GÂNDURI DE ANUL NOU

Mai întâi, pentru 2015 vă doresc tuturor un an binecuvântat cu împlinirea dorințelor lui Dumnezeu pentru viața voastră!

2014 a fost un fel de dulce-amar pentru noi, sau amar-dulce dacă este să le iau cronologic. Am început cu boala și moartea mamei, un proces dureros, lung, care încă nu a trecut. Spre sfârșit, venirea micuței Candace Marie (prima noastră nepoțică) ne-a înseninat frunțile (și zilele), providențial sosită între noi ca să ne umple acest (mare) gol.

Cum era și normal, blogul a căpătat dimensiuni mult mai mici și mai fără importanță în asemenea condiții, de unde și (doar) cele 24 de intervenții în anul care (aproape) a trecut.

În 2015 nu îmi propun nimic în acest sens. Dacă vor apărea situații și subiecte pentru care să consider că are rost să mă implic, o voi face fără rezerve. Altfel, depinde de dispoziție și inspirație.

Probabil, cel puțin așa văd acum, voi recomanda ceva articole și secvențe legate de tema pe care ne-am propus-o pentru biserică: OMUL DUHOVNICESC.

Puteți viziona prezentarea în plenul Bisericii Elim (7 Decembrie) a viziunii 2015:

De asemenea, puteți urmări poemul Emanuel – Dumnezeu este cu noi, prezentat de corul mixt, corul de fete, orchestra și recitatorii Bisericii Elim:

About Cristian Ionescu

Pastor Elim Romanian Pentecostal Church Chicago, USA

3 răspunsuri to “GÂNDURI DE ANUL NOU”

  1. An Nou fericit și la mulți ani cu sănătate și multe împliniri!

  2. Vă doresc un an nou binecuvântat de Dumnezeu!
    De ce să neg, îmi vor lipsi intervențiile dv. dar, facă-se voia Domnului.

  3. Dorim ca Dumnezeu sa va Binecuvinteze !!

Lasă un comentariu