DUȘMANILOR MEI DE PRETUTINDENI

Am primit de la fratele Remus următorul mesaj:

Iata aici un articol publicat pe site-ul (…), prin care satana si-a inceput campania de defaimare si care arata o mare lipsa de maturitate spirituala, dar in acelasi timp si de dragoste. Imi pare rau pentru dvs. frate Ionescu, dar mergeti inainte si nu dati inapoi oricat ati avea de suferit! Satana se ridica impotriva tuturor celor ce promoveaza adevarul si evlavia !

Văzusem articolul fiind alertat ieri și i-am răspuns… fratelui Remus și oamenilor de bine, că dușmanilor le va răspunde Dumnezeu (bine, i-am interpelat… retoric):

Da, am văzut…
Deci, singurul lor argument este că sunt… norocos că am timp?
Insinuarea mizerabilă ar fi că nu mă țin de ceea ce ar trebui să fac. Dar de ce acești deștepți introduc ora (chiar mai puțin, în cele mai multe zile și rareori mai mult) mea de blogging în timpul alocat slujbei mele. Din 24 de ore într-o zi, pentru plata pe care mi-o afișează cu multă invidie și răutate, cât ar trebui să lucrez, 8 ore, hai 10, poate 12 ore? Uite, zicem 12! Rămân încă 12 după 12 ore de slujbă. Eu dorm 4,5 ore pe noapte, mi-ajung, nu pot mai mult. Dar, hai, zicem 8 că așa ar vrea ei, ca să dovedească faptul că nu ar trebui să am timp de blogging. Mai rămân 4 ore: o oră pentru mese! Din TREI ORE, (am voie să le zic TIMPUL MEU LIBER?), îmi pot permite stimați și dragi dușmani să bloguiesc o oră, uite, două sau poate toate trei? Păi până și cei mult compătimiți în acel articol că lucrează din greu au dreptul zilnic la timpul lor liber, nu? Mie de ce îmi plasează ora sau orele de blogging dacă ar fi două (măcar că nu sunt) în timpul orelor de slujire, că adică nu mi-aș îndeplini-o și nu în timpul de somn (de unde ar putea liniștiți să taie vreo trei ore) sau cel liber de care și așa nu am nevoie…
Vă spun eu de ce: de ciudă verde! Asta fac oamenii atunci când turbează!
Și, fără să atac personal pe cineva, eu am denunțat curente și fapte, lucruri care se ridică împotriva credinței și Scripturilor. M-am legat eu vreodată de salariile lor, de familiile lor sau de viața lor? Nicidecum, niciodată!
Dar tocmai adevărul face ca acestor oameni să li se suie sângele la cap și să reacționeze așa.
Am un mesaj pentru ei: NU POT FI INTIMIDAT nici de cel ce a scris acel articol nici de cei ce l-au publicat!
Aici sunt și aici voi rămâne!
Nu am ținut niciodată la funcții și nu-mi fac slujba pentru bani (am făcut-o și atunci când lucram zece ore pe zi din greu la muncă fizică fără un bănuț de la biserică). Că acum sunt întreținut de Biserica Elim, asta vorbește despre bunăvoința și maturitatea acestor frați, nu de faptul că ar fi naivi și păcăliți, iar eu aș fi norocos. Probabil autorul și cei de la pași și pe unde s-a mai publicat nu au auzit de binecuvântare.
Dar, ca să revin, nu îmi fac slujba pentru bani și mai aveți o problemă stimați dușmani: EU CONSIDER PREZENȚA MEA ÎN ACEST SPAȚIU O SLUJBĂ!
Cu alte cuvinte, pe lângă cele 12 ore de slujbă pe zi, adăugați încă 3 de la somn (8 sunt prea multe) și încă 2 de la liber (deși una ar fi de ajuns pentru blogging) și astfel, vă mulțumesc frumos că ați spus la toată lumea că slujesc 17 ore zilnic (din 24).
Fiți binecuvântați (am vrut să zic norocoși, dar am biruit ispita!) de Domnul și mai gândiți-vă…

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

34 Răspunsuri to “DUȘMANILOR MEI DE PRETUTINDENI”

  1. După părerea unor psihologi orice om sanatos are trebui să aibă un hobby. Face bine la minte, la suflet… îl normalizează.

