PRINTRE

Sunt multe subiecte de dezbătut cu privire la schimbarea de putere în Washington. Eu am poziția mea despre mestecatul în oală, când de la stânga la dreapta, când invers, dar nu despre asta vorbim acum. Oala e una, lingura aceeași și ciorba la fel… Mestecați!

Ce mă interesează pe mine sunt trei lucruri foarte, foarte importante. Importante pentru că de acestea depinde viitorul și binecuvântarea Americii!

  1. Suportul necondiționat și total pentru Statul Israel;
  2. Abolirea avorturilor;
  3. Interzicerea căsătoriilor pentru persoanele de acelaș sex.

Sunt indignat de lipsa de bun simț a mediei americane, cu mici excepții. Ea însăși forțează narative false, acuzând apoi administrația că sare ca arsă când e ciupită pe sub masă.

Sunt încântat de acțiunile anti-globaliste, de diminuarea cantitativă și regulativă a guvernului și, în general, chiar de schimbările simbolistice aduse de noul președinte. Că e parte dintr-o strategie sinistră de dezamorsare socială, că este un act deschis de rebeliune împotriva puterilor din umbră, vom mai vedea. Dar, deocamdată, cum o fi, să fie tot așa!

Că economia crește și noi toți prosperăm, bine-ar fi dar nu în primul rând!

Dacă Donald Trump începe să se ducă, sau să fie dus mai des pe la biserică, mai bine! Că de dansuri și păhărele, i-o fi ajuns într-o zi cât pentru patru ani…

Dar, în cele din urmă, nu există substitut pentru cele trei priorități de ordin divin! Și nu doar vorbe, mici ricoșeuri ici și colo, ci legi clare, directe, tranșante, care să schimbe din temelii America și lumea!

Sunt optimist? Cred că se va întâmpla așa ceva? N-are importanță! Noi am fost chemați și trimiși să spunem ce trebuie! Apoi, e treaba fiecăruia. Escatologic vorbind, nu e o chestiune de optimism sau pesimism ci de credință. 

Se va împlini ce spune Biblia? Cu siguranță! Acum sau mai târziu? În această generație!

Oarecum ușurel – oamenii trebuie lăsați să se bucure de victorie – am intrat în ceva dialoguri cu câțiva mari suporteri ai revoluției Trump. Eu sunt mai cinic, am trecut pe-aici acum 16 ani cu W. Ce vremuri! În fine, printre, le-am sugerat să se bucure cu măsură. Prăpastia moabitului (o rearanjare foarte potrivită a acestui nume de tristă amintire) i-a speriat și pus pe fugă în sens opus. Doar că acolo poate fi un alt abis…

Răul poate veni din ambele părți. Binele, numai de sus!

PS Nu îmi regret pozițiile exprimate anterior și nici absența electorală. Au fost poziții de principiu și nu le voi negocia. Dar voi fi corect și voi recunoște meritele acestei administrații atunci când e cazul.

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

No comments yet... Be the first to leave a reply!

Lasă un răspuns

