NICI EU N-AM SOMN! DELOC! AȘA CĂ… CITESC:

CITIȚI ȘI VOI ȘI INDIGNAȚI-VĂ! STOP BARNEVERNET!

(Apăsați pe fraza de mai sus pentru accesare. Chiar dacă engleza e un pic ruptă, se înțelege foarte, foarte bine!)

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

3 Răspunsuri to “NICI EU N-AM SOMN! DELOC! AȘA CĂ… CITESC:”

  1. Cu cit am citit informatia pe atit am realizat ce imposibil este de a mai nadajdui ca acesti copiii vor fi intorsi la parinti; dar mi-am amintit cum Domnul a scos din Egipt poporul Israel, cum a scapat pe Sadrac, Mesac si Abednego de legea imparatului si pe Daniel din groapa cu lei; pe Iosif din inchisoare etc… Domnul nostru poate zguduii din temelii aceasta organizatie ca aceasta tara sa stie ca exista Dumnezeu si-i pasa de copiii lui care striga zi si noape si nadajduiesc in bunatatea Lui.

  2. Probabil că deja știți, dar acestă filozofie diabolică umanist ateistă ia amploare și în alte țări precum Anglia, https://www.youtube.com/watch?v=QRH1grAgvtc , Olanda: https://www.youtube.com/watch?v=BQcZAUXNcxs&feature=youtu.be și alte țări. Vezi https://ccpexposed.wordpress.com/ , site cu alte multe cazuri și informații. Sunt poate mii de cazuri (sute dintre ele sunt dovedite prin declarații sau relatări video, dar probabil sunt mii care nu sunt consemnate nicăieri)

    Apreciez lupta în care v-ați angajat pentru această cauză! Susținem și noi în rugăciune și post acest caz! Având în vedere că evanghelicii români sunt foarte vocali, cred că Dumnezeu a îngăduit ca acesta să se întâmple unei familii cu tată român, pentru a scoate la iveală activitatea secretă, în spiritul anticristului a acestor agenții.

    Personal cred că presiunea e enormă din partea comunității gay, care investesc masiv în lobby pentru îmbunătățirea imaginii și afirmarea „drepturilor” lor. Vezi cazul Irlanda, sau locul 1 de la Eurovision.

    P.S. Acest mesaj vă este adresat personal, nu trebuie (neapărat) făcut public.

Trackbacks/Pingbacks

  1. “Povestea mea cu Barnevernet începe atunci când aveam doar 8 ani…” | ARMONIA MAGAZINE - USA - 10 Decembrie 2015

    […] fel sau altul, iar Povestea de mai sus ne este sesizată de pastorul Cristian Ionescu (Chicago) /popaspentrusuflet.wordpress.com/, neobosit pentru re-găsirea limanurilor bune de către această familie creștină greu […]

Lasă un răspuns