  2. Frate Ionescu,

    Autorul articolului care va vorbeste de rau, stie bine ca romanii sunt buni meseriasi si vrednici. In cele mai multe cazuri salariul minim (nu maxim )care il au este de $ 3000. Cat despre cei ce rascheteaza parchetul acestia sunt printre cei mai prosperi. Desigur sunt sunt si exceptii.

    Iata ce li se potriveste acelor care se ridica plin de venin impotriva pastorilor care iau pozitie impotriva apostaziei:

    Romani cap. 3

    11 Nu este nici unul care să aibă pricepere. Nu este nici unul care să caute cu tot dinadinsul pe Dumnezeu.
    12 Toţi s’au abătut, şi au ajuns nişte netrebnici. Nu este niciunul care să facă binele, niciunul măcar.
    13 Gîtlejul lor este un mormînt deschis; se slujesc de limbile lor ca să înşele; supt buze au venin de aspidă;
    14 gura le este plină de blestem şi de amărăciune;
    15 au picioarele grabnice să verse sînge;
    16 prăpădul şi pustiirea sînt pe drumul lor;
    17 nu cunosc calea păcii;
    18 frica de Dumnezeu nu este înaintea ochilor lor.

    Indemn credinciosii de la Elim Chicago sa inconjoare pe pastorul lor curajos cu rugaciuni. Sunteti si pe lista noastra de rugaciune!

    Paul Dan

  3. Frate Ionescu, va sustinem in rugaciune! Suntem si noi de partea dumneavoastra si a Adevarului!
    Improscarile cu vorbe si atacurile ce vi se aduc in urma sustinerii Adevarului, sunt de fapt directionate inspre Dumnezeu, pentru ca dumneavoastra sunteti doar mesagerul. Vai de cei ce lupta impotriva lui Dumnezeu!

  4. Frate Ionescu ai 10 copii esti crdincios lui Dumnezeu tu si casa ta Te straduiesti sa traiesti ceia ce spui din cuvintul lui Dumnezeu Nu orcinne poate asta. Si daca cineva te vorbeste pe la spate cu siguranta ca esti inaintea lor.Domnul sa te binecuvinteze si sa te intareasca pe tine si ai tai.

  5. Acestui Nemes Valentin din Chicago, Illinois, care are un tupeu nerusinat i-as spune asa:

    Ca unul, care locuiesc in Germania nene Nemes si care stiu ce inseamna costuri de trai in occident, hai sa-ti impart eu cei 6000$ pe luna ( pentru care faci mare tam tam ) daca eu as fi in locul fratelui Ionescu, 12 persoane in familie ( excludem faptul ca una din fetele fratelui s-a casatorit si probabil nu mai locuieste impreuna cu ei ) !
    Deci in primul rand costurile cu alimentele, produsele de stricta necesitate, ( la 12 persoane ) si cheltuieli cu imbracaminte, s-ar ridica undeva la 4000$/luna . Deci asta ar insemna o medie de 333$ per/persoana ( la economie ). Deci, din 6 mii mai imi raman 2000$. Asigurararea medicala lunara in sistem privat m-ar costa la doi adulti la asemenea venit in jur de 1000$ pe luna, in care sa cooptez si pe cei 10 copii, devenind coasigurati medical prin asigurarea parintilor. Deci mai imi raman 1000$. Asigurarea de pensie in sistem privat m-ar costa cam 500$/luna. Deci imi mai raman 500$. Din 500$ mai am alte cheltuieli auxiliare care ar mai fi asa: cheltuieli de intretinere a masinii: impozit anual la un motor diesel de 2000 cm3 ar fi peste 300$, consum motorina undeva 100$ lunar, asigurare obligatorie 60-65$ lunar,alte cheltuieli de intretinere a masinii ( revizie periodica, reparatii si piese de schimb ), care toate la un loc depasesc 300$/luna ( plus uzura si pierderea din valoarea masinii ). Deci, mai am telefon, internet, alte asigurari etc,etc!!!!
    UUppss, ca mi s-au dus cei 6000$ si nu mai am bani de chirie !!! Cat ar costa chiria lunar la asemenea familie ? In jur de ( la economie sa zicem ) 1500$/luna !!! UUppss, da cine o mai plateste si pe asta !!! Dar eu n-as avea dreptul sa merg intr-o vacanta ( cel putin doua saptamani ) impreuna cu familia ca, sa-mi oxigenez creierii de barfele, defaimarile si loviturile primite in 11 luni de slujire, care s-ar ridica la 2500-3000$ ? UUppss, dar cine o mai plateste si pe asta ?
    Si acum nene Nemes din Chicago, Illinois, dimineata cand mergi la baie si te speli pe fata, da cu multa apa rece sa te, trezesti bine !!! Si daca calculatorul meu a gresit calculele, vino mataluta aici cu unul mai performant, sa vedem cat poate sa economiseasca domnia ta !!!

