O ZI A EXTREMELOR…

Dimineața am participat la serviciul funeral al unui frate de 85 de ani, tatăl mai multor familii din biserica noastră. Demnitatea familiei îndoliate (peste 100 de urmași) a fost remarcabilă. Atmosfera a fost impresionantă, parcă asistam la decorarea unui veteran. După masă am primit vestea că un frate de 66 de ani a plecat la Domnul în urma unui masiv atac de cord. Așa, din senin! Soția și copiii sunt devastați. Un om deosebit de iubitor, blând, adorat de cei dragi! Seara am fost cu ei după ce în prealabil am participat la o… logodnă. Doi tineri pentru care și la bucuria cărora nu puteam să nu zâmbesc. Între timp am aflat că pastorul Cornel Lela din Vancouver, Canada, a suferit un atac de inimă și este în stare gravă. L-am întâlnit nu demult la Seattle, ca de obicei plin de vigoare și de râvnă pentru Domnul. Mâine dimineață vom avea la biserică nu mai puțin de patru binecuvântări de copii, unul fiind strănepotul patriarhului înmormântat astăzi. Ce să fac cu atâtea emoții…

Cert este că niciun subiect nu mi se pare suficient de relevant acum, așa că vă las peste weekend cu gândul că așa arată viața… Poate veți fi motivați să rostiți o rugăciune pentru toate aceste familii!

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

4 răspunsuri to “O ZI A EXTREMELOR…”

  1. Domnul sa se indure de fratele Cornel Lela.Suntem alaturi si de familiile indoliate,Dmnul Isus sa le mangaie.

  2. Fr. Ionescu trebuie sa plingem cu cei ce pling , dar si sa ne bucuram cu ceice se bucura ,asta este viata .

  3. Trebuie sa fim optimisti si sa incercam sa privim partea plina a paharului

  4. Fr.Ionescu last evening i met your daughter in portland God bless her .

Lasă un răspuns

