EROII SLAVEI – CORUL DE TINERI, BISERICA BETEL, LOS ANGELES

Corul de tineri al Bisericii Penticostale Bethel din Los Angeles, păstorită de colegul și prietenul meu Nelu Prunean. În această biserică sunt membri părinții mei și fratele meu Ben cu familia.

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

3 răspunsuri to “EROII SLAVEI – CORUL DE TINERI, BISERICA BETEL, LOS ANGELES”

  1. Ajuta-ne, Doamne sa ajungem cu totii acolo. Inaltatoare cintare!

  2. Mie mi-a placut cel mai mult aceasta cantare din vol. 10 Speranta si prietenii – Maieru, acolo sunt si unii dintre eroii credintei care marturisesc cum a fost credinta in tineretea lor.
    http://www.muzica-crestina.ro/video/10035/speranta-si-prietenii-vol-10-maieru-eroii-slavei-vin-acum-acasa

  3. Sunt un credincios crestin-orthodox, dar va marturisesc ca mi-a placut nespus cantecul „Eroii Slavei” pe care l-am vizionat acum.
    Va multumesc.
    Domnul sa v-ajute!

    Nicolae Dan . Rusu

Lasă un răspuns

