CREDO TV VIS-A-VIS DE MANIFESTĂRILE DE LA BAIA MARE

banner-credo-tvACEASTĂ POSTARE ESTE PUBLICATĂ CU APROBAREA ȘI REPREZINTĂ PUNCTUL DE VEDERE OFICIAL AL CONDUCERII CREDO TV.

Așa cum menționam într-o postare anterioară, realizarea a două emisiuni cu Sunny Tranca acum trei, patru ani a devenit un subiect de discuție al echipei Credo TV, reconsiderând criteriile de producere de emisiuni și selectare a invitaților noștri. Trebuie să menționez că în conducerea acestui post de televiziune sunt oameni echilibrați, maturi și cu o viziune decentă și clară cu privire la ceea ce poate sau nu să apară pe micul ecran sub egida unei instituții evanghelice românești.

Din când în când – pentru că televiziunea este o activitate dinamică, într-un mediu de cele mai multe ori volatil – se strecoară în mod inadvertent greșeli care întotdeauna generează un proces de reevaluare a acestei dinamici, cu dorința de a respecta cât mai fidel principiile Sfintelor Scripturi și comunitatea pe care dorim să o reprezentăm.

Așa s-a întâmplat și în acest caz. Comunicarea între membrii conducerii și echipa din Cluj, Târgu Mureș și Chicago a fost intensă. Doresc doar să public un fragment care descrie momentele de părtășie și rugăciune a echipei din Cluj înainte de a începe, ieri, ziua de lucru la sediul Televiziunii Credo:

”Ieri dimineață, mi-a trimis un prieten link-ul și am vizionat filmarea de la Baia Mare. Ne-am exprimat cu toții dezamăgirea vis-a-vis de Sunny și de cei care au ajuns să practice public asemenea manifestări. Am scos imediat emisiunea și cântecul lui Sunny, realizate la Cluj, din grila Credo și de pe YouTube. Precizez că imaginile de pe YouTube, acelea în care se cântă și se dansează maramureșenește, nu sunt filmate de Credo TV. Aseară am primit și mesajul dumneavoastră. De asemenea și fratele Berghianu a dezaprobat prestația…
În urmă cu 4 ani, Luiza Ghica a realizat la București, în cadrul emisiunii „O viață nouă”, un episod cu Sunny care ne-a impresionat prin mărturia lui, având un comportament foarte bun. Știind că-i compozitor și interpret, l-am invitat acum trei ani și la emisiunea „Dincolo de muzică și versuri”, unde de asemenea a avut o prestație foarte bună și normală. Cântecele din cadrul emisiunii sunt editate în așa fel încât să poată fi difuzate și separat, ca videoclipuri. Clipul cu Sunny a fost difuzat ultima dată în Noiembrie 2012 și vă garantez că nu va mai fi pe Credo TV. 
Ne pare rău de derapajul în timp al lui Sunny și vă asigur că dacă avea asemenea manifestări înainte de a fi invitat la Credo, nu am fi colaborat cu el sub nicio formă.
Azi dimineață, dupa câteva mici discuții pe aceasta temă și rugăciunea cu echipa, intrând în birou am deschis Biblia și mi-am aruncat privirea pe primul verset unde s-a deschis (metoda aceasta nu este un obicei). Am rămas uluit când am citit Eclesiastul 7:5, „Mai bine să asculți mustrarea înțeleptului decât să asculți la cântecul celor fără minte”.
Iosif Mureșan, Director Credo TV
Cluj Napoca, România

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

19 Răspunsuri to “CREDO TV VIS-A-VIS DE MANIFESTĂRILE DE LA BAIA MARE”

  1. Corect si intelept a fost atitudinea criticilor,deoarece acest Video produce multa confuzie intre credinciosi dar mai ales intre necredinciosii din lume!

  2. Frate Ionescu,
    ———
    Mulțumesc, am luat notă, se comunică.

  3. Manuela ~faith-hope-love~ Răspunde 25 Ianuarie 2013 la 1:24 PM

    Brother Ionescu,
    It is encouraging what Credo did, but we are sincerely hoping that they will take a long, hard look at the music they are promoting and perform more thorough cleaning, especially in „Dincolo de muzica si versuri”!!

