BISHOP E. W. JACKSON, CEL MAI CURAJOS OM DIN AMERICA

Am primit link-ul de la prietenul Gabi Bogdan și… l-am vizionat de mai MULTE ori. Mai întâi nu mi-a venit să-mi cred urechilor, apoi am rămas cu satisfacția că mai sunt și astfel de oameni pe lumea asta. Este în limba engleză, îmi pare rău, dar pentru cine înțelege sau are un traducător (doar 4 minute), se merită! E. W. Jackson este un om curajos, poate cel mai curajos om din America. Cei care trăiesc în această societate știu ce vreau să spun cu asta și îmi vor da dreptate…

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

11 răspunsuri to “BISHOP E. W. JACKSON, CEL MAI CURAJOS OM DIN AMERICA”

  1. Frate Cristi am ascultat un comentariu de 12 minute Emult mai pe larg Eu nu ma pricep la electronica dar va scriu unde puteti gasi comentariul pe You Tube E W Jackson Exodus Now Merita expus sal asculte citi mai multi Dumnezeu sa va binecuvinteze

  2. The election super bowl

    Obama : bad for morality , bad for the economy ,bad for the Gospel
    Romney: better for morality , good for economy, bad for the Gospel

    Romney- Obama 2-0

    Romney plays for the MORMON team
    Obama plays for MORON team

  3. esti de acord cu mine ca SUA, este una dintre fiarele apocalipsei??

  4. America este fiara care se ridica din pamant.

  5. Anonim, cum te cheama? Cred ca stii ce esti pe un blog crestin.
    Biblia (daca o citesti) scrie ca cine binecuvinteaza pe Israel, va fi…… in nici un caz fiara Si Dumnezeu nu se contrazice. Nu crezi? Ca sa faci afirmatii legate de .ce va sa fie, este bine sa ne rezumam strict la cuvintul biblic. Asa cred eu, anonimul Mihail.

  6. In acest intuneric general, se pare ca nu mai conteaza de unde vine fiara;
    nu suntem nici noi in Romania mai feriti de apropierea momentului sfirsitului;
    dragostea celor mai multi s-a racit.

    PS>
    leonard Ravenhill:
    sfatuiesc pe fiecare student al Bibliei
    Cumparati toate cartile pe care le-a scris Tozer si digerati-le.
    Sa ma rog cu el a insemnat sa fiu in Locul Sfint.”

Lasă un răspuns

