DECI, CE SE ÎNTÂMPLĂ?🤔


Ceea ce trebuia știut de la început, pe când toată lumea visa că vom asista la reforme nemaiîntâlnite în politică, adică… ce se întâmplă acum este că lucrurile nu stau prea bine.
Nu mă refer la Președintele Trump și anturajul său de la care n-am așteptat prea multe schimbări la nivel de caracter.
Nu mă refer la media de la care m-am așteptat să încalce orice limită de bun simț, obiectivitate și onestitate.
Nu mă refer nici la sistemul politic gripat și total aservit intereselor personale și regionale.
Mă refer la simplii cetățeni!
Simplii cetățeni care vor ca toate nebuniile ultimelor două administrații – una hiper-războinică și cealaltă hiper-liberală – să se șteargă peste noapte.
Simplii cetățeni care, fiecare altceva, vor înlesniri, cadouri și beneficii guvernamentale, în vreme ce sunt de acord ca toți ceilalți să fie pedepsiți – mai ales înstăriții.
Simplii cetățeni care nu sunt de acord cu falimentele legislative la nivel de grup dar vor vota din nou și din nou aceiași legislatori care au votat de partea cealaltă a baricadei.
Oameni buni, măcar economia stă mai binișor – era vai de Trump dacă nu – dar chiar acum… nu contează!
În fine, ce vreau să zic este că numai o dictatură rezolvă lucrurile! Fiți liniștiți, nu mă refer la dictatura unui om, niciodată nu se termină bine!
Mă refer la dictatura lui Hristos!
Pentru cine vrea un… Președinte care să rezolve criza sistemului medical și să vindece toate bolile inclusiv pe cele incurabile, problemele financiare și sărăcia, să eradicheze terorismul și să instaureze pacea, să purifice mediul înconjurător și, tortul pe cireașă (intenționat)… să mai și instaureze un guvern mondial, singura alternativă este Hristos!
Eh, cu satana legat va merge o mie de ani fără sminteală. Cum iese el din pușcărie, primul lucru, media scoate un sondaj de opinie din care rezultă că o majoritate a simplilor cetățeni nu sunt de acord cu stilul și politica Domnului și starea de lucruri a omenirii!
Pe urmă vine sfârșitul sfârșitului!

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

Un răspuns to “DECI, CE SE ÎNTÂMPLĂ?🤔”

Lasă un răspuns

