MII DE SEMNĂTURI STRÂNSE DUMINICA TRECUTĂ: COMUNITATEA ROMÂNĂ EVANGHELICĂ DIN SUA – ALĂTURI DE FAMILIA BODNARIU

Astăzi am primit prin poșta expres 35 de plicuri cu semnături strânse în biserici penticostale și baptiste Duminică: 4792!

La care se vor adăuga cele aduse personal de pastorii participanți la Washington DC!

Ambasada a confirmat întâlnirea unei reprezentanțe cu delegația noastră pentru a accepta petiția și semnăturile!

Da, și o veste foarte bună: se pare că va ploua în Washington DC… dar numai după-masa târziu, mult după încheierea protestului! Luați-vă totuși pelerinele!

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

3 Răspunsuri to “MII DE SEMNĂTURI STRÂNSE DUMINICA TRECUTĂ: COMUNITATEA ROMÂNĂ EVANGHELICĂ DIN SUA – ALĂTURI DE FAMILIA BODNARIU”

  1. Pace frate Ionescu,
    Mi-am adus aminte de un articol interesant pe care l-am citit doi ani in urma. L-am cautat pe net si l-am gasit.

    Parintii permisivi din Suedia au dat nastere unei generatii de monstri? Ce se intampla cu copiii lasati sa faca tot ce vor – de la prabusirea disciplinei in scoli pana la suicid

    Aici e linkul:

    http://ipad.hotnews.ro/16610070

  2. Vrem sa dea copiii inapoi la părinti

Lasă un răspuns