  6. As putea spune ca si apostolul Pavel: schilodeasca se odata cei ce va tulbura;
    dar n-o fac, pentru ca stiu ca stati tare pe Stinca, ca nu va pot tulbura masinatiile
    diavolului.
    El va mai racni, ca atit poate, dar va inghiti numai pe cei care il slujesc.
    Numai mila putem avea de cei care tot asa au procedat cu un alt frate,
    batjocura a fost de joasa factura,
    numai pentru ca a atacat indecenta in imbracaminte,
    crestini, Pasi?
    Pasi spre Satana, facuti cu buna stiinta.
    Isi aleg singuri osinda.
    Sincer, mi-e mila astazi de ei.

  7. Daca ai fii mai liberal nu ai supara atitia ,dar satanei nu-i place tonul pe care il folosesti impotriva lui GBY

  8. Becali a primit amenda ca a vorbit urit de neoprotestani,
    pe cei de la Pasi ii va amenda Dumnezeu Stapinul Universului
    si Tatal nostru!
    Fie-va mila cu frica!

  9. Titlul trebuia sa fie…” liberalilor de pretutindeni”… sau si mai bine „fariseilor de pretutindeni”

    The New Jewish Encyclopedia: “The Pharisees were ‘separatists’ in that they emphasized observance of such practices as ritual purity and tithing, which kept them apart from the less observant Jews. They were ‘expounders,’ encouraging a liberal interpretation of the Scriptures and the adaptation of its laws to the changing conditions of life. This contrasts with the Sadducees who adhered strictly to the letter of the Law” (376).

    He he he…interesant.. aceleasi obiceiuri….liberalii si farisei…aceleasi metode de atac…

  10. Draga frate Ionescu,
    cu toata smerenia imi permit sa va sugerez sa-i tratati cu respect pe toti oamenii care va vorbesc de rau. Noi trebuie sa ne luptam impotriva raului nu unii cu altii. Ar fi pacat sa ne cheltuim energiile in lupte inutile. Mai bine sa ne rugam pentru dusmanii nostri.
    ana
    anatatarandras.com

