeti mie „in numele Domnului vechitura” ,si dupá aceia sánteti indreptátit sá asteptati „nou noutul”.

  3. Smartphone, iPhone, iPOD, iPAD1, iPAD2, iPAD3……..i, i, i, what’s all this „i” business? 🙂

  4. :)) adevarat,nici nu apuci bine sa te obisnuiesti cu ele,sa inveti sau sa folosesti tot ce poate sa faca caci a si iesit altul si lumea il vrea doar ca sa-l aiba pe ultimul…e in trend…must have…sau din astea

  5. Domnul sa va binecuvinteze pentru lucrarea pe care domnul v-a dat-o

  6. Eu am un laptop dell inspiron vechi şi sunt foarte mulţumit de el. Nu-mi trebuie telefon cu ecran tactil deoarece utilizez player-ul şi funcţii de apel fără să-l scot din buzunar. Noutăţile mi se par frumoase, dar nu ştiu dacă mă avantajează cu ceva. Ca să mai schimb ceva, inloc să iau alt telefon, i-am schimbat culoarea aceluiaş.

  7. parerea mea este ca vechitura aceea de ipad 2 sa o faceti cadou persoanei care va visiteaza blogul „a millionth time”… 🙂

  8. Mai am o idee
    Faceti cadou Ipad-ul celui mai avid cititor al blogului dumneavoastra…. care este (…)
    CIteste asa de atent ca observa pina si virgulele

Lasă un răspuns

