Nu am chef de Revelion!

Înțeleg, sunt de acord și mă alătur!

Marius Cruceru

Nu am chef (ca să faci CHEF, ne-ar trebui chef, nu-i așa?) de același fel de Revelion multiplicat în salate beuf și prăjiturele, pește și chiftele.  Este și plictis și saturație, dar și lipsă de chef și întristare. Anul acesta am împlinit 10 sicrie de dragi, 10 sicrie dintr-o serie începută în 2013. Sigur, eu sînt de vină, ar trebui să mă bucur cumva cînd toată lumea se bucură, dar sînt între două stări.

Ce fel de Revelion au copiii familiei Bodnariu? Dar un prieten căruia medicii i-au dat cele mai rele vești cu putință? Dar Abigail? Dar familia lui Cristi?

Mă simt greu și împovărat prea tare ca să asist la o celebrare a trecerilor, o sărbătorire a Cronosului nemilos în astfel de context.

Anul acesta am hotărît să schimb cu totul. Ce-ar fi să termin anul, dacă tot am început să vorbesc despre asprimea față de trup prin conferințele…

Vezi articol original 458 de cuvinte mai mult

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

3 Răspunsuri to “Nu am chef de Revelion!”

  1. Trecerea dintre ani, nici macar nu mi se pare corect sa o numim ca si in lume :
    Revelion !
    pana la urma e o zi rea sau buna, ca oricare alta;
    poate buna numai pentru REINVIERE,
    ca am amortit cu totul in acest veac rau.
    Sa ne trezim!
    sa fim ALTCEVA decat lumea!

  2. ……si daca ne am gandi numai cate pacate se savarsesc cu ocazia asta, am desfinta o definitiv!

Lasă un răspuns

