Arhiva | 15 august 2011

GATA CU ARENA ROMANĂ…

Am eliminat sistemul de gradare a fiecărui comentariu. Adică… thumbs (sus sau jos). Nu pentru că m-ar fi deranjat pe mine. Nu mă deranjează. Dar a devenit jenant pentru comentatorii de pe acest blog. Persoane care țin contul tuturor la ”maturitate” blogărească, polițiști ai spațiului virtual, au fost corupți mental de satisfacția de a trânti […]

Citește în continuare

PENIEL – DIN NOU ÎN PRIM PLAN

După câteva săptămâni de epuizare a subiectului, în care tot ce a avut de spus fiecare a putut spune, credeam că s-au trasat destul de clar liniile de demarcare între pro și contra. Că au rămas anumite șicanări personale pe care unii bloggeri le mai amintesc sporadic împotriva mea (mai mult sau mai puțin direct), […]

Citește în continuare

DE CE SUNT ÎMPOTRIVA ISLAMULUI CA RELIGIE

La serviciul de Duminică seara, vorbind despre pericolul islamizării Europei și nu numai, am prezentat această religie ca fiind o religie a morții, care nu are același dumnezeu cu Dumnezeul nostru, singurul adevărat. Am primit un mesaj de la cineva care a urmărit ”live” predica și care mă admonesta pentru modul categoric în care am […]

Citește în continuare