APĂRĂ-TE, BARNEVERNET! DEFEND YOURSELF, BERNEVERNET!

Ofer mai jos din nou o legătură despre aceste organizații odioase! Nu e corect? Sunt informații false? Să se apere! Să le nege! Deocamdată, la adăpostul unor legi draconice și unei societăți obediente și incapabile de acțiune, Barnevernet tace și… face!

Să fie clar, dacă statul ia la bătaie pe cineva, mai întâi să spună de ce, să-și demonstreze acuzațiile și să explice de ce trebuie făcut ceea ce se face!

Suspiciuni de genul ”dar dacă au dreptate?” le joacă lor cartea! Până să aflăm, să ne informăm și să ne dumirim, ei și-au făcut treaba și atunci mai ajută-l pe om dacă poți!

ÎNTOTDEAUNA, INSTINCTUL MEU DE SUSPICIUNE VA FI ÎNDREPTAT CĂTRE GUVERN, IAR DREPTATEA VA STA DE PARTEA CELUI SLAB.

Dacă mi se va demonstra altceva, atunci stăm de vorbă! Deocamdată, Barnevernet acționează ca un criminal: ucide fără explicații!

Iată AICI modelul românesc.

Și iată și reacția (model… comun, nu?):

Adrian Ligia Miclea Am incercat inca de 2 zile sa ma interesez de acest caz , am sunat la primarie mi-au raspuns cam obraznic cei de acolo , mi-au spus sa sun la protectia copilului cei de acolo mi-au spus ça sa trimit un mail si sa cer  formatii ca prin telefon nu se dau informatii , am trimis mail dimineata si astept raspuns . Pe mine m-a daramat acest caz si am vrut sa vad daca este adevarat si sa stiti ça e adevarat, ce nu stiu inca este cauza pentru care s- a ajuns aici, sa vi la 4 dimineata sa trezesti o familie cu 9 copii din somn si sa iei copiii cu jandarmii este strigator la cer.

 

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

Trackbacks/Pingbacks

  1. “Povestea mea cu Barnevernet începe atunci când aveam doar 8 ani…” | ARMONIA MAGAZINE - USA - 10 Decembrie 2015

    […] Citiți  și (de Cristian Ionescu):  APĂRĂ-TE, BARNEVERNET! DEFEND YOURSELF, BERNEVERNET! […]

Lasă un răspuns

