ATENȚIE- COMUNICAT PENTRU ORGANIZAREA DE PROTESTE

Pentru Europa, vă rog să îl contactați pe pastorul Daniel Bodnariu pentru informații, materiale și regulamentul comun de organizare și comportament.

Adresa lui electronică este daniel.bodnariu@gmail.com

Pentru SUA, așa cum am comunicat, deplasarea spre Washington DC este Joi, 7 Ianuarie.

Protestul este Vineri, 8 Ianuarie între 9:30  am și 1:30 pm.

Plecarea înapoi spre casă este după 7 pm, Vineri, sau oricând în zilele următoare.

Aeroportul cel mai convenient este Reagan National Airport.

Cazarea va fi la hotel, în apropierea Ambasadei Norvegiei. Astăzi, puțin mai târziu vom oferi câteva alternative.

Pentru înscriere, mă puteți contacta la cristianionescu@elimro.com

Am primit o corespondență electronică foarte amplă și foarte multe mesaje telefonice la care nu am putut răspunde pe rând. Voi adresa un răspuns comun prin email, dar și individualizat acolo unde este cazul. Vă mulțumesc pentru înțelegerea, răbdarea și suportul continuu pentru cauza familiei Bodnariu.

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

Lasă un răspuns

