Arhiva | 15 decembrie 2011

PROIECTE, MIȘCĂRI ȘI EVENIMENTE PARABISERICEȘTI

Chicago este un oraș cu multe biserici române evanghelice. Șapte penticostale, cred că trei baptiste și, dacă nu mă înșel, două creștine după evanghelie. De asemenea sunt două adventiste, deși pentru că nu fac parte din Alianța Evanghelică din România, nu mă grăbesc să le în(sau dez)cadrez. În ultima vreme am avut mai multe proiecte […]

Citește în continuare

AVOCAȚII A CEEA CE E GREU DE APĂRAT ȘI STRATEGIILE LOR

Da, mă refer din nou la cazurile din ultima vreme. Observăm cum încearcă ofensații care ne ofensează să ne bage pumnul în gură. Tactici vechi, depășite, dar eficiente pentru cei care gândesc superficial sau au o agendă pentru care se merită să o ia pe scurtături. Pe mine nu mă impresionează. Trebuie să stabilim din […]

Citește în continuare