Arhiva | 27 noiembrie 2010

O ÎNCHINARE PLĂCUTĂ DOMNULUI (2)

Evrei 12:28 ”Fiindcă am primit, dar, o împărăţie care nu se poate clătina, să ne arătăm mulţumitori şi să aducem astfel lui Dumnezeu o închinare plăcută, cu evlavie şi cu frică…” Astăzi este ziua Domnului! Ziua pe care I-o închinăm întreagă și în care ne închinăm în întregime! Pentru că tocmai am sărbătorit Ziua Recunoștinței, […]

Citește în continuare

STRĂJERII RĂSPUND (2)

Al doilea răspuns al străjerilor vine de la fratele Nelu Peia. Aici pot mărturisi că fratele ne-a vizitat biserica și am fost cu ochii pe dânsul ca pe butelie! Declar cu frică de Dumnezeu că la rugăciunea finală și de ungere cu untdelemn, în mod real, au fost înștiințări divine cu privire la starea sănătății […]

Citește în continuare

MARELE SCANDAL AL ”TEOLOGIEI”

DOMNUL ISUS ȘI DUHUL SFÂNT! Deja am început să mă amuz! Pe anumite bloguri, frați baptiști proeminenți (față de care am respect, încă), au început să taie firul de păr în paisprezece, luând exprimarea ”străjerilor” la firul ierbii, doar doar i-or putea scoate drept baaliști! Zic ei că MINUNILE nu le facem noi prin Duhul […]

Citește în continuare

DOAMNE, FĂRĂ CÂTE POT TRĂI…

ȘI DĂ-I ȘI LUPTĂ! Războiul este o tentație umană. Ne e imposibil să trăim fără el. În istorie, s-au purtat războaie de cucerire și apărare, de subjugare sau anihilare, economice, religioase sau… pur și simplu de dragul războiului. Și Dumnezeu Își are războaiele Sale. Iar noi, noi le avem pe ale noastre. Mă refer noi, […]

Citește în continuare