CÂTEVA ZILE ÎN REPUBLICA MOLDOVA

Chisinau

via Moldovagate.com

Cu ocazia unei conferințe pentru familii la Biserica Filadelfia – Chișinău și o conferință pastorală a Uniunii Penticostale, am răspuns invitației fraților și, împreună cu Doru Gîrboan, slujitor și cântăreț în biserica noastră, vom călători spre Republica Moldova pentru o săptămână.

În limita posibilităților și a timpului, voi încerca să postez câte ceva despre această vizită. Suntem și pe această cale recunoscători fraților și surorilor de la Biserica Elim – Chicago care, prin contribuțiile lor generoase au făcut această călătorie nu numai o vizită de slujire ci și misionară și caritabilă.

Ceea ce cunosc despre lucrarea din Republica Moldova este că impresionează prin elanul, eforturile susținute și viziunea clară și realistă pe care o au liderii și bisericile pe care le conduc.

Rugați-vă pentru noi și, cu ajutorul Domnului, pe curând!

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

12 răspunsuri to “CÂTEVA ZILE ÎN REPUBLICA MOLDOVA”

  1. Domnul sa fie cu voi si sa va poarte de grija si la intoarcere

  2. Multumim din suflet pentru postari sun adevarate oaze de ape in acest desert al lumii,Domnul sa va binecuvante biserica.FAM.BOGA..MADRID.

  3. Frate Cristi și frate Doru,
    Mă rog Domnului să fie cu voi și să se folosescă de voi în acestă lucrare.
    Vă transmit cu toată încrederea Psalmi 121:8 ”Domnul te va păzi la plecare şi la venire”

  4. In Chisinau, chiar in oras, m-am nascut acum o mie de ani:)))
    acolo am lasat casa, ciinele singur in curte, toate lucrurile, si
    am venit in Romania.
    Aveam doar un an si 4 luni, pe drum l-am pierdut si pe tata,
    raminind cu mama si cei cinci frati ai mei mai mari,
    sora mai mare avin 10ani.

    • WOW….acum inteleg de ce nu ne potrivim mai la nimic….apopo de ciine, si el mai traieste?

      • O, nu stiu, pacat de el, ciinii sunt mai credinciosi stapinului decit noi Stapinului nostru;
        nu mi-a ramas in minte, eram prea micuta, nu stiu nici cind a murit tatal meu in bombardament;
        dar m-a impresionat cind ai mei au povestit cum a simtit bietul ciine , care plingea asa cum o fac si ei,
        ca ramine singur(o vecina urma sa-l hraneasca, fara a-i face poze. 🙂
        dar , daca aveti pe cineva care merge pe acolo, va dau adresa sa aflati daca mai traieste , si el . 🙂
        „nu ne potrivim mai la nimic” se intimpla cind nu ai acelas DUH !
        ma bucur ca sunt in acelas Duh cu fr Ionescu, Lascau, Paul Dan; Marius Cruceru , mai am si citeva surori scumpe, care iubesc numai Adevarul,daaa,
        ma bucur pt asemenea frati;
        iaca asa intarita fiind ,mai suport si jignirile „celor” care „ma iubesc”
        Noroc ca nu s prea multi. 🙂
        Sa nu le tina Domnul in seama pacatul.

  5. Frate CRISTIAN Domnul isus sa va binecuvinteze calatoria sa va pazeasca de oameni rai Eu am o fata cu fam care lucreaza ca MISIONARI in REPUBLICA MOLDOVA in orasul BALTI E mare nevoie de lucratori SECERISUL E MARE dar lucratori ……….GOD BLESS YOU

Lasă un răspuns