  11. Fr C.Ionescu , cand eram in armata circula mult zicala aceasta : un soldat destept doarme intr-o ora cat altul prostut in 8 ore ! Desigur , aceasta ” maxima” e fortat maximata , dar exista totusi oameni care , cu putine ore de somn dau randament mult mai mare decat altii , care dorm in nestire . Astia din urma au spor la barfa si amenintari . ––– Vis a vis de cei care va contabilizeaza timpul si viata doresc sa precizez ca sunt frati ,[ fara universitati ,dar plini de Duh ] care si-au insusit o viteza de scris si citit , dinamism in idei si expunerea lor–-de-a dreptul iesite din comun . Si sunt altii , cu doua sau 3 facultati ,care nu pot tine pasul cu primii . Lauda este a Domnului , pe unii EL , ii inzestreaza cu mai mult decat i-ar putea duce capul !––Multe din articole pe acest blog , sunt cu substrat si unii din noi le citesc si de 2 , 3 ori , ca sa prinda bine intelesul dar , problema e ca , dupa ce citesc articolul , in loc sa-si faca timp sa-si indrepte lucrurile , isi pierd vremea cu STRAMBATATI , obraznicie si curaj , fara adevar ! Acestia sunt preocupati de ” estetica uratului ”. Cele mai multe din aceste art. postate de dvs. , [care au incintat unele spirite ] erau deja pe videoclipuri sau dezbatute prin alte locuri , deci ar fi trebuit sa le creeze imunitate sau bataturi , dar le- ati expus la adevar si ati daramat ziduri………una e sa vorbesti cu indrazneala si obraznicie Neadevarul si alta e sa vorbesti cu indrazneala CEA CE DUMNEZEU A ROSTIT DEJA , asa ca Iosua : DOMNUL NE-A DAT IERIHONUL ! – [ desi nu cazusera inca zidurile ] P. S. Nu da-ti inapoi , caci mai multi sunt in rugaciune cu , cei ce vb adevarul , decat cu ceilalti .

  12. Domnule Ionescu,
    Dumneata l-ai contactat direct pe Barbosu sa-l confrunti inainte de-a scrie aici?
    Parca asa invata Biblia, nu? Sau preferam mai degraba sa ne dam rotunzi in spatiul public decat sa „indreptam” lucrurile?

    • Doamna Eliza,
      Barbosu nu mi-a greșit MIE personal.
      EL a ieșit cu anumite lucruri aberante în SPAȚIUL PUBLIC. Aplicați greșit Scripturile.
      Când Petru a fost prins în lanțul fățărniciei, Pavel l-a înfruntat public deoarece trebuia corectată o prejudecată periculoasă pentru biserică.
      Același lucru este și în cazul de față.
      A, să nu uit, sunt oameni care i-au atras atenția în particular, dar i-a sfidat.
      Chestia cu datul rotund este o obrăznicie și am lăsat-o doar ca să știți de ce veți ajunge la spam cu prima ocazie când veți fi impertinentă.

  13. Contactarea ucenicilor lui Mamona nu este biblica,
    ei sunt iubitorii banului, considerind evlavia o forma de
    cistig,neputind sa sufere invatatura sanatoasa, momind si pe altii,
    care s-au abatut de la adevar, neavind un cuget curat,
    pe care l-au pierdut si au cazut de la credinta.
    Timotei 1-19
    Pavel n-a spus, raoaga te pt.Imeneu si Alexandru
    ci”i-am dat pe mina satanei”
    oare de ce?

  14. „Daca sinteti batjocoriti pentru Numele lui Hristos, ferice de voi! Fiindca Duhul slavei, Duhul lui Dumnezeu Se odihneste peste voi.”

    Imi pare rau pentru sufletele ratacite care se pun in slujba satanei, dar ma bucur pentru fratii mei care sufera din pricina ca spun adevarul. Caci cei ce vor suferi impreuna cu El vor si imparati impreuna cu El. Domnul sa te intareasca frate Ionescu! Si pe tine frate Remus. Am vazut ca ai fost dat afara dintr-o „sinagoga” din pricina adevarului… Domnul sa fie laudat pentru harul dat.

  15. „…Astazi sunt multi slujitori care fug de la stapani” 1 Samuel 25:10.

    Frate pastor Ionescu, nu va luati dupa cei ce n-au stapan…va dorim sa mergeti inainte alaturi de Domnul si de Evanghelie! Domnul Dumnezeu sa va intareasca! Suntem alaturi de Dumneavoastra!

  16. Frate Ionescu, va rog sa lasati comentariul meu vizavi de fatarnicia acestui frate si sa nu-l stergeti! Acest tanar ne-a jignit intr-un mod nerusinat nu numai pe dvs., dar si pe mine si altii ca mine care vizitam si ne expunem parerile pe acest blog! La fel a facut si cu fratele (…)!