    • As I have said, the leadership is taking a long, hard look at everything. I have to tell you though, if there is a matter of preference, Credo will accomodate different tastes and styles, as long as it’s not exaggerated to the point where the flesh rather than God is satisfied.
      I believe this is fair and reflects the balance we owe to The Lord and to our community. We understand that many times we have to walk fine lines which require much wisdom and discernment.
      But we welcome everybody bringing suggestions and pointing out mistakes, as they are inevitable in a work such as ours.
      God bless!

    • Pai Manuela faith and hope gets her post published, gets an answer, even though her post is more critical than mine… I might just start writing under the name „Gabriela” 🙂

      Mai incerc odata….intr-o forma prescurtata:
      Controversa artificiala.. ce face Sunny in Maramures este ca spirtul medicinal (bautura preferata pe acolo ) : efect local fara consecinte in restul tarii

      Si daca chiar as avea de ales , mai bine o HORA ROMANEASCA decit dansurile erotice practicate in multe biserici americane ( si la Peniel )

  4. Nu cred ca mai este de zis nimic ; daca el, Sunny nu se simte alaturi de mesajul divin….
    Ne ramane tacerea.

  5. Pacea D-lui sa fie peste toti acei care slujesc lui D-zeu cu scumpatate ,cu frica si smerenie. Imi permit si eu sa adaug un comentariu asupra acestui (grup sau biserici), cred ca ati observat ca in mijlocul lor nu sunt decit tineri ,nu veizi nici un (Batrin) om cu inteleptiune care sa ia parte la asemenea intilniri ,mi se pare normal . Ei cinta ca nu se tem de drac, dar ma intreb oare dracul nu este chiar acolo in mijlocul lor?

    • Ati observat un lucru mic dar foarte important. Multe din aceste biserici „noi” carismatice sunt formate dintr-o singura generatie.

      John MacArthur are un video in care discuta cat de important este ca o biserica sa fie multi-generationala (3-4 generatii) pentru multe motive.

      Familiile trebuie sa se inchine impreuna… nu copii la o biserica, parintii la alta, bunicii la alta!

  6. Felicitarile mele pentru Credo Tv. Dumnezeu sa ii binecuvinteze in misiunea incredintata!

  7. Si ce bine ar fi fost daca Sunny s-ar fi oprit la cantarea asta (…)

  8. Comentariul meu nu are relevanta dca nu aprobati si link-ul cu o cantare decenta, frumoasa, linistita, cantata de Sunny. Daca nu este posibil, atunci cititorii ar trebui sa asculte cantarea pe youtube (…)
    –––––––
    Scopul nu este de a face o deosebire între ce a făcut Sunny bine sau rău, ci în a demasca un curent al cărui exponent este. Mă tem că tot ce a fost cândva bun a fost compromis deoarece era doar o momeală pentru platforma de mai târziu, o neprihănire care va fi uitată. Vezi Ezechiel 33.
    Cât privește insistența dvs. de a posta alte secvențe muzicale, fiți liniștit, sunt ușor de găsit pentru cei ce le doresc…

  9. Miscarea carismatica a avut mult de suferit datorita duhurilor rele patrunse intre ei, lucru de care ei nu sunt constienti. Drept exemplificare va ofer 2 linkuri despre grozavia la care s-a ajuns.


    • acest videoclip nu releva miscarea bisericilor carismatice din Timisoara si da se pare ca unii sau ratacit cautand o alta cale spre Dumnezeu dar trebuie bine cercetat exact cum spune Scriptura :”cercetati toate si pastrati ce este bun”nu loviti in totate bisericile neoprotestante moderne

  10. Lucian Nica , multumesc pt acest material video ! Mai clar decat asa nu se poate … in special ca este prezentat de un frate fost carismatic . P.S. – sunteti cumva fiul dr Nica din Timisoara ?

