O RUGĂCIUNE PENTRU MINE ȘI TOȚI BĂRBAȚII… (4 OCTOMBRIE, 2013)

Călătoresc azi spre Seattle unde particip două zile la o întrunire a bărbaților, organizată de 1st Romanian Pentecostal Church, păstorită de fratele și prietenul meu Vasile Antemie.

Trebuie să recunosc faptul că nu o dată mi s-a întâmplat să fiu personal surprins și confruntat de subiectele pe care le abordez, fie că este vorba de predici, seminarii sau chiar în timpul meu de devoțiune. Ce fel de soț și tată am fost până acum? Ce trebuia să fiu și să fac? Cum ar trebui să mă schimb de azi înainte?

Și uite așa, m-am trezit că în vreme ce voi încerca să-i învăț pe alții câte ceva, am eu însumi nevoie să-mi verific starea. Și să mă rog!

Doamne, recunosc greșelille mele ca soț: nu întotdeauna atent la nevoile soției mele, de multe ori prea ocupat și grăbit, uneori frustrat, crezând că nu sunt suficient înțeles atunci când, de fapt, trebuia să înțeleg eu însumi…

Ca tată, îmi reproșez că nu am fost mai sensibil, mai disponibil…

Doamne, sunt recunoscător că, până acum, în ciuda falimentelor mele, soția și copiii m-au făcut să arăt ca și cum aș fi cel mai bun soț și tată din lume! Doamne, ajută-mă să nu-mi fie mai dragă propria imagine decât sufletul, împlinirea și fericirea lor!

Câteva versete de referință pentru noi, bărbații:

”Bărbaţilor, iubiţi-vă nevestele cum a iubit şi Hristos Biserica şi S-a dat pe Sine pentru ea…” EFESENI 5:25

”Bărbaţilor, iubiţi-vă nevestele şi nu ţineţi necaz pe ele.” COLOSENI 3:19

”Bărbaţilor, purtaţi-vă şi voi, la rândul vostru, cu înţelepciune cu nevestele voastre, dând cinste femeii ca unui vas mai slab, ca unele care vor moşteni împreună cu voi harul vieţii, ca să nu fie împiedicate rugăciunile voastre.” 1 PETRU 3:7

”Şi voi, părinţilor, nu întărâtaţi la mânie pe copiii voştri, ci creşteţi-I în mustrarea şi învăţătura Domnului.” EFESENI 6:4

”Părinţilor, nu întărâtaţi pe copiii voştri, ca să nu-şi piardă nădejdea.” COLOSENI 3:21

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

3 Răspunsuri to “O RUGĂCIUNE PENTRU MINE ȘI TOȚI BĂRBAȚII… (4 OCTOMBRIE, 2013)”

  1. o sa fie transmis online?

  2. Domnul să umple lipsurile noastre cu harul Său. Mă rog să fii un vestitor bun la un subiect așa de important.

Lasă un răspuns