  17. ”Rar se întâmplă ca oamenii răi să fie și fericiți. Se otrăvesc cu propria lor răutate”

  18. Am sperat ca Dumnezeu v-a lumina mai multi pastori, evanghelisti si invatatori de scoala duminicala saimparta Cuvantul curat, drept si nepartinitor.Atunci cand Domnul isi ridica oamenii cu totul speciali in lucrare , cel rau nu sta cu mainile incrucisate.Dureros este faptul ca in loc sa ne adunam in jurul oamenilor lui Dumnezeu, aprobam prea usor orice deviere subtila de la Cuvant, ba ii gasim de buni si aducem argumente din Scriptura la anumite stari pe care le-au trait oamenii Bibliei.Aparita unor biserici independente de cult sau alte structuri de conducere a dat nastere prin manifestare si traire la libertinj, dezmat si nu sint rau de loc cind potr sa le numesc nuiste ”Sinagogi ale Satanei”.Daca uniipastori si oamenii influentii din biserici strabat distante enorme ca sa se documenteze de la pastorul Sam , sau de la Bill Johnson , cred ca sata spune totul despre ratacirea lor si aliunecarea din har din credinta. Multumin Domnului ca mai are oameni care predica Adevarul asa cum este el scris in Scriptura, nu cauta la fata omului , la mofturile si pretentiile unora firesti, reci si fara dragoste frateasca.Adevar trist frate pastor , caind bisericile din diaspora stranuta , cele din tara sint deja racite, virusate. Aud mereu expresia ca doar tinerii bisericii sint viitorul bisericii, inlaturindu-l pe Hristos din viata bisericii. Sa ne mai mre faptul ca isi impun punctele de vedere si pretentiile in biserica, Oare sa se sperie pastorii , ca ei tinerii vor parasii biserica? Daca da , atunci cu ce au fost hranitii tinerii nostri in biserica , la scoala duminicala?Da cred din toata inima ,dureros si ingrijorator, dar pe calea cea ingusta sint tot mai putini. Admir si va respect pentru ceea ce sinteti ci OM, apoi ca slujitor al Domnuluyi , chemat in aceste grele vremuri sa predicati Adevarul.Acele bisericii care pun in cirligelelor cafea. cozonaci si alte lucruricas sa momeasca pe oameni vor culege esec dupa esec. Este vremea sa fie vestit un post si rugaciune , iar pastorii sa plinga intre tinda si altar …

Trackbacks/Pingbacks

  1. 4 postări în Top 10 WP (01.03.2013) | Romania Evanghelica - 1 Martie 2013

    […] DuȘmanilor Mei De Pretutindeni (popaspentrusuflet) 8. Societatea de consum (lascaupetru) 9. Gigi Becali a fost amendat pentru […]

  2. Oscar prin sîrma ghipată | Vindecătoru - 1 Martie 2013

    […] MOTTO-MĂRŢIŞOARE: “Şi dacă cineva te vorbeşte pe la spate, cu siguranţă că eşti înaintea lor.” – Brother Joseph […]

  3. 5 postări în Top 10 WP (01.03.2013) | Romania Evanghelica - 1 Martie 2013

    […] DuȘmanilor Mei De Pretutindeni (popaspentrusuflet) 5. Despre înțelepciunea Bisericii (drezina) 6. Societatea de consum […]

  4. Postare Nr. 1 în Top WP (01.03.2013) | Romania Evanghelica - 1 Martie 2013

    […] DuȘmanilor Mei De Pretutindeni […]

  5. 10 postări în Top 100 WP (02.03.2013) | Romania Evanghelica - 1 Martie 2013

    […] DuȘmanilor Mei De Pretutindeni (popaspentrusuflet) 10. Fariseul și vocația istoriei (1) (lascaupetru) 24. Oscar prin sîrma […]

  6. 3 postări în Top 10 WP (02.03.2013) | Romania Evanghelica - 2 Martie 2013

    […] DuȘmanilor Mei De Pretutindeni (popaspentrusuflet) 9. Blogăritul pastoral – Zâmbetul de sâmbătă (lascaupetru) 10. […]

Lasă un răspuns