  11. Mardar Alin - Flavius Răspunde 13 Iunie 2013 la 7:35 PM

    Apoi le-a zis: „Bărbaţi israeliţi, luaţi seama bine ce aveţi de gând să faceţi oamenilor acestora.

    36 Căci nu demult s-a ivit Teuda, care zicea că el este ceva, şi la care s-au alipit aproape patru sute de bărbaţi. El a fost omorât, şi toţi cei ce îl urmaseră au fost risipiţi şi nimiciţi.

    37 După el s-a ivit Iuda galileeanul, pe vremea înscrierii, şi a tras mult norod de partea lui: a pierit şi el, şi toţi cei ce-l urmaseră au fost risipiţi.

    38 Şi acum eu vă spun: „Nu mai necăjiţi pe oamenii aceştia, şi lăsaţi-i în pace! Dacă încercarea sau lucrarea aceasta este de la oameni, se va nimici;
    Prov 21.30; Isa 8.10; Mat 15.13;
    39 dar dacă este de la Dumnezeu, n-o veţi putea nimici. Să nu vă pomeniţi că luptaţi împotriva lui Dumnezeu.”

    Shalom.imi cer iertare ca intervin dragii mei.Vreau doar sa incerc sa spun cateva afirmatii cu toata dragostea prin care nadajduiesc sa nu supar nimeni.
    1.Cred cu tarie ca daca lucrarea este de la diavolul va fi nimicita.
    2.Daca este de la Dumnezeu nu o puteti nimici.
    3.Cred ca DUmnezeu ne cheama pe toti sa fim dragoste precum El insusi este Dragoste.
    4. 1 Ioan 5:16 „Dacă vede cineva pe fratele său săvârşind un păcat care nu duce la moarte, să se roage; şi Dumnezeu îi va da viaţa, pentru cei ce n-au săvârşit un păcat care duce la moarte. Este un păcat care duce la moarte; nu-i zic să se roage pentru păcatul acela.”(Aici conform comentarilor dumneavoastra ,eu nu spun ca Sunny a pacatuit,il las pe Dumnezeu sa fie Judecatorul) Rugaciunea schimba totul…Decat sa fii aruncat cu critici,eu cred cu tarie ca Dumnezeu ne cheama sa ne plecam genunchii pentru fratii nostri si surorile noastre.
    5.Va rog in Numele Lui Isus numai numiti inchinarea …interpretare.Dumnezeu are inchinatori nu interpreti!!!
    6. Cu toata dragostea si respectul!Lasati-L pe El sa faca dreptate.Caci noi suntem subiectivi!in sensul in care mi-asi dori sa nu puneti credibilitatea postului de televiuziune in balans cu criticare sufletului unui frate pentru care a murit Isus Crisos. Caci care sunt ai Lui vor cunoaste glasul Lui prin intermediul postului dumneavoastra. 14 Eu sunt Păstorul cel bun. Eu Îmi cunosc oile Mele, şi ele Mă cunosc pe Mine,
    2Tim 2.19;
    15 aşa cum Mă cunoaşte pe Mine Tatăl şi cum cunosc Eu pe Tatăl; şi Eu Îmi dau viaţa pentru oile Mele.
    Mat 11.27; Ioan 15.13;
    16 Mai am şi alte oi, care nu sunt din staulul acesta; şi pe acelea trebuie să le aduc. Ele vor asculta de glasul Meu, şi va fi o turmă şi un Păstor.

    Fiti binecuvantati ! Psalmul 136.Smile4Jesus

Trackbacks/Pingbacks

  1. Credo TV – respinge slujirea de tip show a lui Sunny Tranca « ARMONIA MAGAZINE – USA - 26 Ianuarie 2013

    […] CREDO TV, în urma tam tamului făcut de show -urile de la Baia Mare, și-a exprimat un punct de vedere ferm, cum era și de așteptat din partea creștinătății evanghelice ( Sursa: https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/01/25/credo-tv-vis-a-vis-de-manifestarile-de-la-baia-mar…) […]

Lasă un răspuns

