DE AZI ÎNAINTE ZBURĂM MAI LINIȘTIȚI

Sunt destul de obișnuit cu zborul cu toate că, am spus-o de multe ori, nu-mi place. Mai demult mi-era cam frică. Dacă în România și de acolo spre America nu am avut probleme, abia după aceea am aflat că avioanele se mai și prăbușesc. Ce ți-e și cu informația liberă din occident! Acum m-am resemnat. Dacă trebuie zburăm! Dar cu mult mai mult curaj, fiindcă cercetătorii în domeniul aviației sunt în curs de dezvoltare a unui program de pregătire în sistemul virtual de totală realitate, a celor aproximativ 500,000 de piloți și vreo 600,000 de ingineri de întreținere necesari operațiunilor de deservire a miliarde de zburători în următorii 20 de ani.

Documentarul video AICI.

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

2 răspunsuri to “DE AZI ÎNAINTE ZBURĂM MAI LINIȘTIȚI”

  1. Ideia e buna ,dar cei fricosi sa sta acasa , accidente se intampla si acolo,ce nu au prevazut si nu pot sa controleze,urmatorul minut in care pilotul poate deveni bolnav,ori multele neprevazute ale universului si masini de zbor.Ce a-ti omis sa spuneti in articol caci va urcati in avion si va lasati in grija Domnului,orice se va intampla trebuie sa fiti gata de marele zbor.Intrebarea care mi-o produce articolul;fr.Cristian Ionescu esti pregatit pentru marele si finalul zbor,dupa cate spui de zborurile de aici iti este frica,dar..?zbor la care technica avansata nu are acces si nu va avea niciodata ci mai degraba un simplu om care a avut o intalnire personala cu Marele Pilot.

  2. Mie imi trebuie doar o parasuta si pot spune ca sunt mai mult decat multumit, mi se pare cea mai sigura masura…
    Bineinteles ca ma incred in mariile avione pe cand in avioanele mici cele ce transporta maxim 4 persoane nu imi ofera incredere…
    Cele cu elice in fata mai exact.

Lasă un răspuns

